Elikäs prossu käy melko kuumana...
Tuo 70 astetta on oikeastaan koko ajan koneen ollessa päällä. Tuuletin pitäis olla riittävä, kotelo on iso eikä tuulettimen edesä ole mitään, mutta lämmöt ei laske. Kotelotuuletinta ei ole,mut onko siitä hyötä, jos kotelon lämmöt on alle 30 astetta muutenkin...? Neuvoja, miten sais tuota prossua vähän viilenemään???
athlon xp 1700+, +70 astetta
2
608
Vastaukset
- -R-
Tuuletin ja siili pois, prossan ja siilen
välissä pitäis olla piitahnaa juuri sopivasti,
että se peittää prossaytimen, ei liikaa eikä liian vähän. Saa mikrokaupoista. Hitusen keskelle ydintä, kyllä leviää kun painetaan siilet sun muut päälle.
Voisit myös koittaa hankkia uuden siilen, ehdottomasti kuparia. Ja iso. Plus tietysti hiljainen ja iso tuuletin päälle. Varaudu tosin pahimmillaan yli 50 €:n köyhtymiseen, joka tosin on varmaan vähemmän mitä maksoit prossasta.
Ilmankierron parantamiseksi suosittelen että hankit kotelotuulettimet kaikkiin "virallisiin" kotelon kotelotuuletinpaikkoihin.
Vesijäähytkin ovat olemassa, mutta itse en uskalla alkaa veden kanssa lotraamaan, ehkä sinä tosin olet toista maata... - timo
Itselläni pysyi kyseisen suorittimen lämmöt 40 asteessa idlenä ja rasituksessa 45 astetta.Eikä siilenä ollu kuin 23 eken hintainen Akasan AK-825 carnival cooler.Käytin siilen mukana tullutta hopeatahnaa siilen ja prossun välissä.Eli ei sitä välttämättä tarvi maksaa itseään kipeäksi siilestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748