Joulun aikaa oli Madeiralla kovat myrskyt,ja isoja kiviä joka puolella rannikkoa,merivesi altaat suljettuna aallokon vuoksi.calhetassa koko hiekkaranta isoja kiviä täynnä,aivankuin olisi tsunami pyyhkinyt pitkin hiekkarantaa.Vuoristo teistä osa oli suljettu,maanvyöryjen takia,silti päästiin määränpäähän aina,vaikka kiertoteitä pitkin.Kolmella aikaisemmalla kerralla on ollut huomattavan paremmat kelit,nyt vain sattui myös koko euroopan säät olemaan aivan sekaisin.Ja keväälä uudestaan kukkaloistoa ihailemaa.
Myrsky
2
621
Vastaukset
- ja muutoin
Nuo merivesialtaat ovat usein suljettuna muutoinkin, ei kummoista tuulta tarvita kun on punainen lippu ylhäällä.
Calhetan vaaleat rannat ovat Marokon hiekkaa ts. tekorannalla lienevät kivet lähellä.
Teissä näkyy kiveniskemien jälkiä ja öisen sateen jälkeen olen itsekkin joutunut väistämään kivikasoja tiellä.
(Calhetan vuorenseinämän puoleinen parkkipaikka melko reiäkäs...)- Barbeito
Olen ollut aina siinä käsityksessä että nuo liput kertovat siitä, voiko/saako mereen mennä - ei altaiden käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813