Tukinikit ovat tässä ketjussa.
Ihan vain puskien mielenrauhan kannalta, niin ei tarvitse tehdä asiasta listoja ja arvauksia.
Ja tähän alle kirjoitan seuraavalla nikillämme.
Kollektiivitajuntamme
21
134
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
alle kirjotetaan?
- fifi-neiti
Vaik laittaa jotain kivoi kuvii tai musaa, vai onx idixii?
- sirpamaikkarilta
fifi-neiti kirjoitti:
Vaik laittaa jotain kivoi kuvii tai musaa, vai onx idixii?
Oota mä käyn hakee!
- sirpamaikkarilta
fifi-neiti kirjoitti:
Niiqu kai se on selvää et mä kerään näit.
http://www.youtube.com/watch?v=dmx4eX6SO48Mä rakastan niin paljon!
- fifi-neiti
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mä rakastan niin paljon!
Me ollaan ihan sekasin siitä.
Oonx mä jo muute kertonu et aattelin niiq vaihtaa taas tyylii ku tää visual kei on musta jotenkin ainaki itellä jotenki out, tai silleen.
Täss ois taas uus mieles, eli voisin kyssärinä ihan heittää et oisko tää ihqu vai tosi ihqu.
http://www.youtube.com/watch?v=YLckVCGnm7o - sirpamaikkarilta
fifi-neiti kirjoitti:
Oonx mä jo muute kertonu et aattelin niiq vaihtaa taas tyylii ku tää visual kei on musta jotenkin ainaki itellä jotenki out, tai silleen.
Täss ois taas uus mieles, eli voisin kyssärinä ihan heittää et oisko tää ihqu vai tosi ihqu.
http://www.youtube.com/watch?v=YLckVCGnm7okuitenki pikkase liian rajuu? Saattaa se naapurin lisko vetää herneet nenuun jos korkkiksilla ja tollasella tukalla kuljet rapussa.
Tää ois enempi hottis. Ainaki mun mielestä. Kiva huulipunaki.
http://static.iltalehti.fi/viihde/rihanna0404PP_vi.jpg - fifi-neiti
fifi-neiti kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=YLckVCGnm7oHei, nyt mä lähen kreppaan mun hiuksii ku nää on taas ihan litus ku en laittanu tarpeex lakkaa.
XXX ja ♥ kaikille ;) sirpamaikkarilta kirjoitti:
kuitenki pikkase liian rajuu? Saattaa se naapurin lisko vetää herneet nenuun jos korkkiksilla ja tollasella tukalla kuljet rapussa.
Tää ois enempi hottis. Ainaki mun mielestä. Kiva huulipunaki.
http://static.iltalehti.fi/viihde/rihanna0404PP_vi.jpgKyllä toi on fifille ihan liian tylsä lookki. Se on sanonut että pitää olla iso ja värikäs, niin ei jää sen naapuritädin varjoon näyttävyydessä (vai oliko sillä joku juttu kuuluvuudesta, mutta jäi vähän epäselväski).
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Kyllä toi on fifille ihan liian tylsä lookki. Se on sanonut että pitää olla iso ja värikäs, niin ei jää sen naapuritädin varjoon näyttävyydessä (vai oliko sillä joku juttu kuuluvuudesta, mutta jäi vähän epäselväski).
on taatusti kuuluvampi. Teki se fifi sitten ihan mitä tahansa. =)
on taatusti kuuluvampi. Teki se fifi sitten ihan mitä tahansa. =)
Jostain megafonista tyylineuvotteluissa, mutta en ole varma kummalla se oli.
Naapurin täti ilmeisesti oli erimieltä pukeutumisneuvoissa ja sisustusohjeissa.
Aika vilkasta elämää selvästi.- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Jostain megafonista tyylineuvotteluissa, mutta en ole varma kummalla se oli.
Naapurin täti ilmeisesti oli erimieltä pukeutumisneuvoissa ja sisustusohjeissa.
Aika vilkasta elämää selvästi.vuohia ja koira pentuineen pulassa!
Itku pääsee! ='( sirpamaikkarilta kirjoitti:
vuohia ja koira pentuineen pulassa!
Itku pääsee! ='(Tajuntana olemme luonnollisesti selvillä tuon viestimme sisällöstä?
- maniamania
fifi-neiti kirjoitti:
Hei, nyt mä lähen kreppaan mun hiuksii ku nää on taas ihan litus ku en laittanu tarpeex lakkaa.
XXX ja ♥ kaikille ;)lakan kanssa pölvästi. Karmea käry..
Niitä sulle. - sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Tajuntana olemme luonnollisesti selvillä tuon viestimme sisällöstä?
kuoli vanhuuteen, kaksi muuta selvisi ja olivat saaneet uuden omistajan. Kissa pääsi puusta pois ja omistaja haki kotiin. Koiraemo ei sopeutunu ja kaiketi lopetettiin. Pennut kaikki saivat kodin.
Melkein hyvin kävi. Itkettää jo seuraava kerta valmiiks.
Onneksi ollaan selvillä. Tarvii sen enempiä selitellä. =) sirpamaikkarilta kirjoitti:
kuoli vanhuuteen, kaksi muuta selvisi ja olivat saaneet uuden omistajan. Kissa pääsi puusta pois ja omistaja haki kotiin. Koiraemo ei sopeutunu ja kaiketi lopetettiin. Pennut kaikki saivat kodin.
Melkein hyvin kävi. Itkettää jo seuraava kerta valmiiks.
Onneksi ollaan selvillä. Tarvii sen enempiä selitellä. =)Me tiedämme miten elämä on usein kurjaa.
maniamania kirjoitti:
lakan kanssa pölvästi. Karmea käry..
Niitä sulle.Että se on jo niin tottunut siihen käryyn että se ei edes huomaa. Lisäksi sillä on aika lailla vahvat hajusteet muutenkin. Tai ehkä se pesee sen niin perusteellisesti että lakkakin häipyy.
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Me tiedämme miten elämä on usein kurjaa.
varsinki. ISO HUOKAUS! =(
varsinki. ISO HUOKAUS! =(
Noh, kaikkea ei voi kuitenkaan korjata.
Että kollektiivitajunnassa olisi se tajuamisosa.
Missä se kytevä hiili on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262023
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863