KANARIANSAAREN "POJAT" UPPEITA

Sareeena

Aaaah niin upeita ja komeita,ihkut silmät ja ripset ja sängyssä....en voi edes kuvailla miten mahtavia,sinne jälleen pian :DD

10

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierusi haisoo

PrÖööööt

• EK :D

Kanariansaaret on vanha ryyppypaikka jossa vanhat pariskunnat viettävät lomaa,ja yksinäiset elämäänsä kyllästyneet vanhat akan kurtut,ei siellä mittää vipinää ole,gigolot ovat siirtyneet Bulgariaan.

• elina vuan

Varsinkin paikalliset Amiigot,wau :D

• Paljon matkustanut

Kanaria tylsin paikka mitä tiiän,mielikuvituksen puutetta tuhlata rahojaan aina samaan paikkaan,kas' Keihäsmatkat jatkaa perinnettään eri konneilla :(

• j u u s o 15830

Samanlaisia kokemuksia mulla

• =(((((

Lähetään Etelään viikoksi tai kahdeksi,tuntuu niin hienolta,mutta kun kuulee,että mihinkä,siis Kanarialle,...evvk,menkää nyt vaihteeksi muualle nahkaanne kärventämään,...no...hmm...kaljaa juodaan tietenkin Kanarialla kuten kotomaassamme.....

Vanha rähjänen kaljapaikka :(

• kiva kiva

Niinpä...ehkä sulla näin.
      Itse kun matkailen, niin matkani koostuu nähtävyyksistä, maan tyypillisistä ruuista, tuliaisista (tottahan toki) ja kaiksesta mitä nyt ihminen haluaa lomallaan saada.
      Tuollaiset ihquilut miesten tai naisten perään on mautonta.
      Joskus kieltämättä tuntuu, että paremman näköiset miehet ja naiset eivät lomillaan koskaan edes
      ajattele sekstaavansa paikallisten kanssa.......on sitten eri asia mikäli siellä oikeasti kohtaa sen oikean ja rakastuu.
      Mutta kiva, että sulla on kivaa.........mullakin on kivaa reilusti ystävällisten ihmisten kanssa ilman taka-ajatuksia!

• Ystävällinen :))

Maailmaa matkustaa ja lomiaan viettää,joku tykkää shoppailla,toinen taas ottaa aurinkoa rannalla ja jotkut kokevat ihanan lomaromanssin,kukin tavallaan,niin se vaan menee........ kivat sulle ;)

• Sinisilmä 49

vähän aikaa sen jälkeen ja sitten luikkivat uuden perään.......

• Voulisti

suomi naiset eivät vaan usko tota.luulevat olevansa ikuisia teinityttöjä joiden perään kaikki kundit kuolaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe