Muistia!?

aaWee

Mitä muistia pitää ostaa lisää jotta pelit kulkisi paremmin?
Eikö RAM auta asiaa?

4

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujuojou

Riippuu täysin siitä mitä on alla tällähetkellä, paljonko RAMia, näytönohjan, prossu yms.
      Jos kaikki on kuraa, ei RAMista ole hyötyä, mutta toki sitäkin tarvii.

• aaWee

Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?

• joujuojou
        aaWee kirjoitti:

Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?

Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.

• aaWee
        joujuojou kirjoitti:

Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.

Latasin aiemmin sellaisen pc-wizard nimisen ohjelman koneelle ja se kertoi että koneessani on 512Mt (2x256 DDR-SDRAM). Toisaalta olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ostaa uusi prosessori ja sille uusi emolevy.
        Tässä on mun toinen ketju samaisesta aiheesta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8766179

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe