Tuo live-veto tuntuu välillä jokseenkin uskomattoman helpolta. Yhdessä nimeltä mainitsemattomassa paikassa voi veikata 0-0 tilanteessa pelin lopputulosta, yli vai alle 1.5 maalia, vaikka peliä on jäljellä enää alle kymmenen minuuttia.
Eikös tuo ole aika helppoa rahaa? Tuohon kun laittaa vaikkapa 1000€, niin saa helposti 1400€ takaisin. Riski on mielestäni tavattoman pieni, sillä kuinka usein jalkapallossa tehdään muutamassa minuutissa enemmän kuin yksi maali?
Itse olen laittanut vain noita "varmoja" tapauksia, tyyliin parilla eurolla. No, enpä siitä ole montaa euroa rikastunut, mutta mietin vain että eikös tuo olisi yksi parhaita kohteita panostaa vähän isommalla?
Live-vedoista
Helppoa?
1
772
Vastaukset
- jkllkj
Totta, välillä ne nukkuu niissä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319