Hei!
Tietäisköhän joku onko Kuopiossa hyviä kirpputoreja ja jos on niin missä päin Kuopiota?
Kirpparit
13
887
Vastaukset
- -Gnome
ja löytyy kuopion kirppareista asiaa. Turhaa aina alottaa uutta keskustelua, kaiva esiin ja kommentoi sinne niin ne löytyy taas ekalta sivulta
- reino&aino
onko itsepalvelukirpparit täyttyneet myyjistä, kun joulun jälkeen oli kovin hiljaista?
nyt kaivataan luuraajien tuoreita kommentteja. =) - tyttönen_1
reino&aino kirjoitti:
onko itsepalvelukirpparit täyttyneet myyjistä, kun joulun jälkeen oli kovin hiljaista?
nyt kaivataan luuraajien tuoreita kommentteja. =)Ainakin tavarameressä on nyt paljon hyväkuntoista vaatetta ja siistejä kenkiä myynnissä. Useammassa pöydässä aika alhaisella hinnalla talvitakkejakin! :)
Kovin ilahduttavaa näin opiskelijalle, kun ei noihin henkkamaukan ja veromodan alennuksiin kuiteskaan rahat riitä.. - tavaralampi
tyttönen_1 kirjoitti:
Ainakin tavarameressä on nyt paljon hyväkuntoista vaatetta ja siistejä kenkiä myynnissä. Useammassa pöydässä aika alhaisella hinnalla talvitakkejakin! :)
Kovin ilahduttavaa näin opiskelijalle, kun ei noihin henkkamaukan ja veromodan alennuksiin kuiteskaan rahat riitä..Kovinpa on ahtaaksi ja pieneksi käynyt Tavarameri.
Ei ollut yhtään kiva kiertää, huono uudistus. - Asiakas151
tavaralampi kirjoitti:
Kovinpa on ahtaaksi ja pieneksi käynyt Tavarameri.
Ei ollut yhtään kiva kiertää, huono uudistus.Kävin Citypörssissä ja kamalaa paskaa hyllyt täynnä. Palvelu kassoilla tökki tosi pahasti, hidasta oli. Mitähän sille kivalle Citypörssin myyjättärelle on tapahtunut?? Ei ole ollut töissä moneen kuukauteen. Tavarameri oli kutistunut, mutta ei haitannut minun menoa. Osaan kyllä kiertää vaikka muutoksia ollut...olen niin iso tyttö jo :)
- Kirppis1
Asiakas151 kirjoitti:
Kävin Citypörssissä ja kamalaa paskaa hyllyt täynnä. Palvelu kassoilla tökki tosi pahasti, hidasta oli. Mitähän sille kivalle Citypörssin myyjättärelle on tapahtunut?? Ei ole ollut töissä moneen kuukauteen. Tavarameri oli kutistunut, mutta ei haitannut minun menoa. Osaan kyllä kiertää vaikka muutoksia ollut...olen niin iso tyttö jo :)
Citypörssin ja tavarameren lisäksi on punaisen ristin kirpputori haapaniemenkadulla.
Tavarat ja vaatteet on ryhmitelty melko hyvin. Eikä ole ahdasta. Tavaraa ei nyt niin paljon ole kuin vaikka citypörssissä mutta siistiä ainakin päällisin puolin katsottuna.
Sitten on rihma puijonkadulla. Ahtaampi. En ole itse usein käynyt joten en osaa sanoa millaista tavaraa yleensä on myynnissä.
Ropo käsityökadulla. Normaali hyväntekeväisyys kirpputori. Vaatteita oli käydessäni kokoon nähden paljon myynnissä.
Päivärannassa on joku kirpputori myös. On vähän sivussa päivärannastakin joten harvoin käyn.
Ekokuopiolla piste Neulamäessä postin yhteydessä
sekä isompi paikka likolammentiellä kelloniemen suunnalla. OK paikkoja.
Löytökirppis on ilmeisesti kuopattu. Ei kovin pitkään ollutkaan pystyssä. - eca123
Kirppis1 kirjoitti:
Citypörssin ja tavarameren lisäksi on punaisen ristin kirpputori haapaniemenkadulla.
Tavarat ja vaatteet on ryhmitelty melko hyvin. Eikä ole ahdasta. Tavaraa ei nyt niin paljon ole kuin vaikka citypörssissä mutta siistiä ainakin päällisin puolin katsottuna.
Sitten on rihma puijonkadulla. Ahtaampi. En ole itse usein käynyt joten en osaa sanoa millaista tavaraa yleensä on myynnissä.
Ropo käsityökadulla. Normaali hyväntekeväisyys kirpputori. Vaatteita oli käydessäni kokoon nähden paljon myynnissä.
Päivärannassa on joku kirpputori myös. On vähän sivussa päivärannastakin joten harvoin käyn.
Ekokuopiolla piste Neulamäessä postin yhteydessä
sekä isompi paikka likolammentiellä kelloniemen suunnalla. OK paikkoja.
Löytökirppis on ilmeisesti kuopattu. Ei kovin pitkään ollutkaan pystyssä.Hinnat ovat nousseet koviksi. Tuntuu että osa myyjistä kuvittelee rikastuvansa tällä touhulla.
Tosin on myyjien puolustukseksi sanottava että pöytien hinnat ovat kyllä yläkanttiin.
Ei kannata pienellä tavaramäärällä mennä pöytää vuokraamaan. - iiiiulkoi
eca123 kirjoitti:
Hinnat ovat nousseet koviksi. Tuntuu että osa myyjistä kuvittelee rikastuvansa tällä touhulla.
Tosin on myyjien puolustukseksi sanottava että pöytien hinnat ovat kyllä yläkanttiin.
Ei kannata pienellä tavaramäärällä mennä pöytää vuokraamaan.en tiedä onko löytökirppis lopettanut, mutta pois se siitä joutu lähtemään kun koko talo puretaan.
- Pakollinen
iiiiulkoi kirjoitti:
en tiedä onko löytökirppis lopettanut, mutta pois se siitä joutu lähtemään kun koko talo puretaan.
Vartialan suoralla on kirppis se ostaa ja myy,paljon antiikkia.
- Kirpparikokemuksia
Kertokaapa Kuopion parhaat ja huonoimmat kirpparit, mitkä ovat käymisen arvoisia ja mitkä eivät?
Tietenkin plussat ja miinukset niin käyjänä kuin myyjänäkin, tietää mihin voi laittaa itse tavaraa myyntiin.
Onko Kuopiossa mitään kirpputoria, jossa ei myytäisi pelkkää lastenvaatetta? - Anonyymi
Vieläkö siellä Rihmassa on se viinalle haiseva ruopelo töissä, joka ei tiedä mistään mitään? Kutsui aina sen Siipe lippiksen päässä oleva pienen naisen apuun.
- Anonyymi
Kävin pitkästä aikaa ja kyllä näkyi ruipelo sohvalla rönöttävän. On kyllä tullut paikasta ihan kaatopaikka varsinkin myymälän peräosasta.
- Anonyymi
Kaikki Kuopion kirpparit on kyllä ihan lamaantuneessa tilassa tällä hetkellä. Citypörssissäkin on iso määrä hyllyjä joissa on ollut kauppiaan omat tavarat myynnissä varmaan jo puoli vuosikymmentä edellisestä liikepaikasta lähtien. Fiksumpi kauppias varmaan tajuaisi vapauttaa hyllyt tuottavampaan käyttöön.
Myymättömille tavaroille ei ole kysyntää tai sitten hinta on täysin väärä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309