Olemme muuttamassa mikkeliin mieheni työn vuoksi.Kertokaa Mikkelistä jotain.Millainen kaupunki lapsiperheelle?Mihin kaupunginosaan kannattaisi muuttaa?
kertoisitteko Mikkelistä?
16
1151
Vastaukset
- shania
Olen pienen ikäni mikkelis asunu ja mun mielestä tää on hyvä paikka,varsinki lapsiperheille! Ja jos työpaikat saa,ni ok. Rantakylä on toisiksi suurin kaupunginosa mikkelis ja tääl asuu paljon lapsiperheitä. Talot menee kuin kuumille kiville. Johtuu varmaa siit ku palveluit on lähel. (2 päiväkotii,kirjasto,2 ruokakauppaa, Ravintola Kivijalka, R-kioski, Yhtenäiskoulu, viihde-uimala ym.) Kaupunkiin on n.4km matka eli kesällä sen helposti pyöräl polkasee ja bussillakin tietenkin pääsee, puolen tunnin välein. No tässä oli nyt rantakylästä asiaa...Ja kokonaisuudessaan Mikkeli tarjoaa asukkailleen kaikki peruspalvelut ja vähän enemmänkin! Tervetuloa!
- Anu
SHANIA OLI RANTAKYLÄSTÄ NÄKÖJÄÄN....:) ITSE SANOSIN ET EMOLA RULAA :) LÄHELLÄ KAUPUNKIA JA PALJON VANHAA RAKENNUSTA JÄLJELLÄ ELI VIIHTYISÄ PAIKKA :)
- meikä
Anu kirjoitti:
SHANIA OLI RANTAKYLÄSTÄ NÄKÖJÄÄN....:) ITSE SANOSIN ET EMOLA RULAA :) LÄHELLÄ KAUPUNKIA JA PALJON VANHAA RAKENNUSTA JÄLJELLÄ ELI VIIHTYISÄ PAIKKA :)
itse kans mikkelilänen... todella paha mennä sanomaan mikä kaupunginosa olis paras,mutta lapsia ajatellen rantakylä on todella hyvä. ei toki muissakaan vikaa,monet ovat kyllä keskustaa lähempänä kuin r-kylä,jos se merkitsee.
- perhe myös
meikä kirjoitti:
itse kans mikkelilänen... todella paha mennä sanomaan mikä kaupunginosa olis paras,mutta lapsia ajatellen rantakylä on todella hyvä. ei toki muissakaan vikaa,monet ovat kyllä keskustaa lähempänä kuin r-kylä,jos se merkitsee.
muutimme kanssa tänne, hyviä on lähes kaikki, rantakylä,otava ym myös rauhallisia.
anna mailiosoite niin tutustutaan, meillä on yksi tytär,
käyn netissä kirjastossa,kunnes oma netti kotona toimii, laita mailiosoite,niin tutustutaan,uusina perheinä. - Tupalalainen
Ei kannata unohtaa Tupalan rauhallista asuinaluetta, Ainoa miinus tällä hetkellä on ruokakaupan puuttuminen. Lienee tulossa lähivuosien aikana. Matkaa torille n. 6 km. Olemme tykänneet, tosin talot ovat aika kalliita, mutta uudehkoja ja uusia.
- mie vaan....
Mä oon asunu pitkään Laajaharjulla, on hyvä paikka ja rauhallinen paikka kaupunkiin matka n.1.5km muuten myös Rantakyläkin ok paikka vieläkin myös siellä Emolassa joka siellä puurakennukset ja aika rauhallista paikka....
- 2 perhe
hei,muuttava perhe, olisi hauska tutustua,
mekin tänne muuttaneina. - muuttelija
Kyllä Mikkelissä on hyvä asua missä vaan.Turha asunnon hinnassa on alueen maineesta maksaa. On tullut asuttua useammassa paikassa Mikkelissä ja tuttavia löytyy useilta alueilta. Nykyisin asun Helsingissä ja huvittaa kun Mikkelissä pidetään jotain asuinaluetta "huonona", vrt. Helsingin tapahtumat metrossa, kurvi Sörkässä ym. Kyllä Mikkeli vielä on turvallinen paikka asua.Ja puuttumalla rikoksiin ja epäkohtiin sen voi sellaisena saada pysymäänkin.
- kskkdkdk
Mikä on Mikkelin halvin/huonoin asuinalue, haluamme säästää rahaa?
-mustalalisperhe- - Ei huonoja alueita
kskkdkdk kirjoitti:
Mikä on Mikkelin halvin/huonoin asuinalue, haluamme säästää rahaa?
-mustalalisperhe-Valehtelet että halvinta haet, laatua sen olla pitää -mustalalisperhe- asuvat siellä missä muutkin tai jos asuvat omakotitalossa jossa tarvitaan polttopuita niin nekin kaupungin pitää toimittaa valmiiksi pätkittyinä, pätkimättömät eivät kelpaa.
En kuitenkaan yleistä mutta tälläinenkin perhe löytyi aikaisemmin romaneista Mikkelissä
- ota vaan
No siinä tapauksessa...
- voi raukkoja
Otan osaa.
- 40 v Mikkeli
Mikkeli on erinomainen paikka asua, keskustakin on kehittynyt hienosti viime vuosina. Itse suosittelisin asuinalueeksi Emolan, Visulahden, Keskustan, Pitkäjärven, Kaukolan ja Urpolan alueita.
- Kangasniemi.
Miksi suosittelet 9 vuotta vanhaan ketjuun? On nähtävästi venynyt muutto, ja pahasti.
- Tyytyväinen
Meidän perhe on viihtynyt Emolassa. Rauhallinen paikka lapsiperheelle ja ihan keskustan kyljessä. Luonnonläheinen paikka ja iltakävelyllä voi ihastella tunnelmallista puutalokulttuuria. Täällä vain tuntuu olevan harvoin asuntoja myytavänä.
- Anonyymi
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897