Olen kahdenjkymmenen vuoden tauon jälkeen aloittanut viime syksynä Astangajoogan kuntosalilla. Vaikka olen tönkkö aloittelija, mutta vanhassa muistissa on jotain, niin joogaaminen tuntui heti hyvältä.
Haluaisin viettää osan aikaa kesästäni suomessa Astanga (tai mikesei joku muukin jooga) -kurssilla. Onko kenelläkään tietoa, mistä sellaisen löytäisi.
Kesäkurssi Suomessa?
6
1406
Vastaukset
- MehiläinenMaijaM
www.astanga.fi
tuolla koululla on ainakin joitain kesäkursseja. Varmaan muillakin kouluilla ynnä opettajilla.- Samatsanat
Opettajat tietänevät parhaiten?
- JoogaaKesällä
Hei! Tässä yksi mielenkiintoinen kesäkurssivaihtoehto:
http://www.toimela.fi/skurssit_helena.html - Valjaat
Huhtikuussa olisi Metsäkartanolla Joogakurssi. Huippuohjaaja. Kurkkaa www.metsakartano.com
- tirja.lin
Hei
Jos tykkäät myös hevosista, niin astangajoogaa ja hevostyöskentelyä maasta ja selästäkäsin kursseja löytyy Joensuusta 8-10.6, 11-13.6, 9-11-7 tätiratsastajien ja hevosentyöskentely ja joogakurssi. lisää www.sinilin.fi - tarkkasilmäinen
Metsäkartanolla on ilmoitusten mukaan jooga-kurssi pääsiäisen seutuun. Saisko sieltä helpotusta näin ensihätään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337