kertoisitteko Mikkelistä?

Perhe

Olemme muuttamassa mikkeliin mieheni työn vuoksi.Kertokaa Mikkelistä jotain.Millainen kaupunki lapsiperheelle?Mihin kaupunginosaan kannattaisi muuttaa?

16

1151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shania

Olen pienen ikäni mikkelis asunu ja mun mielestä tää on hyvä paikka,varsinki lapsiperheille! Ja jos työpaikat saa,ni ok. Rantakylä on toisiksi suurin kaupunginosa mikkelis ja tääl asuu paljon lapsiperheitä. Talot menee kuin kuumille kiville. Johtuu varmaa siit ku palveluit on lähel. (2 päiväkotii,kirjasto,2 ruokakauppaa, Ravintola Kivijalka, R-kioski, Yhtenäiskoulu, viihde-uimala ym.) Kaupunkiin on n.4km matka eli kesällä sen helposti pyöräl polkasee ja bussillakin tietenkin pääsee, puolen tunnin välein. No tässä oli nyt rantakylästä asiaa...Ja kokonaisuudessaan Mikkeli tarjoaa asukkailleen kaikki peruspalvelut ja vähän enemmänkin! Tervetuloa!

• Anu

SHANIA OLI RANTAKYLÄSTÄ NÄKÖJÄÄN....:) ITSE SANOSIN ET EMOLA RULAA :) LÄHELLÄ KAUPUNKIA JA PALJON VANHAA RAKENNUSTA JÄLJELLÄ ELI VIIHTYISÄ PAIKKA :)

• meikä
        Anu kirjoitti:

SHANIA OLI RANTAKYLÄSTÄ NÄKÖJÄÄN....:) ITSE SANOSIN ET EMOLA RULAA :) LÄHELLÄ KAUPUNKIA JA PALJON VANHAA RAKENNUSTA JÄLJELLÄ ELI VIIHTYISÄ PAIKKA :)

itse kans mikkelilänen... todella paha mennä sanomaan mikä kaupunginosa olis paras,mutta lapsia ajatellen rantakylä on todella hyvä. ei toki muissakaan vikaa,monet ovat kyllä keskustaa lähempänä kuin r-kylä,jos se merkitsee.

• perhe myös
        meikä kirjoitti:

itse kans mikkelilänen... todella paha mennä sanomaan mikä kaupunginosa olis paras,mutta lapsia ajatellen rantakylä on todella hyvä. ei toki muissakaan vikaa,monet ovat kyllä keskustaa lähempänä kuin r-kylä,jos se merkitsee.

muutimme kanssa tänne, hyviä on lähes kaikki, rantakylä,otava ym myös rauhallisia.
        anna mailiosoite niin tutustutaan, meillä on yksi tytär,
        käyn netissä kirjastossa,kunnes oma netti kotona toimii, laita mailiosoite,niin tutustutaan,uusina perheinä.

• Tupalalainen

Ei kannata unohtaa Tupalan rauhallista asuinaluetta, Ainoa miinus tällä hetkellä on ruokakaupan puuttuminen. Lienee tulossa lähivuosien aikana. Matkaa torille n. 6 km. Olemme tykänneet, tosin talot ovat aika kalliita, mutta uudehkoja ja uusia.

• mie vaan....

Mä oon asunu pitkään Laajaharjulla, on hyvä paikka ja rauhallinen paikka kaupunkiin matka n.1.5km muuten myös Rantakyläkin ok paikka vieläkin myös siellä Emolassa joka siellä puurakennukset ja aika rauhallista paikka....

• 2 perhe

hei,muuttava perhe, olisi hauska tutustua,
      mekin tänne muuttaneina.

• muuttelija

Kyllä Mikkelissä on hyvä asua missä vaan.Turha asunnon hinnassa on alueen maineesta maksaa. On tullut asuttua useammassa paikassa Mikkelissä ja tuttavia löytyy useilta alueilta. Nykyisin asun Helsingissä ja huvittaa kun Mikkelissä pidetään jotain asuinaluetta "huonona", vrt. Helsingin tapahtumat metrossa, kurvi Sörkässä ym. Kyllä Mikkeli vielä on turvallinen paikka asua.Ja puuttumalla rikoksiin ja epäkohtiin sen voi sellaisena saada pysymäänkin.

• kskkdkdk

Mikä on Mikkelin halvin/huonoin asuinalue, haluamme säästää rahaa?

-mustalalisperhe-

• Ei huonoja alueita
        kskkdkdk kirjoitti:

Mikä on Mikkelin halvin/huonoin asuinalue, haluamme säästää rahaa?

-mustalalisperhe-

Valehtelet että halvinta haet, laatua sen olla pitää -mustalalisperhe- asuvat siellä missä muutkin tai jos asuvat omakotitalossa jossa tarvitaan polttopuita niin nekin kaupungin pitää toimittaa valmiiksi pätkittyinä, pätkimättömät eivät kelpaa.

En kuitenkaan yleistä mutta tälläinenkin perhe löytyi aikaisemmin romaneista Mikkelissä

• ota vaan

No siinä tapauksessa...

• voi raukkoja

Otan osaa.

• 40 v Mikkeli

Mikkeli on erinomainen paikka asua, keskustakin on kehittynyt hienosti viime vuosina. Itse suosittelisin asuinalueeksi Emolan, Visulahden, Keskustan, Pitkäjärven, Kaukolan ja Urpolan alueita.

• Kangasniemi.

Miksi suosittelet 9 vuotta vanhaan ketjuun? On nähtävästi venynyt muutto, ja pahasti.

• Tyytyväinen

Meidän perhe on viihtynyt Emolassa. Rauhallinen paikka lapsiperheelle ja ihan keskustan kyljessä. Luonnonläheinen paikka ja iltakävelyllä voi ihastella tunnelmallista puutalokulttuuria. Täällä vain tuntuu olevan harvoin asuntoja myytavänä.

• Anonyymi

Up.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe