Onko näin, että mitä pienempi kaupunginosan numero, niin sitä parempi kaupunginosa on? Ainakin siis hotellin sijainnin suhteen :)
Sitä parempi, mitä pienempi numero?
2
765
Vastaukset
- sitä lähempänä
"keskustaa" ollaan. Katso: http://en.wikipedia.org/wiki/Arrondissements_of_Paris
Itse pyrin kaupungissa käydessäni valitsemaan juuri niiltä pieni numeroisilta alueilta, joista on jopa kävelymatka sinne keskustaan.- Pariisin matkaaja
Kaikki kaupunginosat ovat omaleimaisia ja joissakin kaupunginosissa on sellaisia alueita, joihin ei kannata mennä. Nuo alueet ovat kieltämättä suurinumeroisissa kaupunginosissa lähellä periferiaa.
Minusta ihan keskustan 1 - 4 ovat vähän tylsiä, tai sitten olen liian köyhä huippuhotelleihin ;) Vitosesta olen pitänyt ja sielläkin minusta etelälaita on kiinostavampi. Sieltäkin on kävelymatka keskustan kohteille, mutta näkee muutakin, kuin turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309