Nordica Dobermann Spitfire -suksista

suksien etsijä

Uusia suksia etsiskelen ja aiemmassa keskustelussa kovasti kehuttiin Nordica Dobermann Spitfireä. Tästä kiinnostuneena kyselisin lisää kokemuksia näistä suksista. 480 euron kotiinkannettu hinta ei tunnu kovinkaan pahalle, mutta ei sitä viitsisi laittaa suksiin, joihin kyllästyy talvessa tai parissa. Toisaalta, saako tällä hinnalla laatua. Laskijana olen keskitasoinen, pitkistä leikkaavista laskuista pitävä.

5

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukseton

Terve!

Mistä tuohon hintaan? Tampereella kaupasta hakemalla näkyy hinta olevan karvan alle 600e.

Itse testasin ko. suksea Levillä viime keväänä ja olin otettu, osta heti kun hinta osuu kohdalleen.

• suksien etsijä

• Sukseton
        suksien etsijä kirjoitti:

Täältä lähtis: http://www.snowinn.com/ski-eng/nordica-dobermann-spitfire-xbi-ct---n-exp-2s-xbi-ct/7221/p

Missä liikkeessä Tampereella kyseiset sukset löytyvät? Voisin käydä hypistelemässä.

Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.

Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii.

• suksien etsijä
        Sukseton kirjoitti:

Lielahden Sportia-Pekassa ainakin näkyi olevan.

Minun koneellani tuon linkin mukainen hinta näyttää olevan 540e (kun muutat maasi suomeksi). Jenkeissä näkyy hinta olevan n. 650 dollaria eli noin 450euroa, näin se homma toimii.

Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.

• Mikeyx
        suksien etsijä kirjoitti:

Mielestäni se oli viime viikolla ja vielä maanantaina -20% tarjouksessa Suomeen. No täytyy odotella, jos tulee vielä uudelleen samaan tarjoukseen, sillä tuntuu 600 euron hinta hieman suolaiselle siihen nähden.

Tilasin just tuollaiset Espanjasta ChusSystemsiltä hintaan 331 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe