Ensio?
Tuota on joillakin miespuolisilla sukulaisilla toisena nimenä.
Itse en laittaisi mahdolliselle pojalleni, vaikka sinänsä ihan OK perinteinen nimi onkin, aika neutraali.
Mitä mieltä nimestä
6
412
Vastaukset
- minä
Ennen oli sellainen liikennemies kuin Ensio Itkonen. Taisi juontaa jotain liikenneradioo ja vissiin TV:ssäkin jotain liikenneohjelmaa. Kerran luin jostain lehdestä edm. Ension haastattelun, jossa hän esitteli Volvoaan, jonka rekisterikilvissä luki ENSIO eli EN-150.
Nykynimenä kuulostaa kauhean vanhanaikaiselta, enkä omalle pojalle tätä nimeä laittaisi edes toiseksi tai kolmanneksikaan nimeksi etunimestä puhumattakaan !- silmäilijä
Tarkoitat varmaan EN-510.. :)
- minä
silmäilijä kirjoitti:
Tarkoitat varmaan EN-510.. :)
Tulipa aikamoinen mokaus. Aina saa hävetä itteensä .
Kiitos kun korjasit, silmäilijä. - annakka
ennen sillä oli kupla, jonka rekkari oli ENS-10. taitaa olla itserakas tyyppi, kun kaikki autot pitää rekisteröidä oman nimen mukaan ;-)
alkuperäiselle: minun mielestäni ensio sopii hyvin toiseksi nimeksi. - Anonyymi
annakka kirjoitti:
ennen sillä oli kupla, jonka rekkari oli ENS-10. taitaa olla itserakas tyyppi, kun kaikki autot pitää rekisteröidä oman nimen mukaan ;-)
alkuperäiselle: minun mielestäni ensio sopii hyvin toiseksi nimeksi.Pistä nimeksi Aaro, nii pääsee ensimmäisenä vaikka presidentiksi.
- Anonyymi
CONYO
CARAHO
VADIMAS
=
OP = OS = SCEHNCO = SCHINKOS = VADELMAINEN_MEHILÄIS_AMPIAIS_KUOLEMA!
=
TEODOR TEHOTON KIRVES => METALLIDIE => NONSENCIALS!
HIRTY MUNISTASI PUUHUN JA KATTOPALKKEIHIN!
YOYO
JOJO
JOJO
=
JOJOTIN SUT TAAS, SILLÄ OLEN SIINÄKIN MAAILMANMESTARI!
END:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748