Tuli tuosta edellisestä ketjusta mieleen, että voiko musiikkia tehdä tietokoneella vaikkei omistaisikaan midikoskettimistoa? Ihan näppiksellä ja hiirellä dataa syöttäen?
Voiko musiikkia tehdä ilman koskettimistoa?
6
355
Vastaukset
- etrytrrtt
nyt en kyllä oikein ymmärrä mitä meinasit mutta fl studiossa on ihan oma piano roll jolla vaan ladot hiirellä palkkia kohille
- suosittelen
suosittelen erillisen midikoskettimiston hommaamista, tosi hidasta alkaa näppiksellä ja hiirellä nuotteja syöttämään etenkin jos haluaa vähän "jammailla"
- Paras tapa....
itse asiassa se on helpompaa ja nopeampaa kuin että itse ensin soitat koskettimilta ja rupeat niitä sitten siirtelemään hiirellä paikasta toiseen ja muuttelemaan aika-arvoja ym. Hiirellä työskentely on nopeampaa ja tulee heti parasta jälkeä.
Paras tapa oppia säveltämään on että hankit valmiita hitti-biisejä eli tunnettuja sävellyksiä ja näet niistä mitkä soinnut sopivat yhteen toisten sointujen kanssa ja soinnuista teet ensin bassot ja myöhemmin oman melodian sointujen mukaisesti. Maailma on täynnä hyviä sointukuvioita ja kun teet oman melodian niiden päälle on oma sävellyksesi valmis. esim. G-duuri sävellajissa # : SOINTU (G B D) BASSO (G) MELODIA (D D D D - D C B D - D D E D - D B G A). - aitoa oltava
musiikkia voi tehdä ainoastaan oikein instrumentein SOITTAMALLA, kaikki muu on pelkkää äänikollaasin kasaanleikkelyä keinotekoisista, synteettisistä näytteistä.
- Äly hoi !
että koneella kirjoitettu teksti on keinotekoisempaa (huonompaa) kuin käsin kirjoitettu teksti. Lopputulos ratkaisee.
- xxxxxxxxxxxxxxx
jos alat tekemään musiikkia niin osta soitin, niitä saa nykyään aika edullisesti
siinä oppii soinnut ja muita juttuja.ja kaiken lisäksi soittamisen ilo.itse oon tehnyt
konemusaa 10 vuotta ja jos ei olisi soittimia ympärillä niin maku menisi tekemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717