Lyhyesti: Valmistuin viime keväänä insinöriksi, olen UIL:n jäsen. Aloitin opiskelemaan yliopistossa diplomi-insinööriksi tällä viikolla.
Kysymys: Vaikuttaako tämä jotenkin UIL:n jäsenyyteeni? Voinko edelleen olla jäsen? Täytyykö opiskelusta jotenkin erikseen ilmoittaa UIL:lle?
Insinööriliiton jäsenyys yliopistossa opiskelevalle?
2
910
Vastaukset
- Arvaapa mitä
Kävin juuri UIL:n sivuilla. Vastaus kysymykseesi löytyi helposti ja nopeasti. Minkähän vuoksi et itse menisi katsomaan - haluamasi muutokset jäsenyyksiisi voisit nimittäin tehdä siinä samalla. Vaikea on kyllä uskoa, että valmis inssi ja opiskelemaan hyväksytty dippainssi ei ymmärrä ihan ekaksi mennä liittonsa sivuja selaamaan van päätyy tänne...
- 11+9=119
Itse olen TKK:lla toisen vaiheen opiskelijana. Olin aikaisemmin UIL:n jäsen ja erosin sieltä heti kun aloitin opiskelut TKK:lla. Syynä yksinkertaisesti se, että UIL:ssä olisin joutunut maksamaan jäsenmaksua kun taas TEK:ssä voin olla opiskeluaikani opiskelijajäsenenä käytännössä ilmaiseksi. Tuskin kukaan estää sinua olemasta UIL:n jäsen myös DI:nä/teekkarina mutta ei kai siinä mitään järkeä ole.
Eroaminen täytyy tehdä kirjallisesti. Itse kävin henkilökohtaisesti UIL:ssä kirjottamassa lapun että haluan erota, syynä xx ja sitten hissillä ylempään kerrokseen ja kävin täyttämässä TEK:n jäsenyyslomakkeet (ovat samassa rakennuksessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219