Elikkäs kyseessä Fiat Ducato 2,3 2004. Seisoi pakkasessa kolme päivää ja kun yritti laittaa käyntiin kuului
konehuoneesta "pöts" eikä startannut. Akkua olen koittanut ladata ja äsken yritin taas käyntiin,ei edes pyöritä konetta. Jostain vaan kuuluu nakutus,mittaristosssa palaa valoja kuin joulukuusessa,mittarin viisarit heiluu nakutuksen tahdissa...Mistä moinen voi johtua,nyt olis hyvät neuvot tarpeen.
Kone ei siis ole pyörähtänyt startatessa ollenkaan,akku ainakin tuon laturin mukaan olis täynnä,jota kyllä epäilen vahvasti. Jos ajonesto on jostain syystä mennyt päälle,kuuluuko koneen kuitenkin pyöriä käynnistäessä,vai estääkö se senkin?
Kiitos etukäteen
nyt se tempun teki
2
602
Vastaukset
nakutus kuuluu sen takia kun on liian vähän virtaa, eli ei jaksa pyörittää,ja anna se olla roikassa vaikka 4 tuntia tai vie halliin sulamaan, voi myös polttaa konku sulakkeen jos alili virralla yrittää käyntiin, oletko kokeillut antaa apu virtaa toisella autolla, ja kannattaa ainakin antaa olla kaapeleissa viis minuuttia ennen kuin edes yrittää käytiin....
- kypsyttää
edelleenkin,mutta vika selvisi.kyllä se tosiaan akku oli sökö, apuvirralla käyntiin.ihmeellisiä oireita kyllä ilmeni,hyvä etten ranteita ruvennu nirhaamaan...mielessä siinteli jo tuhansien eurojen remontti...
no, ei muuta kuin uutta akkua hommaamaan.
kiitos vastanneelle ja hyvää keväänjatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358