Olemme miespari menimme hiljattain kilhloihin, kumpikin maksoi sormuksen tai toisensa sormuksen. onko tämtä yleinenkin tapa että molemmat maksa sormuksen, eikös se osta sormuksen joka kosii????
KIHLAT :)
Miestäetsin
4
696
Vastaukset
- KHU
Onnittelut :)
Eiköhän kukainenkin hoida maksun miten parhaaksi näkee.
Epäilisin, että meillä mieheke ostaa minun ja minä hänen, ei väliä kumpi kosii. - Ässädaami
Joskus toinen ostaa molempien sormukset, mutta useimmiten (mitä lähipiiriäni katsonut) kumppanit maksaneet toistensa sormukset. Itsellä vähän eri tavalla, puoliso osti minulle sormuksen mutta pitää itse kultaista ranneketjua.
- kummalla
on rahaa ostaa sormukset sillä hetkellä, näin meillä meneteltiin, kuten muissakin yhteisissä ostoksissa.
- 1. Moos. kirja
raha, raha, raha. Ateisteilla taitaa olla taludellisesti tiukkaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319