Hei! Syyskuussa -09 K-kauppoihin tuli Pauligilta myyntiin Sanna Annukan suunnittelema kahvipurkki. Olen kerännyt kauppaketjujen tasavuosipurkkeja ja näitä suunnittelijoiden purkkeja. Sanna Annukan purkkia en ole löytänyt mistään. Jos joku huomaa sellaisen kaupan hyllyssä Ilomantsi- Tuupovaaara-Kiihtelysvaara-Joensu us eutuvilla voisitteko ystävällisesti laittaa vinkkiä.
Kahvipurkit
Purkkifani
5
1007
Vastaukset
- Purkkifani
Kiitos kaikille kiinnostuneille. Löysin purkin tänään paikallisesta R-kioskista ja olen todella onnellinen purkin omistaja.
- sinkkuna12
Mm. 75-vuotis juhlapurkki avaamaton(special).Kysellä saapi....
- AnneSk
Onko valko-punainen purkki, MInulla tyhjiä purkkeja viisi . Voisin ehkä myydä yhden hintaan 13 e postitus. Anneli_Skrokki@hotmail.com. Purkki on OUlussa-
- pertsamies
Mulla ois Santoksen pyöreä 130v,,kahvipurkki,,muovikansi paikallaa,Onkohan arvoa..?
- kaikkeasaa
Tässäkin niitä näyttäisi olevan.
http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Kahvipurkkeja_peltisia_3kpl_22833803.htm?ma=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264