Nettitikku koneessa, yhteys Soneran 3.6 megaa ja jonkun aikaa pelittää ja oikeaan alakulmaan saa klikkaamalla näkyviin pienet monitorin kuvat ja ilmoituksen Sonera Internet ja sen allapuolella Local and Internet.
Kun taas tulee näkyviin Local only niin Explorer ilmoittaa "ei voi näyttää sivua"
Käyttis siis englannin kielinen Vista Home Premium. Mistä asetuksista saisin tuon toimimaan niin ettei se putoa tuohon Local only asetukseen? Olen yrittänyt kaikkea minkä olen keksinyt , olisko jollain "immeisellä" tuohon jotain helppiä?
Mikäs mun Vista Home Premiumia vaivaa
Helppijä tähän
2
522
Vastaukset
- Boop!
Local only eli siis vain paikallinen yhteys, eli ei internet yhteyttä käytössä, kuten huomaat pudotessasi verkosta pois. Taitaa olla nettitikkuongelma..arvelee tyhmä.
- sadlkjf
tämä on yleinen ongelma Vistan kanssa...itse painin tänään myös samassa jamassa, eikä se ole toistaiseksi korjaantunut. Täältä saattaa löytyä apua:
http://www.thebitguru.com/articles/20-Fixing the local only internet access issue in Windows Vista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209