No niin. Monet varmaan tietävät leffan "Rautaristi", tuon 70-luvun klassikon, jossa James Coburn tekee loistavan roolisuorituksen Wehrmachtin kersantti Steinerina II maailmansodassa. Nyt olen kuitenkin saanut tietää, että "Rautaristille" tehtiin jatko-osa 70-luvun lopulla. Näyttää siltä, että Steinerin roolin oli saanut Richard Burton, kuten alla olevasta linkistä voi päätellä.
http://www.imdb.com/title/tt0078320/
Onko kukaan nähnyt elokuvaa? Kommenttia?
Rautaristin jatko-osa??
7
1291
Vastaukset
- sotahullu
nii onko???
- ssgt
Mutta ei ollu lähellekkään alkuperäisen veroinen.
- rautis
koskaan kuullutkaan, mistä niitä sellaisia ostaa saa?
- apua!
Näin sen joskus niinä aikoina kun kehnoja videoita saattoi vuokrata marketeista 30 mk (nykyrahassa 10 e) hintaan. Eli Läpimurto - Rautaristi II oli ihan helvetin surkea elokuva, jossa kersantti Steiner ja majuri Stransky yhä riitelevät samoista aiheista, tosin tällä kertaa laiskemmin ja Ranskan Normandiassa. Sotakin oli huonosti kuvattua, ja ikuisesti harmittelen että olen tämän elokuvan nähnyt. Jäi traumoja. Ykkösosakaan ei tuntunut sen koommin niin hyvältä, en ole sitten sitäkään edes dvd:llä jaksanut loppuun katsoa. Richard Burton kärsi aikanaan kovasta alkoholismista, joten välillä oli pakko tyytyä huonoihinkin rooleihin ja näyttelemistyö on sen mukaista. Jättäkää suosiolla väliin.
Huom. Olen mies, jonka mielestä suurin osa Arskan leffoista on ihan ok, joten en snobbaile tässä.- Ugg.
No, minun mielestäni ykkösosa on suorastaan loistava. Ainoa huono puoli siinä on vain se, että tekijätiimi kärsi kuulemma rahapulasta. Sehän näkyy siinä, että James Coburn ja se Starnskyä esittävä tyyppi joutuvat lopussa improvisoimaan, kun ei ollut käsikirjoitusta. Oudosta lopusta huolimatta Rautaristi I on toimiva kokonaisuus. En siis ole nähnyt Rautaristi II:sta.
- Anonyymi
Yritin kerran katsoa tuota, oli pakko lopettaa kesken. Aivan surkea
- Anonyymi
Saksalaiset puhuvat keskenäänkin englantia. Outoa ja naurettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717