Olen hukassa! Minulla on ollut kiivas halu ostaa videokamera. Käyttäisin sitä omiin lyhytelokuviin, sekä erilaisiin juhliin ynnä muihin tilaisuuksiin. Lisäksi haluaisin upota valokuvauksen maailmaan. Onko mitään kameraa joka olisi hyvä molemmissa?
Lisäksi pitänee sanoa, että olen ihan aloittelija molemmissa asioissa. Kameran käyttöön en ole edes kauheasti tutustunut.
Kysyn neuvoa kameran valintaan!
Aloitteleva Kuvaaja
1
476
Vastaukset
- camera 999
Osta niin kallis kuin itselläsi on varaa!Helppokäyttöinen,selkeät suomen kieliset ohjeet ja valikot helpottavat joka päiväistä käyttöä.Itselläni on Sonyn kamera,mutta tee valintasi itse.Paljon megoja korttiin niin pärjää pitkälle.Tarkista myös mitä kuuluu kauppaan,laukku,jalusta,vara-akku,laturi jne..Hyvä obtiikka on kaiken A ja O.Helppo tietojen purku koneelle,kuvien muokkaus,ja mitä nyt tarvitsetkin toimiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066