Kasvit

.........

ei tahdo oikeen kasvaa, olisikohan ravinteen puute? Vaihdoin tossa syksyllä jbl ravinnepalloihin, kun niitä täällä on kehuttu, mutta laitoinkohan liian vähän, kun yhden pallon vasaralla rikoin ja sitten palaset työnsin kasvien juurien tuntumaan, lisäksi käytän nestemäistä ravinnetta. Mutta nyt on kaikki kasvit nuutuneita. Vedensuosikkikaan ei enää kasva! Rasvalehti niin kuin lahoaa päistä. Melalehdet on ainoat jotka on vielä jokseenkin siedettävän näköisiä, mutta niille tulee jo viikossa sellaista ruskean väristä juttua joka lähtee ihan käsin pyyhkimällä pois. Tekisi mieli heivata kaikki pois ja ostaa uusia, mutta kaupoissa näyttänyt olevan tosi vaivaisen näköisiä kasveja.
Sit iha eri asia, kun oon koittanu kirjottaa tänne aikasemminkin, mutta toi yhteenlasku kenkkuilee, pitää uudestaan ja uudestaan laittaa uus lasku, ei millään huoli oikeeta summaa, jos huolii nytkään, onks muil samaa ongelmaa?

2

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipyrstö 1

Jos ei onnistu eka kerralla, klikkaa kysymysmerkin jälkee olevia nuolia ja saat uuden laskutehtävän ja yritä uudestaan (jos olis helpompi yhteenlasku ;)) vitsi!

• fish KING

Palloja ei ole tarkoitettu rikottavaksi, toisaalla jo tuosta annostelusta mainitsinkin ...
      - suurille kasveille yksi pallo/juuren tyvi
      - keski alan kasveille pallo kahta kolmea pottia kohden (punertavat edelleen yksi kasvia kohden) keskeiseen paikkaan
      - etu alan kasveille 5-8 pottia kohden yksi pallo keskeiselle paikalle

PMDD lannoitus
      - hyvä lisä kasvistolle .. puolittainen annostelu ensimäisen kahden kuuakuden ajan... seuraavasti ohjeen mukaan... levän ilmestymisen tarkkailua... vähennä annostelu määrää

Kasvi putki/polttimo 1800-2600kelviniä !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe