Ensio?
Tuota on joillakin miespuolisilla sukulaisilla toisena nimenä.
Itse en laittaisi mahdolliselle pojalleni, vaikka sinänsä ihan OK perinteinen nimi onkin, aika neutraali.
Mitä mieltä nimestä
6
426
Vastaukset
- minä
Ennen oli sellainen liikennemies kuin Ensio Itkonen. Taisi juontaa jotain liikenneradioo ja vissiin TV:ssäkin jotain liikenneohjelmaa. Kerran luin jostain lehdestä edm. Ension haastattelun, jossa hän esitteli Volvoaan, jonka rekisterikilvissä luki ENSIO eli EN-150.
Nykynimenä kuulostaa kauhean vanhanaikaiselta, enkä omalle pojalle tätä nimeä laittaisi edes toiseksi tai kolmanneksikaan nimeksi etunimestä puhumattakaan !- silmäilijä
Tarkoitat varmaan EN-510.. :)
- minä
silmäilijä kirjoitti:
Tarkoitat varmaan EN-510.. :)
Tulipa aikamoinen mokaus. Aina saa hävetä itteensä .
Kiitos kun korjasit, silmäilijä. - annakka
ennen sillä oli kupla, jonka rekkari oli ENS-10. taitaa olla itserakas tyyppi, kun kaikki autot pitää rekisteröidä oman nimen mukaan ;-)
alkuperäiselle: minun mielestäni ensio sopii hyvin toiseksi nimeksi. - Anonyymi
annakka kirjoitti:
ennen sillä oli kupla, jonka rekkari oli ENS-10. taitaa olla itserakas tyyppi, kun kaikki autot pitää rekisteröidä oman nimen mukaan ;-)
alkuperäiselle: minun mielestäni ensio sopii hyvin toiseksi nimeksi.Pistä nimeksi Aaro, nii pääsee ensimmäisenä vaikka presidentiksi.
- Anonyymi
CONYO
CARAHO
VADIMAS
=
OP = OS = SCEHNCO = SCHINKOS = VADELMAINEN_MEHILÄIS_AMPIAIS_KUOLEMA!
=
TEODOR TEHOTON KIRVES => METALLIDIE => NONSENCIALS!
HIRTY MUNISTASI PUUHUN JA KATTOPALKKEIHIN!
YOYO
JOJO
JOJO
=
JOJOTIN SUT TAAS, SILLÄ OLEN SIINÄKIN MAAILMANMESTARI!
END:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937