mainostaa että on ILMAINEN, no on ehkä tunnin verran siitä, kun on liittynyt, sitten alkaa tulla
kortin kuvia, että nyt olis aika MAKSAA...ja aina kun menee uudestaan sisälle, niin nyt olis maksun
aika...ihan perseestä koko systeemi. joka haluaa maksaa näistä niin siitä vaan
firstdate huono kokemus :(
27
3578
Vastaukset
- Romeo5
7 kk sitten sanouduin irti firstdatesta pienen jäsenyysajan jälkeen, ja yhä tulee häiritseviä tekstiviestejä firstdaten infosta,joka kiittää jäsenyydestä!! Profiiliani ei siis ole ollut ko. sivuilla yli puoleen vuoteen!! Klikkasin kohtaa, jossa irtisanoudutaan palvelusta... mutta ei olekaan lainkaan näin yksinkertaista. Sitten tulee sähköpostiin viesti. jossa on kohta, jota pitää klikata ja näin varmistaa irtisanutuminen, MUTTA KLIKKAUKSESTA EI TAPAHDUKAAN MITÄÄN!! Siis joku virhe heidän palveluksessa. Sitten kun lähettää meilin heidän infoonsa, jonka olen tehnyt kymmenisen kertaa, niin aina tulee tuo "usein kysytymmät vastaukset"-valmismeili (ruotsin ja englannin kielellä), eikä mitään muuta! Kuinka pääsen irti tästä?!! Kuka voi auttaa ja minne voin valittaa?
- jannepuumalainen
ota kuluttajan suojaan yhteyttä,itse menisin vaikka poliisilaitokselle ja vetäisin asian oikeuteen tuomarin ratkaistavaksi"sitä saa mitä tilaa"vaivaahan siitä on,mutta kaikki maksaa,oikeushan sen päättää kuka maksaa ,maksanko minä vai ne minulle korvauksia nähdystä turhasta vaivasta ja rahastustahan tuo"bisnestä"itsekkin luin mainoksia että kokeile ensimmäinen kk 1,9e hintaan ja että kultajäsenyyden peruutusoikeus on 90 päivää,lopettaessani sen siinä oli HUOMIO jos laitoit rastin ruutuun että automaattinen tililtä veloitus,et voi irtisanoa.minä tietenkin otin sen rastin siitä pois.ja mitään pankkikorttini numero sarjaa en luovuttanu ja jos lasku tulee otan itse kuluttajansuojaan yhteyttä.eikä treffisivusta tarvitse maksaa suomi 24 on maksuton treffisivu.
- 15+16=31
Mistä löysit kohdan irtisanoututaan. En ole käyttänyt vuoteen. Yritin löytää asiakaspalvelun kautta yhteystietoja. Meni kohtaan klikkaa tästä hoidat ongelmat
- tarjori1
itse laitoin meiliä heidän meiliinsä contact@firstdate.com
Tämän lisäksi aioin tehdä ilmoituksen kuliuttajasuojaviranomaisille tästä asiasta
- huuhaaaaaaaa 851
19.1. on juttu c-datista, vähän samanlaista.
- paskaa paskaa
Näissä aakkosissa menee ihan sekaisin, mutta taisi olla tuo C-date johon rekisteröidyin joskus kesäisissä kiimoissani. Kertaakaan en sitä kautta kuitenkaan seuraa edes kokeillut saada, koska naisena en koe että nyt se löytyi se unelmien uros jos miehestä tulee vain jotain ylimalkaista juttua kuten että tykkää fantasioista, on Kanta-Hämeestä jne. Jotain hemmetin anekdootteja vain jotka voisivat koskea lähes ketä tahansa.
Kerran joku laittoi viestiä että "luin pitkän profiilisi..." jne. Olin todella äimistynyt sillä kyseiseen palveluun ei kirjoitella mitään "pitkiä profiileja".
Ihan pimeä palvelu. Kai se miehille kelpaa, sellaisille jotka valikoivat naista kuin Anttilan luettelosta, sillä erotuksella ettei ole edes kuvaa tarjolla.
- matshok
Itse pönttönä (juovuspäissäni) menin maksamaan/antamaan antamaan korttini numeron - kyllähän ne sen toisenkin kerran sitten rokottivat, ennen kun sain aikaseksi kuoletuksen; toki minäkin yritin kiltisti ja kiukkusemmin ensiksi useamman kerran sinne yhteyttä, mutta eihän siitä mitään tule. Jos jollain tavalla yritän itseäni lohduttaa, niin onhan tämä karvan verran parempi kuin se täysin kusetus-deitti, B2-jotakin, jossa ei ole yhtään mitään (joo, tunnustan, siihenkin "sijoitin", huhhuh..), tässä first-huijauksessa voit tihrustella postimerkinkokoisia misuja, loistojuttu kerrassaan. Lisäksi voi onnitella "kauniita naisia", huhhuh. Enää ne (tai se) ei laita sentään sähköpostiini mitään viestejä; tarkistaneet tietysti tilini, ja hokanneet että eivät enää pääse imemään. lisäksi olen vielä ihan komea, eikä vieraita ole käynyt kuin viitisenkymmentä - enkä ole kenenkään suosikki - ihan itkettää...
Jeps. Liittykää ihmeessä kaikkiin mahdollisiin manit veke-deitteihin....eihän se niille rahankerääjillekään ihan ilmaista ole se elo esim. Bahamalla...- Tulistunut83
siis joo.. rupesin seuraamaan tiliä, että joka kuukausi lähti tasaseen tahtiin kyhnyä tililtä..
Tästä tulistuneena otin yhteyttä heihin eikä vastausta ikinä kuulunu.. katsoin sivuston asetuksia tarkemmin ja huomasin "automaattinen maksu" jonka sit otin pois päältä.. sit irtisanoutuminen.. no jep jep.. lähettää viestin sähköpostiin missä linkki mitä pitää painaa.. meni sit roskaposteihin suoraan.. ja kun olin painanut niin avot.. profiili poissa.. no mutta kappas.. tililtä lähtee silti rahaa..
vittu oikeesti.. ei tää nyt näi voi mennä..
- netticupido
Hei,
Maksullisia deittipalveluita valittaessa kannattaa aina lukea sivuston pieni printti, jonka avulla tiedät tarkalleen mihin olet kirjautumassa ja eurosi sijoittamassa.
Useat deittipalvelut kuten esim. be2 on luopunut sopimuksen automaattisesta uusiutumisesta, mutta suoraveloitusta käytetään kuitenkin edelleen laajasti.
Asiakaspalvelu auttaa, joillain palveluilla puhelimitse ja toisilla sähköpostitse.
terveisin,
Netticupido - mettänpiru
Oootte te naisennälkäset aikamiespojat aikamoisia peräkammarin hirmuja :D Ei voi kun nauraa teidän jutuille.
- youtube-katsoja 820
http://www.youtube.com/watch?v=AQyLBrKHpVs
-nainen menetti 24 000$ huijarille, ja vielä lainasi rahat.
youtubessa toinen huijaus, voi etsiä sanoilla: woman loses 400 000$ to nigerian scam
niin, ettei pelkästään miehet - yks yksinäinen
Joo maksoi minäkin 1.90£ Fistdatelle ja nyt tänään tililtä yhtäkkiä katosi 24.90£ ja pankki ei voi mitään... Ihmettelin kun tililtä katosi rahaa ja nettipankissa ei näkynyt oikeen mitään, soitin pankkiin josta kuitenkin nähdään mikä sivu sitten oli kyseessä muttta ei voi tehdä mitään muuta kuin vaihtaa tili/kortti?! Menin uudelleen sivulle, support ei tomi... Kirjoitin profiiliini että sivu on kusetus ja jos olet antanut kortin nrosi niin vaihda kortti/tili. Lisäksi kirjoitin tutulle sivustolla samaa asiaa kunnes sivu heitti minut etusivulle ja näin profiilini deletoitiin. Ei taida hiluja tulla takaisin.
- kusetettu1
Itsellä täysin sama juttu firstdate:ssä. Maksoin 1.90 ja joulukuun alussa irtisanoin itseni jne.jne . Nyt tammikuusa yhtäkkiä veloitettu 24,90e!! Luulin et täältä olis löytäny infoo, mut ei. Nyt kun menee firstdaten sivulle ja klikkaa yhteystietoja niin ei ole mitää yhteystietoja!?
- Huijattu!
kusetettu1 kirjoitti:
Itsellä täysin sama juttu firstdate:ssä. Maksoin 1.90 ja joulukuun alussa irtisanoin itseni jne.jne . Nyt tammikuusa yhtäkkiä veloitettu 24,90e!! Luulin et täältä olis löytäny infoo, mut ei. Nyt kun menee firstdaten sivulle ja klikkaa yhteystietoja niin ei ole mitää yhteystietoja!?
Saman huomasin mä. Maksoin viikosta 0,10 €. Mutta nyt oli tililtäni veloitettu 24,90. Mihin perustuu heidän veloituksensa??? En ole liittynyt kultajäseneksi en sitoutunut mihinkään muuhunkaan. Vain viikko em. hintaan. Ja mistään kautta et saa heihin yhteyttä. Laittakaa nyt ihmeessä viestiä muutkin kellä on huonoja kokemuksia. Ehkä me yhdessä pystymme tekemään asialle jotain. Hupaisinta tässä on se että olen saanut yli sata viestiä, jossa miehet pitävät minua viehättävänä!!!! Ihan hienoa mutta en ole kyllä julkaissut kuvaani, että mihin se viehättyvyyteni perustuu...
Huijausta Suurta huijausta. Vaikka suomi24 treffipalsta välillä tuntuu pystyyn kuolleelta. Mutta on se ainakin rehellinen ja saat päättää ite maksatko jäsenyydestä vai et. - .......
kusetettu1 kirjoitti:
Pikku Googlauksella:
First Date International AB
c/o Informationskollegiet
Långa Raden 1-3
178 02 Drottningholm
Sweden
Company Number: 5567002422
Tel: 070-823 51 30
info@firstdate.com
Site: http://www.firstdate.com
- Sinisilmäinenn
Liityn niiden joukkoon, jotka maksoi tuon 1,90€ tarjouksen jostain tietystä ajanjaksosta. Taisin tehdä tämän marraskuun lopussa viime vuonna. Nyt on alkanut noita mystisiä veloituksia menemään tililtä. Mitään ylimäärästä en ole tilannut koskaan.... todella huijattu olo tällä hetkellä ja tosiaan mitään yhteystietoja ei löydy firstdaten omilta sivuilta. Asiakaspalvelu tuntuu koostuvan useimmin kysytyistä kysymyksistä...
Lienee turhaa laittaa mitään sähköpostia tuonne yllämainittuun osoitteeseen, mutta yrittänyttä ei laiteta... - Näin se vaan menee
http://www.firstdate.fi/Kayttosaannot/
17. Palveluna Kultajäsenillemme uudistamme jäsenyyden automaattisesti. Jos et halua, että jäsenyytesi uudistetaan, noudata sivuston vasemman valikkorivin kohdassa FAQ annettuja ohjeita. Huomaa, että kun päätät jäsenyytesi, mahdollisia etukäteen suorittamiasi maksuja ei makseta takaisin. Automaattinen jäsenyyden uusistus tehdään aina normaalia hintaa käyttäen.
19. Huomaa, että Kultajäsenyydessä on 30 päivän irtisanomisaika. Maksat meneillään olevan tilausjakson lisäksi 30 päivästä. Jos ostat kampanjan, irtisanomisaika on 60 päivää. Maksat meneillään olevan jakson lisäksi 60 päivästä. - VITUN FD!!!
Maksoin itse sen 0,10€. Mistään muista maksuista ei ollut puhetta. Nyt lähtee automaattisesti 28,90€!!! Profiilia ei voi poistaa, ennenkuin kultajäsenyyden (jota en ole ottanut) irtisanomisaika päättyy!!!
" noudata sivuston vasemman valikkorivin kohdassa FAQ annettuja ohjeita"
Vasemmassa laidassa ei edes ole valikkoa vaan se on oikeassa laidassa!
Tais tulla loppuelämän veloitukset!!
Sähköposteja satelee kymmeniä päivässä, eikä sieltä löydä kun random profiileja!!! - Näin se vaan menee
Kun maksoit 0.1€ niin otit viikon kultajäsenyyden. Tämä jäsenyys uudistetaan automaattisesti kunnes itse perut sen. Sen jälkeen sinulla on kultajäsenyydessä 30 päivän irtisanomisaika, miltä ajalta maksat tietysti täyden hinnan. Jos käytit tarjouksen (tuo 0.1€/viikko) niin kultajäsenyyden irtisanomisaika on 60 päivää. 60 päivää on sopivasti yli kaksi kuukautta, joten 28.9€ laskutuksia tulee ainakin se kolme kappaletta.
20. Etä- ja kotimyyntilain mukaan Sinulla on kuluttajana oikeus purkaa sopimus ilmoittamalla
siitä meille 14 päivän sisään kaupan jälkeen sillä ehdolla, ettet ole käyttänyt tuotetta.
Sivustolla oli myös edellä mainittu sääntö numero 20. Itse pyysin sopimuksen purkua heti toisena päivänä vedoten tuohon sääntöön. Sopimuksen purkaminen onnistui, mutta silti tiliäni veloitettiin. Nyt tuota sääntöä ei enää sivustolla näy. Olen kysellyt rahojani takaisin. Viimeisessä viestissä vetosivat kultajäsenyyden irtisanomisaikaan, jota minulla ei edes pitäisi olla kun ei ole enää mitään sopimusta/velmoitteita (heidän mukaan) heitä kohtaan. MInä kans huomannut,että rahaa katoaa minun tililtä vaikka olen kyseisessä palvelussa automaattisen maksun pois.MItenkähän se treffitakuu juttu?Saakohan rahat takaisin?Kun siellä sivulta luvataan maksaa rahat jos ei tapaa ketään 6kk.den aikana.Vai onkohan koko sivu huuhaata?Mitä mun pitäis tehdä ettei niitä rahoja enään katoais tililtäni.
- svedupaska
minulta velotettiin kuukausimaksu parhaimmillaan 3 kertaa kukaudessa vaikka tilaus oli ilmoitettu päättyneeksi. jouduin vaihtamaan kortin. spämmiä tulee edelleen.
- Firstdate-Scam
Vahvistan kaikki vastaavat yllämainitut kokemuset maksettuani 10 centin viikon koetilauksen. Ja contact linkki ei koskaan johda muuhun kuin register sivulle.
Kertaakaan en ole edes päässyt kirjautumaan omiin tietoihin. Ja viikon päästä tuli automaaattisesti 28,90 e veloitus. Tein tilauksen tammikuussa 2014. Ilmoittakaa ihmeessä kaikkiin tahoihin: media, kuluttajansuoja, poliisi ym. - pekka2
Tämä herra vastaa mm. Firstdatesta:
Björn Christer Engléus
BEFATTNINGAR
Verksam i totalt 5 bolag
First Date International FD AB, Ordinarie ledamot, Styrelseordförande
European Broadcasting AB, Ordinarie ledamot
Drottningholm International Management AB, Ordinarie ledamot
Trollus Holding International AB, Ordinarie ledamot, Styrelseordförande
Informationskollegiet Europe Copyteket Kommanditbolag, Komplementär
Löytäs vielä yhteystiedot niin vois keskustella suoraan..- pekka4
Tässä ko herran yhteystiedot: chris@firstdat.com
Itse kijoitin tuohon mailiin ja pyysin englanniksi sulkemaan profiilini, Sen jälleen siirsin kaikki firstdatesta saamani postit yo osoitteeseen ja noin päivässä tuli vahvistus, että profiilini on poistettu ja roskapostin tulo loppui. - Eka Deittaaja
pekka4 kirjoitti:
Tässä ko herran yhteystiedot: chris@firstdat.com
Itse kijoitin tuohon mailiin ja pyysin englanniksi sulkemaan profiilini, Sen jälleen siirsin kaikki firstdatesta saamani postit yo osoitteeseen ja noin päivässä tuli vahvistus, että profiilini on poistettu ja roskapostin tulo loppui.Tässä lisää varoituksia:
"KKV: Varo tätä sivustoa Suomessa "
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288646866160.html
"Deittipalvelu veloitti jäsenyytensä peruneita – kuluttaja-asiamies voimaton"
http://www.taloussanomat.fi/palvelut/2014/01/28/deittipalvelu-veloitti-jasenyytensa-peruneita-kuluttaja-asiamies-voimaton/20141318/12
- edate.fi
Tulkaa tutustumaan edate.fi - palveluun. Meillä ei ole toistuvia maksuja. Nyt maaliskuun tarjouksena miehille 2kk ja naisille 4kk jäsenyys. Ilmaisjäsenyys oikeuttaa kaikkiin sivuston toimintoihin ilmaisjäsenyyden ajan.
Meillä EI ole toistuvia maksuja, emmekä pyydä luottokorttitietoja rekisteröitymisen yhteydessä. Jos ilmaisjäsenyyden jälkeen haluat poistaa profiilisi, voit tehdä sen "oman profiilin" -muokkausosion kautta milloin tahansa.
Edate.fi on täysin suomalainen deittipalvelu. http://www.edate.fi
P.S. Kehitysideat ovat aina tervetulleita. Niitä voi laittaa vapaasti: support@edate.fi- Ykä Yksinäinen
Edate.fi tullut jo kokeilluksi.
Palvelussa ei muuta vikaa kuin että väkeä on vähän kuin muuttotappiokunnassa.
Jos kerran S24-deitissä naiset eivät vastaa viesteihin, niin Edatessa vielä vähemmän, paitsi mitä nyt ylläpito jaksaa jonkin verran yrittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887