Minä en ymmärrä miksi KAIKKI ERIn saaneet osallistuvat PN-kehään, eihän kuitenkaan esim ERI4 voi sijoittua ERI1 saaneen edelle ja tulla vaikkapa PN1:ksi ja jättää ERI1 taakseen... Vai voiko? Ja voiko pelkän ERIn saanut sijoittua ER1-ERI4 saaneiden edelle PN-kehässä... Voisiko joku selventää, olin jo lähdössä kotiin, kun meille sanottiinkin että menette vielä kehään ja olimme ERI4.
ERIt ja PN-kehä
3
375
Vastaukset
- toko ono
voi sijoittua ne ykkösen taaksekin jääneet. Ykkönen voi esim. muuttua apaattiseksi, haluttomaksi, alkaa ontua tai ihanmitä vaan, jolloin se ei voi saada pu/pn-sijoitusta. JA, eri:llä palkitut kisaavat myös SERT:stä ja CACIB:sta, aina kun se ensimmäinen ei välttämättä niitä voi vastaanottaa. Lue säännöt kennelliiton sivuilta.
- Kiitos, nyt
ymmärrän. Vasta-alkaja ja vähän niinkuin sattumalta näyttelyyn mentiin kokeilemaan. Olen kyllä nuo säännöt lukenut, mutta ei osunut silmiini tuo selitys, vain se miten toimitaan, ei siis miksi.
- xcvbnm
Kaikki ERIn saaneet eivät mene PN-kehään, vaan pelkästään ne ERIn saaneet, jotka ovat sijoittuneet neljän parhaan joukkoon omassa luokassaan (eli jos saa ERIn, muttei kilpailuluokassa sijoitu, ei myöskään jatka PN-kisaan). Luokassaan neljänneksi sijoittunut koira voi vielä sijoittua PN-neloseksi, joten tietysti PN-kehään pitää silloin mennä. Ei ole ollenkaan tavatonta, että esimerkiksi valioluokan neljä sijoitettua koiraa ovat PN1, PN2, PN3 ja PN4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066