Mikä on kartsojen hinta Espanjassa? Monta saa tuoda Suomeen, käsittääkseni ei montaa saa tuoda ja ostaessa merkitään lentolippuun.
Kartsat Espanjassa
2
378
Vastaukset
- yrggis
Kävin ostaan LM kartsan, makso 30€ Tullin sivujen mukaan saa tuoda vain yhden kartsan jos ei ole suomenkielisiä pelottelu tekstejä.
- voi luoja
Mistä ihmeestä olet tollasta saanut päähäs, että lentolippuun merkitään ,mitä ja kuinka paljon olet ostanut?Ihan uskomatonta.Ei me sentään olla enää 70-luvun Neuvostoliitossa.Olen itse tuonut 2-3 kartsaa joka kerta,eikä mitään.NYKYÄÄN EU maitten välillä matkustavia ei edes tarkasteta,ellei ole painavaa syytä siihen,eli epäillään huumeita,jne...Koska olet viimeksi yleensäkin matkustanut minnekkään?Auta armias näitä juttuja!!!!!!!!!!!!!!Ai niin,kartsa tosiaankin maksaa n.30€,ellet sitten osta jotain paikallista röökiä,joka ei maksa paljon mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309