Karsinatoimistot ja kopisevat korot.

herkkäkorvainen

Onko kukaan muu karsinassa (avokonttorissa) työskentelevä vittvvntunut naispuolisten työntekijöiden korkojen kopinaan. Eikö näillä naisilla ole minkäänlaista kunnioitusta kolleegoita kohtaan. Itseä ainakin korpeaa välillä suunnattomasti, kun yrittää keskittyä tarkkuutta vaativaan tehtävään. Itse ei ainakaan jaksa aina istua luurit korvilla. Löytyykö sielunveljiä tai sisaria?

167

6647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X

mikä ihme niissä korkokengissä oikein on, että niitä pitää käyttää? Eivät sovi työpaikalle. Avohoitokonttorissa häiritsee myös se kun työkaverit pälättää vieressä, mikrot piippailee, puhelimiet soi jne..

• Sovinisti

On se kumma jottei miehiä miellytä korkokengät, ettekö ole huomanneet että peffa keikkuu
        mukavasti kun nainen kävelee korkokengissä.
        Onko jätkät teidän testosteronituotanto stressin takia lakannut kokonaan ???

• pomosi
        Sovinisti kirjoitti:

On se kumma jottei miehiä miellytä korkokengät, ettekö ole huomanneet että peffa keikkuu

Olette varmaan kuullut sellaista tasaista kopinaa: "kop... kop... kop... kop..."

Minä siellä neukkarissa vaan lykin sihteeriä ahteriin hänen nojatessaan pöydän kulmaan.

Jatkakaa töitä...

• X
        Sovinisti kirjoitti:

vulkanuslainenhan parittelee vain seitsemän vuoden välein

• esteetikkoSovinisti
        Sovinisti kirjoitti:

Kuka älykääpiö luulee kopisevien kenkien olevan seksikkäitä. Se on vaan epätoivoinen keino yrittää saada itsensä huomatuksi, kun muuten ei ole mitä näyttää. Kireät housut sporttisella tytöllä on kaunista, eikä sellainen tarvitse kopsuvia kenkiä saadakseen miesten huomion.

• X
        esteetikkoSovinisti kirjoitti:

Kuka älykääpiö luulee kopisevien kenkien olevan seksikkäitä. Se on vaan epätoivoinen keino yrittää saada itsensä huomatuksi, kun muuten ei ole mitä näyttää. Kireät housut sporttisella tytöllä on kaunista, eikä sellainen tarvitse kopsuvia kenkiä saadakseen miesten huomion.

usein myös näillä jotka käyttävät korkokenkiä on naama norsunvitulla

• 11
        pomosi kirjoitti:

Olette varmaan kuullut sellaista tasaista kopinaa: "kop... kop... kop... kop..."

Minä siellä neukkarissa vaan lykin sihteeriä ahteriin hänen nojatessaan pöydän kulmaan.

Jatkakaa töitä...

..tyttö

• mies4568
        Sovinisti kirjoitti:

Haluaisin keskittyä töissä töihin eikä naisten peppuihin :)

• ärjyyrjö
        mies4568 kirjoitti:

Haluaisin keskittyä töissä töihin eikä naisten peppuihin :)

Vittuako sinä töistä tai naisista kun et ole edes töissä ja kun olet homo homotiainen. Suvunjatkajaksi sinusta ei ole joka näkyy niin läpi. Tosimies ei puhu paskaa tai leiki mitään jota ei oikeasti ole. Seisoisit omilla jaloillasi ja aikuistuisit.

• kaffesieppo
        pomosi kirjoitti:

Jatkakaa töitä...

me kahvihuoneen jengissä oltiin siinä uskossa että sulla sormus kopisee pöydän alapintaan kun runkuttelet.

• Niinpä
        X kirjoitti:

Yritäpä itse kävellä sellaisilla kengillä koko päivä, niin keksit mistä se norsun vittu naamalle tulee :D

• vilosohvi
        Sovinisti kirjoitti:

antaa vaan naisten kulkea korkkareisa jos tahtovat pilata jalkansa, mut voisi niihi ehyet kantalaput laitattaa suutarilla, niin eivätpä kopsais ja häiritsisi. mut ei se aina ole korkea korkoinen kenkä mikä kopsaa, samalla lailla se paukkuu matalampikin korko kun rauta betonia tai puuta vasten osuu. Ilmeisesti vain joillakin naisilla on suunnaton tarve tulla huomatuksi jos ei positiivisessa, niin ainakin negatiivisessa mielessä.

• santarella

Miksi hämyläiset taas näin
        Onko kaunista hame, jotkut käyttää sitäkin ja kumitennarit jalassa - no ei
        Ei varmasti älykääpiöitä, korkokengissä sääretkin näyttävät kauniimmilta, nainen on nainen
        Ei varmasti näytä norsun...... muualla kuin omassa mielessäsi?
        Sehän on tuttu juttu jotta Suomessa naisen pitää näyttää mieheltä ja puhuakin kuin mies, rumalta, ei missään nimessä ehostaa itseään, ihan oman huvin vuoksi
        Kireet housut sporttisella, kauhistuttavan näköistä ja sellainen suomikuva on ja kun ne kireet ei sisällään aina pidä kovinkaan sporttista ruhoa - hyvin istuvat vaatteet ja kengät on kaunista ja vaate pitää osata kantaa päällään.
        Mitä ihmeen porukkaa kun kaiken kuvittelee pyörivän miesten ympärillä vaatteita kenkiä myöten, no ymmärrettäväähän se on kun on niitä työpaikkapanoja

Korot kopisee, aamutohvelit suhahtaa, ne tohvelit vasta seksikkäitä onkin!

On ihmisiä jotka eivät ole harmaata massaa - itsenäiset naiset, mutta täällähän kirjoitettiinkin tytöistä, joten pikkutytöille tennarit ja kireet vaan purkka suupieleen

• kenkäkävelijä
        santarella kirjoitti:

Miksi hämyläiset taas näin
        Onko kaunista hame, jotkut käyttää sitäkin ja kumitennarit jalassa - no ei
        Ei varmasti älykääpiöitä, korkokengissä sääretkin näyttävät kauniimmilta, nainen on nainen
        Ei varmasti näytä norsun...... muualla kuin omassa mielessäsi?
        Sehän on tuttu juttu jotta Suomessa naisen pitää näyttää mieheltä ja puhuakin kuin mies, rumalta, ei missään nimessä ehostaa itseään, ihan oman huvin vuoksi
        Kireet housut sporttisella, kauhistuttavan näköistä ja sellainen suomikuva on ja kun ne kireet ei sisällään aina pidä kovinkaan sporttista ruhoa - hyvin istuvat vaatteet ja kengät on kaunista ja vaate pitää osata kantaa päällään.
        Mitä ihmeen porukkaa kun kaiken kuvittelee pyörivän miesten ympärillä vaatteita kenkiä myöten, no ymmärrettäväähän se on kun on niitä työpaikkapanoja

Korot kopisee, aamutohvelit suhahtaa, ne tohvelit vasta seksikkäitä onkin!

On ihmisiä jotka eivät ole harmaata massaa - itsenäiset naiset, mutta täällähän kirjoitettiinkin tytöistä, joten pikkutytöille tennarit ja kireet vaan purkka suupieleen

No todellakin, just samaa mieltä. Miehet kuvittelee että naiset aina pukeutuu niitä varten ihan kun ei muka itse tykkäisi pukeutumisesta. sitäpaitsi jos joku käyttää korkokenkiä miellyttääkseen miehiä, eikö miesten pitäisi vain olla kiitollisia että nainen viitsii pitää niitä?
        Naimisisssa olevia miehiä vaan vituttaa kun ei oma tuulipuvussa keikkuva norsu näytä samalta kuin korkokengissä sipsuttava sihteerityttö(tai kuka vaan)
        Niin ärsyttää kun suomessa pitäisi olla niin hissun kissun eikä saisi koreilla vaatteilla ja käyttää mielikuvitustaan pukeutumiseen, suomen katukuva on perseestä(sori nyt vaan kielenkäyttöni)
        Korkokengät sitä paitsi tuo itsevarmuutta ja on hauska järkyttää ihmisiä niiden korkuudella:D vanhukset kattoo kauhuissaan että kohta tuo murtaa nilkkansa.

HUOM: Siinä olen kyllä samaa mieltä että saattaahan se toimistossa ärsyttää, mutta niinhän joitain myös purkan mässytys, paperin rapistelu, kännykän napsuttelu ja kahvin ryystäminen saattaa ärsyttää.

• ccxx
        ärjyyrjö kirjoitti:

Vittuako sinä töistä tai naisista kun et ole edes töissä ja kun olet homo homotiainen. Suvunjatkajaksi sinusta ei ole joka näkyy niin läpi. Tosimies ei puhu paskaa tai leiki mitään jota ei oikeasti ole. Seisoisit omilla jaloillasi ja aikuistuisit.

toisia aikuistumaan. Niinpä.

• villikko-t
        kaffesieppo kirjoitti:

me kahvihuoneen jengissä oltiin siinä uskossa että sulla sormus kopisee pöydän alapintaan kun runkuttelet.

Hauska oivallus :)

• Naisen korkojen kopina on haavan lehtien jälkeen maailman kaunein ääni. Mun mielestä

• YETSKA
        kaffesieppo kirjoitti:

Kerropa vielä, että missä firmassa työskentelet?

• YETSKA
        X kirjoitti:

näitä kopsuttelijoita on sitten varmaan etelä-pohjanmaalla poikkeuksellisen paljon. Nenät on siellä naisilla isoja ja naamat useinkin juuri norsunvitulla :)

• Korkokenkien käyttäj

Piti vielä kysymäni, että millaiset ovat ne teidän marisijoiden mielestä hyvät työkengät, jotka myös sopivat hyvin kauniiden hameiden ja jakkujen kanssa?????

• weel_a

mä itse tulen pitämään korkkareita aivan varmasti kun toimistotyön joskus saan :D avokonttorin miinuspuoli on meteli, mutta jos et kestä vaihda työpaikkaa tai koita tehdä asialle jotain äläkä marise täällä...rupes naurattamaan nyt: olispa sekin näky jos itse menisin nykysessä työpaikassa eli tehtaassa (jossa by the way käytän kyllä ihan lättäpohjaisia kenkiä) sanomaan pomolle et kun korvat hajoo kun koneet huutaa. tiedätkös mitä se tuumais? sanois että voi voi täs on tulpat, meeppäs takasin töihin.

ihme marisija. ja äijien pitäs olla äijiä.

ja muuten, ei se kopina vaikuta niiden käytön yleisyyteen, vaan se kenkien ulkonäkö. kuka hullu ny väkisin haluaa käyttää korkkaria kopinan takia?

• pullukka_paavo

oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä korko kengissä kävelevät saati sitten vielä tiukkoja housuja/hametta pitävät joista erottaa alushousujen muodot.. PHUURRRRrrrrrrr menee pää sekaisin ja koodi on Spaghettia

• Nauttikaa

Kannattaa vaan totutella kaikenlaisiin luonnollisiin ääniin - ja hajuihin. Työpaikalla yleensä joutuu tekemisiin ihmisten kanssa, tai siis pääsee. Silloin, kun vielä töissä olin, niin minusta oli miellyttävää työskennellä avokonttorissa. Siellä sattui ja tapahtui. Nauttikaa elämästä.

• silimän Iloo

totu Sä 40 asteen pakkaseen. " Avosessa " ei kyl työrauhaa juur ole, lailla kieltää pitäs. Ainoo jos työlafka joku " vähempi tärkee " toimiltaan nii hällä ja väliä. Kireetä on pääs jja muuallakin jos kireet peput, kauniit sääret ja pikku kopina " hermoittaa ". Tietty " avossa " ymmärrän ton kopina häikän jos useellakin kopajaa.

• Pöh ja pah

Eihän se ole mikään "luonnollinen ääni" mikä lähtee teollisesti valmistetusta korkokengästä.

• Runkkaava Runkku

Kyl mää tykkää ainaskii kovasti. Se on kiihottavaa ku runkkaa kopissa, ni korkokenkulat kopisee ja lyhyet hameet kahisee vieressä. Kiva nakata mällit näytölle!

• neito666

heräsit ja katsoit ulos ja näit karvaisen transun kävelevän korkokengissä ja roiskaisit oikein kunnolla. Niin runkut tekevät ja haavailevat miehen takapuolesta salaa kuten sinä.

• niinköz
        neito666 kirjoitti:

heräsit ja katsoit ulos ja näit karvaisen transun kävelevän korkokengissä ja roiskaisit oikein kunnolla. Niin runkut tekevät ja haavailevat miehen takapuolesta salaa kuten sinä.

kato Les poki heräs !

• Avoporsas

kun pierettää.

• vitsi

SYP:ssä korkokengät kiellettiin, koska ne sanoi KOP KOP. (vitsi)
      Nyt ei niin väli.

• kyllästynyt niihin

Kyllä rassaa ja kovasti, esim. rappukäytävässä kun kopisevat huonoilla kannoillaan,,,,,,, voihan ,, sanonko?

• k666
        kyllästynyt niihin kirjoitti:

Kyllä rassaa ja kovasti, esim. rappukäytävässä kun kopisevat huonoilla kannoillaan,,,,,,, voihan ,, sanonko?

Rappukäytävässä ne häiritsee.Koirakin viedään kuselle korkkarit jalassa.Vitun pissikset...

• mies4568

Voisi kysyä melkein, että kuinka paljon naiset ajattelevat miehiä noissa pukeutumisessa. Kyllä naiset ajattelevat vain itseään ja julkista kuvaa kun pukeutuvat.

Pukeutuminen ja meikkaaminen ovat monelle naiselle osa itsevarmuutta ja niiden taakse he kätkeytyvät. Sitten eräät naiset, kun haluavat lisää huomiota, niin alkavat pukeutua seksikkäästi. Tähänkin voisi sanoa, että jos pukeudut "seksikkäästi", niin älä valita jos sinua tuijotetaan tai lääpitään.

Itse kannatan siveellistä pukeutumista kaikille ja korkokengät pois.

• eh...??

"Tähänkin voisi sanoa, että jos pukeudut "seksikkäästi", niin älä valita jos sinua tuijotetaan tai lääpitään.

Itse kannatan siveellistä pukeutumista kaikille ja korkokengät pois."

Ja kuitenkin keskustelupalstat ovat täynnä kitinöitä siitä, miten suominainen pukeutuu rumasti, epäseksikkäästi ja miehekkäästi. Mistäköhän voisi johtua? No tuonkaltaisista mielipiteistä tietenkin, mutta käytännössähän naista itseään siitä(kin) syytetään.

• Näinpähän
        eh...?? kirjoitti:

"Tähänkin voisi sanoa, että jos pukeudut "seksikkäästi", niin älä valita jos sinua tuijotetaan tai lääpitään.

Itse kannatan siveellistä pukeutumista kaikille ja korkokengät pois."

Ja kuitenkin keskustelupalstat ovat täynnä kitinöitä siitä, miten suominainen pukeutuu rumasti, epäseksikkäästi ja miehekkäästi. Mistäköhän voisi johtua? No tuonkaltaisista mielipiteistä tietenkin, mutta käytännössähän naista itseään siitä(kin) syytetään.

Työ ja vapaa-aika erikseen. Ei sitä naisellista pukeutumista työpaikalla kaivata.

• Nuori nainen

Mitä paha siinä että nainen halua tuntea itseä naiselliseksi?Jos halua pukeutua niin kauniiksi niin onko se rikos?Minä rakastan korkokengät.1.Minun kävely muuttui naiselliseksi ja kävelystä on tullut kevyt.2.Pepun lihakset saavat treeniä.Miksi ennen vanha miehet eivät välittäneet lyhyistä hameista ja korkokengistä?Koska kaikki käyttivät ja se oli arkipäivä.Nykyän jos hamen joka on polvien yläpuolen puolella niin haukutaan h....ksi.
        Miksi pitää tehdä naisista mieheä?Jos nyky nuoriso katsoo niin on vaikea erota tyttöä pojasta.Ja korkokengät oikeisti paranta naisten kävelyä.Itse jouduin laitamaan joka paikan korkokengät että oppisin kävelemään niillä.
        Antakaa naisten olla naisellisia ja hankikaa vaikka semmoinen kun Ipond tai MP3-soitin ja nautikaa töistä!!Ja naiset pitäkää niitä kenkiä jotka teistä on mukavia ja älkää välitkö niistä jotka valitta koska niilä joko ei ole elämä tai sitten on kateellisia.Naiset olkaa oma itseäne :D

• Korkkarikuluttaja
        Nuori nainen kirjoitti:

Mitä paha siinä että nainen halua tuntea itseä naiselliseksi?Jos halua pukeutua niin kauniiksi niin onko se rikos?Minä rakastan korkokengät.1.Minun kävely muuttui naiselliseksi ja kävelystä on tullut kevyt.2.Pepun lihakset saavat treeniä.Miksi ennen vanha miehet eivät välittäneet lyhyistä hameista ja korkokengistä?Koska kaikki käyttivät ja se oli arkipäivä.Nykyän jos hamen joka on polvien yläpuolen puolella niin haukutaan h....ksi.
        Miksi pitää tehdä naisista mieheä?Jos nyky nuoriso katsoo niin on vaikea erota tyttöä pojasta.Ja korkokengät oikeisti paranta naisten kävelyä.Itse jouduin laitamaan joka paikan korkokengät että oppisin kävelemään niillä.
        Antakaa naisten olla naisellisia ja hankikaa vaikka semmoinen kun Ipond tai MP3-soitin ja nautikaa töistä!!Ja naiset pitäkää niitä kenkiä jotka teistä on mukavia ja älkää välitkö niistä jotka valitta koska niilä joko ei ole elämä tai sitten on kateellisia.Naiset olkaa oma itseäne :D

Ihanaa :) Yksi fiksu kommentti löytyi :) Naisilla on oikeus olla NAISIA! Isolla N:llä! :D

• haavuka-ahon.ajatelijja
        Nuori nainen kirjoitti:

kyllä meilestäni korkokengät ovat sexikkäät ja kauniit.
        Toiset valittaa kun naiset kulkee verkkareissa ja toiset kun korkokengissä.
        toiselle hyvä toiselle paha.
        toiset sanoo että suomalainen nainen ei osaa pukeutua, jos pukeutuu taas valitetaan.
        kyllähän jalkaan voi laittaa mitä vaan vaikka tennarit niin ei pidä ääntä.
        minä ottaisin ennemmin sen korkokenkäisen. ryhti ja kävely paranee.
        se on naisellisuutta.

Upeaa että on olemassa tuollaisia naisia.

ps: Mutta ymmärtääkö miehet pukeutua miellyttääkseen naistansa.

• .....

no ziisus mikä miehiä vaivaa? se on miehen oma ongelma jos kattelee tai pukeutuminen häiritsee, siirtäkää vaan se katse 20cm ylemmäs kasvoihin ja pitäkää siinä niin hyvin menee. Sitäpaitsi ketään ei saa lääppiä, jos ei itse halua.

miehillä vaan hormonit hyrää ja yrittävät sitten pistään naisten syyksi.

• Dr. love

Rakastan korkokenkiä vaikka oon mies. Kävelen töissä aina korkokengillä ja runkkaan korkokengät jalassa. Oon avokonttorissa töissä. Lisäksi työskentelen alasti. Työkaverit ei oo koskaan valittanu.

• NAM !!!...

Pelkkä asiasta mainitseminen saa väristyksiä liikkeelle...:-)))
      SEKSIKÄSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ......

ihmiset, joita ärsyttää korkokenkien kopina avotoimistossa.

• Rasittavaa!

Miksei nainen saa olla naisellinen? itseani ei kiinnosta paskaakaan jos joku ottaa herneet nenaan korkenkieni takia hahahah!

• Etkö tajua?
        Rasittavaa! kirjoitti:

Miksei nainen saa olla naisellinen? itseani ei kiinnosta paskaakaan jos joku ottaa herneet nenaan korkenkieni takia hahahah!

Ai miksei? No kun se hiton kopina häiritsee työntekoa.

• weel_a
        Etkö tajua? kirjoitti:

Ai miksei? No kun se hiton kopina häiritsee työntekoa.

ite olen oppinut tekemään töitä hälinän ympärillä, eipähän tarvi täällä kirjoitella kuinka paljon toimiston meteli vituttaa. mulle toimiston normaalit äänet on musiikkia korville ja korkkarit ehdottomasti kuuluu yhdeksi noista äänistä =) suosittelen keskittymisharjootuksia

• tuukaa

Jotain henkilökohtaista antipatiaa varmaan kopsuttelijaa kohtaan,, Ulkomailla rakastetaan kaikenlaisia ääniä ja se on niin eksoottista mutta kotimaassa pitäisi hipsutella hiljaa ääniä pääst'ämättä ,,kumma juttu

• k999

Muuta sinne ulkomaille...

• Ne ketkä työkenkinään pitää piikkareita, ei ole liiallisella fiksuudella laitettu.Piikkarit on juhla kengät eikä mitkään ergonomisesti muotoiletu työjalkineen.Turhuus inhoittavaa työpaikoilla.Työkengät kuuluisi olla äänettömät , toisia häiritsemättömät.

• TheSecretary

oman fiksuutesi laita... Kun et näytä edes tietävän, että juhlissa käytettävillä piikkareilla ja töissä käytettävillä korkkareilla on eroa?! Ota huomioon, että osassa työpaikoista on lisäksi oma pukeutumiskoodinsa eli on vähintäänkin suotavaa olla pukeutunut asiallisen tyylikkäästi - eikä tämä tarkoita mitään "pornohepeniä", vaikkei se ehkä ajatusmaailmaasi sovikaan.
        Eiköhän se ole jokaisen oma asia, minkälaiset "monot" kokee itselleen sopiviksi - tuskin sinullekaan on kukaan tullut valittamaan, että jalassaan on epäergonomiset jalkineet..?
        Kyllä on pienestä ihmisten elämä kiinni, jos korkojen kopina saa verenpaineen nousemaan!

• voi teitä poikia

Muotoiletu???? Myös lukihäirö joskus huono juttu työssä????

• 3005

Tuollainen on pelkkää kateutta, jos naisella on varaa käyttäää korkeita korkoja, käyttäköön niitä, ne ovat kateellisia, joiden sääret ei niitä kestä. Minäkin kävelin työssä ollessani korkeilla koroilla, eikä kukaan moittinut naisellisuuttani.

• k6666

Ne on todella naiselliset,mutta kuitenkin juhlakengät.Ei niitä pidetä duunissa tai taloyhtiön portaissa,kun koiraa viedään kuselle.Mitä osaa et nyt ymmärrä, blondi?

• kappas

JOo ihan oon samaa mieltä täss... Kauneushoitolassa jossa kerran kävin ( en mene toista kertaa) ensinäki oli yhden naisen lafka ja tietinkin asikkaita vilisti ovesti sisään ja ulos, mie rentona ja rentona makasin mössöt naamalla ja kuuntelin sitä kopinaa... oli niinkuin todella epämiellyttävä maata siinä ja kuunnella kopsetta ja odotelle että milloinhan hommma jatkuu vai jatkuuko ollenkaan, kuitenkin jokainen ovesta tullut asiakas vei minun hoitoaikaa ja sitten se saakelinmoinen kopsutus- TYÖKENGÄT KUNNIAAN!!! ja kunnioitusta maksaville asiakkaille ja työkavereille*!!

• System designer

No ei ole kateutta ainakaan minun kohdallani, kun olen mies. Onhan se kopina jossain iltamenoissa naisellista, mutta työpaikalla se ärsyttää. Ei sitä kukaan tietenkään tule sinulle sanomaan, mutta varmasti monia jurppii kopistelusi.

• k888
        k6666 kirjoitti:

Ne on todella naiselliset,mutta kuitenkin juhlakengät.Ei niitä pidetä duunissa tai taloyhtiön portaissa,kun koiraa viedään kuselle.Mitä osaa et nyt ymmärrä, blondi?

ooh,mulla on kauniit sääret ja kunnon korkkarit.Toivottavasti johtaja huomaa.Tää pissis vois päästä vaikka "henkilökohtaisen" sihteerin asemaan...pahus kun noi virolaiset ja ryssät on paremman näköisiä naamaltaan...

• Kova tappi omasta mi

Nam! Naisilla saa olla enemmän korkoa kuin miehillä. Joskus kun pitäisi keskittyä seksikäs kopina kyllä vähän häiritsee. Kiva piriste päiville ah! odotan jo kun taas kevät koittaa ja hameen helmat lyhenee. Korkeat korot kehittävät pohjelihaksia ja antavat näin ollen ihanat muodot alkaa vihellyttää ja silmä alkaa väkisin seurata objektia. Yritän pysyä housuissani, käsi meinaa olla väkisin järkeä nopeampi ja sivaltaa ah niin ihanan pyöreälle pepalle. Joskus punastun kun mielikuvitus on kurkannut liian syvälle---- ei painokelpoista joku itse sensuuri sentään vaikka vaikea pidätellä tässä iässä. Toivottavasti ikä tuo tulevaisuudessa helpotuksen näihin maailmassa niin pieniin pulmiin.

• 1241

Nyt puhuttiin äänistä jotka raivostuttavat toistuvasti. Ja puhuttiin siis korkokengistä - ei sääristä.

Jumalauta mä olen kade kun jollakin on kengät!

• tuunari

pitää mukavaa ääntä ja saa työpäivänkulumaan kivasti...mutta auta armias kun se korkokenkänen akka tulee sieltä helvetin toimistosta jauhamaan duunarille pask..

• aatosasukas

Töissä, kaduilla, kotona, kaupassa, rappukäytävillä kopisee jne..
      Jokapuolella kopisee ja tömisee eikä rauhaa saa missään. Kun kotiin haluasi mennä lepäämään ja lataamaan akkuja seuraavaa päivää varten, ei rauhaa saa edes kotona kun naapurin pennut ylä- ja alakerrassa mekastavat ja juoksevat kilpaa tampaten lattiaa. Asumme metölöivien naapureiden välissä. Aivan kuin lattiaa hakattaisiin joukolla oikein urakalla tai käveltäisiin puukengillä. Mikä erikoista, vanhemmat eivät välitä asiasta, vaan antavat kekaroiden juosta ja mekastaa mielin määrin. Lisäksi naapurista tulee rakastavaisten äänet läpi ja milloin sänky osuu lämpöpatteriin tai seinään. Nuku siinä sitten. Ei onnistu alkuunkaan. Kun et saa nukuttua, et jaksa töissäkään. Ei kiinnosta muiden seksielämä, eikä tarkoitus ole kenekään elämää rajoittaa, mutta joku raja sentään. Jos huomattaa asiata, saat vihat niskaasi. Omien lasten päiväunet eivät meinaa millään onnistua naapurimetelin vuoksi. Kaikki asiat ovat enemmän kuin sekaisin. Aivan kaaottinen tilanne.

Ihmiset eivät ole enää nykyään inhimillisiä vaan ajattelevat vain itseään ja omia tarpeitaan. Menkööt ihmiset muualle metelöimään perheineen. Olen kärsinut unettomuudesta vuosia ja etsinyt rauhallisen paikan ja vaikka olen muuttanut rauhalliseen paikkaan, jo ei mene aikaakaan kun naapuriin tulee häirikköperhe tms. spurguja haisemaan ja levittämään kuvottavaa hajua käytäville josta hajuhaitat leviävät muihin asuntoihin. Vaatteemme, kalusteemme astiat jne.. haisevat aivan hirveälle. Aivan käsittämätön tilanne. Vieraamme myös huomasivat tamppauksen ja kiljumisen aiheuttaman metelin ja hirveän hajun ja kyselivät, että onko nämä kenen vuokrataloja, vastasin ****** *****. Vieraat tokaisivat, että täytyy pitää mielessä. Mikä erikoista ko. yritys mainostaa asuinviihtyisyydellä josta ei ole tietoakaan.

• tiutiu

Millasta tää maailma olis jollei mistään kuuluis mitään ääniä? Tuntuis siltä et maailma olis pysähtyny. Huoh.

• Mies 34v

Joskus se kopina ärsyttää. Onneksi olen miesvaltaisella alalla ja täällä ei ole kuin muutama nainen kopistelemassa. Mikähän hitto siinä onkin, että kengistä tehdään sellaisia kopisevia, vaikka varmasti nykyaikana osattaisiin tehdä hiljaisiakin kenkiä? Joskus olen kuullut, että nainen on kaupassa jättänyt kengät ostamatta sillä perusteella, että ne eivät kopise. Ihan kummaa.

• kop kop kop

Samaa mieltä olen kopisevista koroista niin työpaikoilla kuin eskimerkiksi kaupoissa. Huomiotako ne naiset niin kipeästi kaipaavat? Kopina ärsyttää!

• RanskalaisetKorot11

"Näääin sävel sooi askelten, ja ikkunassaan poika jo ooon, taas katotaa neitonen, on poika yksin ja rauhaton..."

• Työmyyräh

On sillä välii. Kopina saa joskus raivon partaalle työpaikalla. Muualla sillä ei olekaan väliä.

• toimistohiiri

Nimittäin meillä on töissä henkilö, jonka korkojen kopinasta aina tietää millä tuulella tämä naikkonen on. Jos kopina on tasaista, kaikki on OK. Mutta mikäli se on oikein kipakkaa ja nopeaa, niin tiedetään pysyä poissa tämän tiellä.

Et' sillai..

• hipsis hipsis

Osaa ne kopista muutkin kuin korkkarit. Vaan milläs sen estät??
        Olisihan se tietysti seksikästä sipsutella varpaillaan...

• SirkkuVee

Tän on salee kirjoittanu joku katkera ja kateellinen muija joka ei itse osaa kävellä korkokengillä niin keksii sitten aihetta valittaa siitä muille naikkosille... Tai sitt on kinttu niin leviä ettei yksinkertaisesti korkkari mahdu jalkaan, vaikka ottais kokoa 44. XD

• hipsis hipsis

Ärsyttää se joskus itseäkin kun ei pysty hiljemmin kävelemään! Tuntuu yhtä junttimaiselta kuin jossain kumisaappaissa suurieleisesti saapastelisi!

• ex-Suomineito

Juu, kyllä siellä Kotosuomessa vaan naiset suosivat enemmän elefanttitalvilenkkareita kuin muodikkaita kenkiä. Täällä Euroopassa homma sitten onkin toisin. Naiset ovat vielä naisia ja saavat pukeutua naisellisesti, siis vaikka niihin korkokenkiin.

• Karvaton apina

Korkokenkäin kopina keväisellä asfaltilla on kauneimpia suomen luontoäänistä.
      Siinä evoluution vaiheessa kun touhuttiin nelinkontin, olivat pakarat silmän korkeudella ja aistittavaa riitti. Kun siitä pystympään noustiin, oli kehitettävä nämä rinnat etupuolelle, sama pyöreä aistikkuus pienempänä versiona. Niitä korostamaan tarvittiin korkokengät, jotka kopinallaan kertovat että tässä menee saalis, tule metsästäjä ja hiivi hiljaisilla tossuillasi luokseni...
      Siksi miesten kengät eivät kopise.

• Toimistorottamies

Joo, kopiskoon vaan korot asfaltilla. Siellä se ei häiritsekään. Mutta työpaikalle ei ylimääräisiä häiriöääniä kaivata.

• hdjhjhjhd

mua ainakin henkilökohtaisesti on aina K....yrpinyt se kopina ja kapina mitä kengät saa aikaan..
      Joku sanoi tuolla alempana että kannattaa totutella "luonnollisiin ääniin",tottavie se kopina ei ole mitään luonnollista,normaalisti jaloista ei kuulu kävellessä mitään.

• oih

meillä ainakin on niin seksikäs sihteeri, että kun aamulla kuulen hänen korkokenkien ihanan kopinan, niin onanoin itseäni välittömästi ja hartaudella

• häröitsee

kyllä häiritsee

• Farkkupappa

Naisten korkokenkien kopina on musiikkia eroottisille korvilleni. Korkokengät tekevät naisesta seksikkään ja kopina kertoo, että nainen välittää niin itsestään kuin miespuolisista työkavereistakin!

• tthhll

Voi vitalis, pääsispä moiseen konttoriin töihin. Ihan ilolla moista kopinaa kuuntelen.

• Häiritty kopseella

Ajatteleppa, että olet kirjoittamassa kiireessä jotain juttua, joka vaatii kaiken keskittymiskykysi ja sitten joku hemmetin assari kopsuttelee vähän väliä äänekkäillä korkkareilla eestaas ympäriinsä samassa tilassa. Kyllä siinä on hermot kireällä.

• Ei turhaan nipota

No ei todellakaan häiritse, tuo pientä vipinää konttuuriin,, kun tietää mitä siellä ylempänä liikkuu. Ja jos ois vielä italialainen, mutta tyydytään vain suomalaisiin,, Pääasia ettei krokseja enää ikinä tarvitsisi kuunnella.

• Tästä tulee mieleen aforismi "Olet juuri niin suuri kuin ne asiat, joiden annat häiritä itseäsi." ;)

- Ensinnäkin, kova korko kopisee aina, on se sitten miehen tai naisen kengässä. - Meidän firmassa monella myyntiMiehellä on kopisevat korot, eikä sen avokonttorissa voi antaa häiritä. - Itselläni on töissä sekä kopisevia että kumikorkoja, mutta kaikkein kovin ääni tulee talvinilkkureistani, joissa on noin 1 sentin korko.

- Jos asia häiritsee laajalti teidän konttorissa, niin se kannattaa ottaa avoimesti puheeksi ja siirtyä vaikka työnantajan määräyksellä turvakenkiin :D

• suomalais korot

..hyvänen aika ärsytä, vaan kiihottaa!!

• Tiia-lumia

Kengän kannassa ovat laitettu liiallisen kulumisen estämiseksi. Itse käytän pehmeitä kantapääkenkiä eikä minua kiinnosta kopistella erotiikkaa käytävillä, ehkäpä ne farkkupapan tytöt ovat miestä kaipaavia blondeja tai liitutakkisia naispomoja.
        Ihmisillä on monenlaisia kenkiä, onhan miesten kenkämalleissa narisevaa ääntä monet miehet käyttävät samoja kenkiä suvet ja talvet , eivätkä kiinnitä huomiota ympäristön ärsyyntymiseen narinakenkistä.

Farkkupappa sanoi korviaan eroottisiksi, siis valmiiksi suuntautunut mieli luo eroottisia mielikuvia vaikka ihmisten kenkien käyttö perustunee käytännöllisyyteen.

• Ärsyttävää kopinaa

Et sitten vissiin ole töissä avokonttorissa, jossa sitä kopinaa joutuu kuuntelemaan pitkin päivää?

• Näin miehisenä miehenä se kuulostaa ihanan seksikkäältä. Mielenkiinto herää ja siirtyy katsomaan kuinka korkeat korot ovat, sillä korkeat piikkiset korot korostavat naisen kaunnita sääriä ja mielikuvitus käynnistyy miettimään, johtaako kiihoittavan nailonin kiilto sukkanauhoihin vai vain arkisiin stayup-resorehin. Siis naiset - rohkeasti vain korkeita korkoja myös työpaikoille, jos jaksatte vain niillä kavellä - ainakin joskus, ihan vain meidän miesten mieliksi. Näin mekin sitten jaksamme!!

• kopikopi123456

Samalla voitaisiin avokonttorissa kieltää yskiminen, puhuminen ja näppäimistön näpyttely? Oikein rakennetussa avokonttorissa nämä taustaäänet pitäisi olla suht koht hyvin vaimennettuja väliseinillä, katto-, seinä- ja lattiamateriaaleilla ja taustaäänellä.

Monet korottomatkin kengät kopisevat ja olisi aika kohtuutonta pyytää käyttämään vaan niitä kenkiä joissa korot ei kopise... Olisko ideaa pyytää työnantajaa laittamaan matot kulkuväylille?? Toimii todistetusti.

Avokonttorissta työskentely nyt on tällainen ikuisuusaihe ja siitä väännetään puolin ja toisin aina vähän väliä...

• 46v mies

Korkkareiden kopina on seksikäs ääni ja naisellinen...eläköön kopisevat naiset!!

• saumikset

Ei oo kuulkaa korkokenkien ja saumasukkien voittanutta......aaaahhhh!!!!!! Enemmän Naiset vaan semmosta styleä :)

• klumpen

luuletko ettet sinä ärsytä ketään muuta työpaikallasi?! jokaisella on vapaus pukeutua miten lystää!

• Ei kopsutella töissä

Pukeutuminen ja metelin tuottaminen on eri asioita. Pitäisi ottaa muut huomioon.

• Justiina^

Ompa ihmiset taas keksineet aiheen josta valittaa... Ihan ku maailmassa ei olis muuta huolta ku joku korkokenkien kopina.. Voi hyvänen aika sentään, menkää itseenne valittajat!!

• Ihanat korkkikset

Itse käytän korkokenkiä aina jos mahdollista. Kuvittelehan "ihan ite", kauniit naiselliset muut vaatteet ja asusteet, mutta...... sitten jotkin Sievin työjalkineet toimistoon jalkaan. Olen nainen ja naisena pysyn, haluan näyttää naiselta aina ja joka paikassa. Jopa hyvännäköiset farkutkin sopivat korkkareiden kanssa. Se on eri asia osaako korkokenkiä käyttää oikein. Niillä pitää kävellä oikein, niiden ei kuulu kopista, niin, että koko talo kaikuu. Korkokengillä voi kävellä myös tyylikkäästi. Niillä ei kuulu juosta..... Asioista voidaan olla montaa mieltä, mutta pukeutuminen on jokaisen oma asia ja kengät kuuluvat samaan kastiin.

• arghee

ei saa paukkua ja naula saa jäähä laittamati.herätkää pahvit valittamaa oikeesti jostai mikä häirittee .koittakaa vaikka tehä töitä pakkasessa tai vesisateessa ilma varusteita ja tulkaa sitte valittaa jostain koronkapseesta avokonttorissa päätteeees niuhotuksesta.

• hyvä suomi

Äijjät täälä palstoilla KITAJAA täälä kuinka SUOMALAISET NAISET on ja pukeutuu EPÄSEKSIKKÄÄSTI. Nyt meidän täydelliset suomalaiset miehet valittaa täälä kuinka ärsyttävää on kun nainen pukeutuu seksikkäästi? Siis mitä vittua? saako täälä vittu olla seksikäs vai ei?

• korkofani51

on ihanaa .....

• Ratkaisu.

Jättäkää hienostelijat pois! Haastattelussa vain katse kenkiin ja työhaluihin, ei mihinkään flirttihaluihin!

• Marilyn Monroe

Samantien naiset voisivat ottaa käyttöön vanhanajan korsetit ja permanentatut hiukset. Kyllä ennen naiset oli naisia, eikä mitään telaketjulesboja...

• vaivat ihmisillä -.-

Jos joitaki raukkoja nii ärsyttää nii muuttakaahan vaikka namibiaan. sielä on tuskin korkkareita nähtykään. Tai vaikka sinne amazooniin jonku heimon mukaan elelemään korkokengätöntä elämää.

• Kotomies

Pitkällä sairauslomalla olen ja kovasti kaipaisin että ympärilläni sipsuttaisi mukavia naisia korkokengissä. Ei häiritsisi yhtään, mutta eipä sellaista kuule ja näe täällä kotona. :(

• perttix

Heti kun kuulen sen kiivasrytmisen korkokenkien kapseen lähestyvän huonettani, alkaa verenpaine nousta, suoraan sanottuna vatuttamaan. Samoin ihmettelen toimistossa ryntäileviä naikkosia jotka juoksevat joka paikkaan, hakemaan kahvia, faxia, kiiruhtamassa nämä korkokengät kapsuen kokoukseen, mielellään vielä kännykkä korvalla jakamassa ohjeita jälkikasvulle miten tehdä kaakao. Eikö normaali kävelyvauhti muka riitä? Semmosta kanamaista kaahottamista vailla päämäärää se näyttää olevan, mitään konkreettista eivät kuitenkaan ikinä saa aikaseksi ja jos jotain kysyt, piiloutuvat heti pomon selän taakse.

• abua

ihanaa kuunnella sitä seksitästä kopsetta, minä näen märkiä päiväunia sihteeristä

• sutinaa
        abua kirjoitti:

ihanaa kuunnella sitä seksitästä kopsetta, minä näen märkiä päiväunia sihteeristä

Kymmensenttiset korkokengät vain jalkaan sieville sihteeriköille ja tiukat nahkahousut jalkaan niin alkaa miesten sepalus turvota ja syke nousta askelten tahdin kiihottamana.Seksiä pitää olla ja tulee olla ja jos ei tätä asiiaa hyväksy on EENOKKI.

• justjoo....

Voi v***u, on teillä ongelmat.

• avokonttorissamme

oli ne tyypit, joilla oma koppi. Kai oli mukava tulla häiritsemään muita kopinallaan,
        kun ei itse tarvinnut keskittyä asiakaspalveluun.
        Korkokenkien kova kopse todellakin häiritsee työskentelyä, kun on muutakin
        hälinää ympärillä. Kaiken huipuksi löytyi niitä, jotka valittivat siitä, kuinka
        "salin" puolelta kuuluu meteliä. Nämä terroristit pitivät oveaan auki,
        kaipa tahallaan.

• jp

hermoilet korko kenkäinen nainenhan on upea ,niitä linttakenkiä on ihan tarpeeksi .. Tapaisimpa minäkin joskus sellaisen upean korkokenkäisen ,niin osaisin kyllä arvostaa häntä .. olen S,24 ssa jp

• suunnattomasti

Kaupungilla tai missä normaalissa paikassa tahansa ärsyttää muijien epätoivonen yritys kalastella huomiota kun kaikki tietää, että mukavampaa ja terveellisempää jaloille on kulkea läskipohjakengissä, eikä lättäkenkienkään rumia tartte olla. Korot sopii vain juhliin. Silloin on lupa tälläytyä.

• Kiitos teille!!!

Kyllä sellaiset suomalaiset naiset on ilo ja piristys jotka uskaltavat olla naisellisia ja käyttää esim korkoja.

• kokojalalla

Kun se on pelkän koron varassa, ilo tulee kokonaisesta. Koska toteat että, vaatii uskallusta olla korkokävelijä? Miksi ! Onko se tosiaan niin suuri tehokeino peittää todellisuutta ja tehdä itsestä keinonainen?

• Mies 34

Todella kiihottavaa kuulla korkojen kopinaa, niiden ääni saa "kaverin" innostumaan jo ennen naisen näkemisen :)

• Toinen mies

Joo, on se satunnaisesti kiihottavaa jossain vaikka kirjastossa. Mutta työpaikalla ja ihan jatkuvasti se ei ole ollenkaan kivaa.

• pooooo

Sama esim kirjaistoissa yms paikoissa ÄRSYTTÄVÄÄ. Kaikki katsoo

• rihihihihi

Ne on ne halvat korkokengät.

Kalliit, hyvintehdyt korkokengät vain napsahtaa. Niiden nipsaus ei juurikaan kuulu ellei niillä korkokengillä kävele joku sotanorsu..

• Mez

En työskentele toimistossa, mutta itse käytän korkokenkiä niin usein kun mahdollista, koska ne tukevat jalkaa todella hyvin. En voi käyttää normaaleja kaupan kolmenkympin lenkkarikenkiä, koska ne eivät tue jalkaa ja kipeyttää jalat hyvin nopeasti. Omat työkenkänikään eivät ole mistään marketista ostetut.

Joku kirjotti, että
      ''Tähänkin voisi sanoa, että jos pukeudut "seksikkäästi", niin älä valita jos sinua tuijotetaan tai lääpitään.''

Tuijottaminen ei ole mikään ongelma. Itse saan katseita vähintään joka toiselta ihmiseltä, kun edes kuljen hameessa (joskus tuntuu siltä kuin ihmiset eivät olisi koskaan hametta nähneetkään?!), enkä koe sitä ongelmaksi niin kauan kuin ihmiset osaavat pitää sen tietyn etäisyyden. Omat vaatteeni paljastavat tasan niin paljon kuin itse haluan ja sen takia katseet eivät minua haittaakaan: ei omasta mielestäni ole mitään nähtävää sen enempää kuin haluan.
      Muutta onko päässäsi vinksahtanut niin pahasti, että mielestäsi toisen koskettelu tai seksuaalinen hyväksikäyttö on ihan sallittua?

Siis pukeutuminen on jokaisen oma asia. Osa tottakai valittelee näilläkin keskustelupalstoilla että kun naiset pukeutuvat liian seksikkäästi tai liian miesmäisesti. Hei oikeesti, onko miesten elämä noin säälittävää (tai eikö kenties vain satu saamaan naisia tarpeeksi) että on pakko puuttua pukeutumisseikkoihin. Tasa-arvosuutta on nimenomaan se, että saa pukeutua juuri sillä lailla kun haluaa. Se ei tee kenestäkään vähempää tai enempää naista.

• olet vain impo.

• olet vain impo.

• ootteko ees yhtään pitkäpintaisia ?

• ranskalaiset korot

..miten töissä kopisee, muta arvatkaapa vituttaako kerrostalossa korkojen kopina. Samassa rapussa asuu romaaneja, jotka tunnetusti herää kun toiset alkavat nukkumaan ja he juoksevat keskellä yötä rapusta toiseen korkokengät jalassa. Siis voi v....

• kauhee meteli...

Minua häiritsee matalat, läskipohjakengät. Niissä on tosi häiritsevä läpse. Myös se häiritsee kun jollakin ei ole ollenkaan kenkiä. Ei siitä ääntä tule, mutta haju on niin hirveä, että silmiä kirvelee. Narisevat tuolit häiritsee myös. Olis paremi kun ihmiset tekisivät töitä seisaallaan. Puhelimien pirinä häiritsee. Se myös häiritsee kun joku puhuu kännykkään.

• Sydärin partaalla

nykyisin voi vetää oven kiinni, eikä häiritse mikään eikä kukaan. Ikävää on myös hajuveden tuoksu tai liian kovaääninen keskustelu.

• ilta

Voi että kuinka tymä aihe,....ihan sama kuin koko suomi24 sivu,....sallitava

• Kansan edustajat!

Nyt kieltolakia sorvaamaan!Myös kaduilla ne aihettavat melua!

• pehmopohja

"Klip-klop, klip-klop, hevonen on pop". Hevosmaisista äänistä (= kopinasta ja hirnumisesta) on viehkeys ja seksikkyys kaukana. Ei tarvitse olla vaativakaan tehtävä, kun pilttuuseen kantautuva mekkala katkoo ajatukset. Ole siinä sitten tehokas. Kun mittari alkaa iltapäivästä hipoa punaista, on laitettava korvalaput soimaan täysillä, sitten ei vaan kuule sitäkään kun oma työpuhelin soi.
      Ei korkokengissä mitään vikaa ole, jos ne sopii jalkaan (ei klompsu), kantalaput on kunnossa (ei kopise eikä riko lattioita) ja mikä tärkeintä, että niillä osaa kävellä.

• pertsa

onko sulla joku maailmanlopun meininki vai onko sulla korvissa vikaa?
      Olisko syytä kääntyä korvalääkärin puheille vai tarvitaanko jotain vakavampaa kuten psykiatrista hoitoa.
      Suosittelisin sinulle OSTA KORVATULPAT ja keskustele pomosi kanssa jos ostaisitte kaikille HUOPATOSSUT niin sitten olis hiljaista!!!
      Pitäsköhän sun ottaa yhteyttä kenkien valmistajaan joka kehittelis korottoman korkokemgän josta ei kuulu pihaustakaan eli uusi nimi voisi olla korottomat huopatossut

• Luigi taas

Vähemmän viehkeiden tapa saada katseita. Vaikka sitten ärtyneitä sellaisia.

• auttakaa häntä

Kuinka tyhjää elämäsi on? Häiritsee!!! Olet ilmeisesti itse lättäjalkainen läskipohjaisten kenkien käyttäjä ja vain kateellinen kollegoillesi, jotka voivat käyttää korkokenkiä. HANKI OMA ELÄMÄ!

• Kopkopkopkop

Muistan kun lapseni oli ala-asteella ja opelta tuli vietejä koskien koulun juhlia tms. , oli viesteissä aina Ei KOPISEVIA KENKIÄ! Aivan oikein ope teki.

• Suomi valittajat

Ja eduskunta asettaa kieltoja,vittu että alkaa mennä överiksi!
        Ainoa että suomaliset naiset ovat kantaastujia,joten lenkkarit ja tuulipuvut asusteeksi.

• Työrauhan kannalla

Mieti nyt vähän. Yritä kuvitella itsesi kopinasta kärsivän asemaan. Olet tekemässä kiireellistä raporttia. Deadline parin tunnin päästä ja tekemistä olisi vaikka kuinka. Toimiston naiset kävelevät korkkarit kopisten ympäristössä ja häiritsevät keskittymistäsi. Kopina alkaa ottamaan aivoon ja pian et pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen kopinaan. Kohta huomaat, että et ole saanut hommia etenemään yhtään ja aikaa on jäljellä puoli tuntia. Savu nousee päästäsi ja mielesi tekee nirhata kaikki häiritsevät korkkarivosut.

• Korko katto

Kyse on "kausiilmiöstä" sekä tehosteista. Naiset ei juuri mieti mitä miehet ajattelee tai kokee vaan toiset naiset ja ennekaikkea ITSE!

Se kopina on portfoliota tärkeämpi ja paljon muuta.
      Huomionherättäjät ovat yleensä mainoksissa ja sama tulee hyvin lähellä ajatulsissa myös tästä kenkien vetämästä huomiosta jota sumeilematta käytetään hyväksi.
      Kuvitelkaapa vastaaavan äänen tuottava esine ihmiseen kiinni muutoin ja liikkumaan sen kanssa? esim lehmän kello tai kulkunen tai polkupyrörissä pinnojen välissä ne päristimet ym.

Asiahan on tuotamuksellinen. häirintään mutta naisen "tarpeisiin" Kantani on että ois kokonaan ja velvoite liikua äänettömillä kengillä. Varsinkin työssä.

• Jatkuvasti häiritty

Toimistojen korkkarinaiset kopistelee läpi vuoden.

• ei näin
        Jatkuvasti häiritty kirjoitti:

Toimistojen korkkarinaiset kopistelee läpi vuoden.

Toi on naurettavaa. Miehet ei enää pidä naisista, jotka käyttävät korkokenkiä. Pitäiskö meidän alkaa kävelee tuulipuvuissa toimistoissa ja tennarit jalassa? Naisten pitää olla naisellisia. Ja korkokengät tekee naisellisiksi.
        Mutta toisaalta suomessa naiset ei niinkää paljoo välitä miltä näyttävät tai miten pukeutuvat. Tuulipuvussa on mukavaa, niin sitä käytetää. Euroopassa naiset on enemmän naisellisia ja haluavat näyttää sen muillekkin.

• Jatkuvasti häiritty
        ei näin kirjoitti:

Toi on naurettavaa. Miehet ei enää pidä naisista, jotka käyttävät korkokenkiä. Pitäiskö meidän alkaa kävelee tuulipuvuissa toimistoissa ja tennarit jalassa? Naisten pitää olla naisellisia. Ja korkokengät tekee naisellisiksi.
        Mutta toisaalta suomessa naiset ei niinkää paljoo välitä miltä näyttävät tai miten pukeutuvat. Tuulipuvussa on mukavaa, niin sitä käytetää. Euroopassa naiset on enemmän naisellisia ja haluavat näyttää sen muillekkin.

Ei siinä naisellisessa pukeutumisessa mitään vikaa ole. Mukavaahan naisellista naista on katsella. Mutta se helkkarin kopina tekee hulluksi, kun pitäisi yrittää keskittyä koodaushommiin. Eikö ne kengät voisi olla vähemmän kopisevat?

• exfinanssitavaratalo

Reilun vuoden jaksoin kuunnella jatkuvaa kopinaa ja vaihdoin kilpailijalle! Kovat tavoitteet ja vaativat yritysasiakastapaamiset ja puhelut eivät onnistu semmoisessa hälinässä. Työteho laski avokonttoriin siirtymisen jälkeen puoleen ja päivän jälkeen olin niin väsynyt ja stressaantunut ettei jaksanut yhtään mitään. Nykyisessä firmassa arvostetaan tekijöitä ja annetaan rauha tehdä tosissaan. Entisellä työnantajalla käyty jo kolmet yt:t vuoden aikana kun homma ei toimi!

• korkkarifriikki

kaikki naiskolleegani saisivat käyttää korkkareita, jos multa kysyttäisiin =D

• ..............

Mahtaa olla tylsä elämä, kun jaksaa nähdä vaivaa tuollaisista asioista.. Itse en korkokenkiä käytä, enkä käy edes töissä, mutta kotiäitinä tiedän millaista on yrittää keskittyä ihan kunnon metelissä (lapset leikkii ja pitää meteliä, eläimet riehuu, telkkari ja kymmenen muuta laitetta pitää ääntä jne). Kyllä siihen oppii, kun vaan tahtoo, en tajua miksi ihmiset jaksaa valittaa joka asiasta..?

• kyllä kopisevat korot on sitten hieno asia , siinä mielikuvitus laukkaa ja hormoonit hyrrää....

• -_-_-

vaihda työpaikkaa!! :)

• konttorin kolli

sehän on vain mukava kun korkokenkä kopisee ... se on kuin radiota kuuntelisi ja kun ei käännä päätä, voi antaa mielikuvituksen laukata :)

• Toimistotyöläinen

Kyllä miehilläkin on kovapohjaisia kenkiä jotka kopisevat, ja he tulla täräyttävät salkkunsa lattialle ja huutelevat kollegoille kovalla äänellä, mikä myös häiritsee. Mutta vika ei ole miehissä tai naisissa , vaan itseasiassa ongelma on se, että työnantaja ei ole rakentanut avokonttoria oikeista materiaaleista. Jotta avossa voi oikeasti työskennellä, on pintojen oltava ääntä eristäviä ja kaikumattomia, niin ei kaikki puheensorina, kenkien kopina, ym. häiritse työntekoa. Harmittavan usein näkee ratkaisuja, joissa entinen koppikonttori on muutettu avoksi vain kaatamalla seinät, vaikka koko tila ja materiaalit pitäisi uudelleen suunnitella ja rakentaa avoksi sopivaksi. Oikein rakennetussa avossa on miellyttävä työskennellä, mutta vääränlaisessa työskentely on stressavaa, keskittyminen vaikeaa, ja puhelujen hoito hankalaa. Tällöin työteho laskee ja huomio kiinnittyy esim. häiritsevään korkojen kopinaan.

• höh..

Minä ainakin koen että se kopina rytmittää mukavasti ajatuksia...ei kyllä haittaa, hyvää taustamusiikkia.
      Korkokengät sopii työpaikalle ihan hyvin, halloota päivää, jos vain ovat laadukkaat = hyvät jalassa.

Ja olen nainen.

• nainen 76

aivan älytön keskustelu. mitäs tehtäis miehille, jotka esim. mässyttävät erittäin kuuluvasti purkkaa/karkkia tai napsuttelevat suutaan (yrittävät saada kielellä hampaiden välistä pois lounaan rippeet)? avokonttori on on avokonttori. firmat ovat sitä mieltä, että siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa ja mahtuu enemmän porukkaa pieneen tilaan, kustannussäästöjä. voin vaan kuvitella, että tämän sielunveljiään/sisariaan etsivän henkilön omat toimet ärsyttävät muita samassa konttorissa työskenteleviä yhtälailla. korko kun korko, siitä tulee ääntä. tämä herra varmaan käyttää eccon softiksia itse....

• YETSKA

Ettekö tajua, että kopisevat korot ovat signaali meille miehille: "Ota minut ! Tahdon paksuun koodarivartaaseesi !"

• Huopatossusaalistaja

Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa kanna minut metsään apinamies! Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan oisit mulle suurin apinamies, kenties!

• Korkokenkien käyttäj

Kuulkaa te kaikki, jotka "kuvittelette" häiriintyvänne korkokenkien kopinasta. Muuttakaa maalle, asukaa jossain luolassa, johon ei kuulu minkäänlaista ääntä. Ettekö te ymmärrä, maailma on täynnä kaikenlaisia ääniä. Keskittykää töihinne, älkää niihin korkojen kopinoihin. Itse olen ollut kauan pankkialalla, siellä sitä on erilaista melua vaikka muille jakaa. Silti ne äänet eivät häiritse, keskityn vain omiin tehtäviini. Oletteko itse niin täydellisä, ettette syyllisty minkäänlaisten äänten tuottamiseen? Epäilen sitä suuresti, sellaista ihmistä ei ole olemassa. Päättäkää joku päivä, kun olette menossa töihin, että tänään en häiriinny mistään. Pitäkää myös siitä päätöksestä kiinni. Se on itsestä kiinni, toisia ei voi muuttaa, itseään voi!!!! Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän. Muuallaa Euroopassa naiset saavat olla naisia, miksei täällä? Enkä suostu pukeutumaan tuuli- tai verkkaripukuun vain sen vuoksi kun muutkin tekevät niin. Lenkkareita en jalkaani laita muualla kuin lenkillä.

• Juissssi

pankkisektoria ja luovia aloja !

Teillä pankkipuolella homma on hyvin rutiininomaista tekemisen suorittamista. Näpytellään asiakkaan tilijuttuja, lasketaan seteleitä tai sitten akvaariokarsionoissa puhutaan asiakkaan kanssa sijoitus- tai laina-asioista pehmosia.

Meillä esim. lakialalla ja aivan varmaan myös IT:ssäkin kyse on LUOVASTA TYÖSTÄ, joka on kaikkea muuta kuin rutiinijuttuja. Siinä pitää ajatella ja pinnistellä niiden muutaman harmaan aivosolun kanssa, jotta saa aikaan asiakkaan kannalta kustannustehokkaan ja menestyksekkään ratkaisun monimutkaiseen situjatsiooniin. Siten niiden muutamankin kipkop-assarin ravailu officessa pitkin poikin ei todellakaan edistä tätä tarkoitusta :)

• Edelleen korkkikset
        Juissssi kirjoitti:

pankkisektoria ja luovia aloja !

Teillä pankkipuolella homma on hyvin rutiininomaista tekemisen suorittamista. Näpytellään asiakkaan tilijuttuja, lasketaan seteleitä tai sitten akvaariokarsionoissa puhutaan asiakkaan kanssa sijoitus- tai laina-asioista pehmosia.

Meillä esim. lakialalla ja aivan varmaan myös IT:ssäkin kyse on LUOVASTA TYÖSTÄ, joka on kaikkea muuta kuin rutiinijuttuja. Siinä pitää ajatella ja pinnistellä niiden muutaman harmaan aivosolun kanssa, jotta saa aikaan asiakkaan kannalta kustannustehokkaan ja menestyksekkään ratkaisun monimutkaiseen situjatsiooniin. Siten niiden muutamankin kipkop-assarin ravailu officessa pitkin poikin ei todellakaan edistä tätä tarkoitusta :)

Äläpäs luule, että pankkitoimihenkilöiden työt on VAIN rutiinihommia. Mitäs itse pitäisit siitä, jos olet itse asiakkaana ja toimihenkilö sekoaa vähän väliä asiasta kun kuulee jonkun "äänen", vaikka seuraavan asiakkaan yskäisyt, hermoilut, huutelut, kopisevat kengät, kannanotot siitä, että miksei pääse nopeammin tiskille. Me hoidamme myös asiakkaiden lakiasioita, asuntojen ostoja, sijoituksia, kaikkea mitä asiakas haluaa, vain pieni ohut näkösuoja esteenä. Niin, että et sinä kyllä lakiasioinesi mikään maailman napa ole. Laskemme asiakkaille myöskin mahdollisimman edullisia lainaehtoja, mietimme mikä on paras lainaturva. Miten pitkäksi aikaa on mahdollista saada maksuaikaa ja mikä on maksukyky. Monella on myöskin asiat ns. sekaisin ja yritämme auttaa asiakasta saamaan ne järjestykseen mahdollisimman hyvin. Siinä ei voi olla hermo kireällä jonkin pikkujutun vuoksi. Sinulla on ilmiselvästi keskittymisvaikeuksia, mene lääkäriin ja ota saikkua. Tai oikeata lomaa ja rentoudu välillä. Ilmiselvästi olet Hesasta ja oikeasti muualta muuttanut.

• X
        Edelleen korkkikset kirjoitti:

Äläpäs luule, että pankkitoimihenkilöiden työt on VAIN rutiinihommia. Mitäs itse pitäisit siitä, jos olet itse asiakkaana ja toimihenkilö sekoaa vähän väliä asiasta kun kuulee jonkun "äänen", vaikka seuraavan asiakkaan yskäisyt, hermoilut, huutelut, kopisevat kengät, kannanotot siitä, että miksei pääse nopeammin tiskille. Me hoidamme myös asiakkaiden lakiasioita, asuntojen ostoja, sijoituksia, kaikkea mitä asiakas haluaa, vain pieni ohut näkösuoja esteenä. Niin, että et sinä kyllä lakiasioinesi mikään maailman napa ole. Laskemme asiakkaille myöskin mahdollisimman edullisia lainaehtoja, mietimme mikä on paras lainaturva. Miten pitkäksi aikaa on mahdollista saada maksuaikaa ja mikä on maksukyky. Monella on myöskin asiat ns. sekaisin ja yritämme auttaa asiakasta saamaan ne järjestykseen mahdollisimman hyvin. Siinä ei voi olla hermo kireällä jonkin pikkujutun vuoksi. Sinulla on ilmiselvästi keskittymisvaikeuksia, mene lääkäriin ja ota saikkua. Tai oikeata lomaa ja rentoudu välillä. Ilmiselvästi olet Hesasta ja oikeasti muualta muuttanut.

niin, ettei älyänsä noissa hommissa tarvi käyttää, uuttakaan ei opi ikinä. Kyllähän se pitemmän päälle alkaa pännimään kun duuni on samaa vuodesta toiseen..

Hieno argumentti tuo, että "Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän". Samalla logiikalla voin siis tästälähtien pitää sontasia kumisaappaita duunissa. Niistä lähteekin niin kiva ääni..Samaan syssyyn vois sitten jättää käymättä kuukauteen tai pariin suihkussa niin lähtis vielä kiva hajukin

Kauhean syvällinen filosofi ei tartte olla että ymmärtää pointtini, työkaverit voi myös huomioida! Vai yritätkö kenties keimistellä jollekulle pomollesi?

• edelleen korkokengät
        X kirjoitti:

niin, ettei älyänsä noissa hommissa tarvi käyttää, uuttakaan ei opi ikinä. Kyllähän se pitemmän päälle alkaa pännimään kun duuni on samaa vuodesta toiseen..

Hieno argumentti tuo, että "Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän". Samalla logiikalla voin siis tästälähtien pitää sontasia kumisaappaita duunissa. Niistä lähteekin niin kiva ääni..Samaan syssyyn vois sitten jättää käymättä kuukauteen tai pariin suihkussa niin lähtis vielä kiva hajukin

Kauhean syvällinen filosofi ei tartte olla että ymmärtää pointtini, työkaverit voi myös huomioida! Vai yritätkö kenties keimistellä jollekulle pomollesi?

Onko joku kieltänyt pitämästä kumisaappaita töissä.....tahallinen kiusaaminen, siis haiseva, peseytymätön ihminen voidaan laittaa samaan kategoriaan kuin ne, jotka käyttävät liian voimakkaita hajusteita työpaikalla. Se kielletään jo melkein joka paikassa, joten peseytymättä et voi mennä, kumisaappaita senkuin käytät jos pokka pitää. Sitäpaitsi, joka alalla pitää päivittää osaamisensa ja kouluttautua uusiin ohjeisiin, ei ehdi tuudittautua siihen, että osaan jo kaiken ei enää tarvitse kuin tehdä tätä samaa vanhaa työtä. Kukaan ei osaa toisen työtä, eikä tiedä mitä siihen kuuluu. Työkaverini ovat suurelta osin myös näitä korkokenkien käyttäjiä, miksi ihmeessä pitäisi yrittää tehdä vaikutus johonkin mieheen pukeutumisellani ja kengillä. Olet ilmeisesti kuunnellut ainoastaan kopisevia kop kop kop korkokenkiä, niitä on myös laadukkaita jotka eivät todellakaan kopise, et katsomatta erottaisi millä kengillä kuljen huoneesi ohi jos sellainen tapahtuisi. Ei millään pahalla mutta kengillä on hinta/laatu suhde:)

• X
        edelleen korkokengät kirjoitti:

Onko joku kieltänyt pitämästä kumisaappaita töissä.....tahallinen kiusaaminen, siis haiseva, peseytymätön ihminen voidaan laittaa samaan kategoriaan kuin ne, jotka käyttävät liian voimakkaita hajusteita työpaikalla. Se kielletään jo melkein joka paikassa, joten peseytymättä et voi mennä, kumisaappaita senkuin käytät jos pokka pitää. Sitäpaitsi, joka alalla pitää päivittää osaamisensa ja kouluttautua uusiin ohjeisiin, ei ehdi tuudittautua siihen, että osaan jo kaiken ei enää tarvitse kuin tehdä tätä samaa vanhaa työtä. Kukaan ei osaa toisen työtä, eikä tiedä mitä siihen kuuluu. Työkaverini ovat suurelta osin myös näitä korkokenkien käyttäjiä, miksi ihmeessä pitäisi yrittää tehdä vaikutus johonkin mieheen pukeutumisellani ja kengillä. Olet ilmeisesti kuunnellut ainoastaan kopisevia kop kop kop korkokenkiä, niitä on myös laadukkaita jotka eivät todellakaan kopise, et katsomatta erottaisi millä kengillä kuljen huoneesi ohi jos sellainen tapahtuisi. Ei millään pahalla mutta kengillä on hinta/laatu suhde:)

pointti korkokenttien käyttöön oli mikä? Tahallinen kiusaaminen?

• X
        X kirjoitti:

pointti korkokenttien käyttöön oli mikä? Tahallinen kiusaaminen?

mikä ihmeen huone? Taidat kärsiä luetun ymmärtämisen vaikeudesta. Puhe oli nimenomaan avokonttoreista

• korkokenkien käyttäj
        X kirjoitti:

mikä ihmeen huone? Taidat kärsiä luetun ymmärtämisen vaikeudesta. Puhe oli nimenomaan avokonttoreista

Olkoon vaikka avokonttori, ymmärrä sinäkin hyvä ihminen, että hyvälaatuisissa kengissä on sellaiset korot, jotka ei kopise. Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.

• X
        korkokenkien käyttäj kirjoitti:

Olkoon vaikka avokonttori, ymmärrä sinäkin hyvä ihminen, että hyvälaatuisissa kengissä on sellaiset korot, jotka ei kopise. Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.

pettämätön.

Ensinnäkin kyse oli nimenomaan avokonttorista.

Toisekseen:"Se on itsestä kiinni, toisia ei voi muuttaa, itseään voi!!!! Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän." Eli et siis voi muuttaa edes itseäsi? Samaan syssyyn kuitenkin toteat myös "Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.", eikö tässä juuri yritetä tällöin muuttaa toista ihmistä?

• Elämä on
        X kirjoitti:

pettämätön.

Ensinnäkin kyse oli nimenomaan avokonttorista.

Toisekseen:"Se on itsestä kiinni, toisia ei voi muuttaa, itseään voi!!!! Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän." Eli et siis voi muuttaa edes itseäsi? Samaan syssyyn kuitenkin toteat myös "Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.", eikö tässä juuri yritetä tällöin muuttaa toista ihmistä?

Kyse on kuitenkin lopulta itsekkydyen ja toisten huomioimisen tasapainosta.

• Korkokenkien käyttäj
        Elämä on kirjoitti:

Kyse on kuitenkin lopulta itsekkydyen ja toisten huomioimisen tasapainosta.

Olet oikeassa. Suoraan sanottuna, olet hauska!!!!! Itse asiassa, olen pankkiurani jälkeen, joka oli joskus aikoja sitten, kouluttautunut varatuomariksi. Nyt olen jo ns. aikuinen ja tasapainoinen, pystyn olemaan toisten huomioon ottava henkilö työpaikallani. En loukkaa ketään ja otan toiset huomioon työpaikallani ja katson kyllä, että muutkin sen tekevät. Olen pidetty henkilö siellä, olen kylläkin "aikuisten oikeesti" suht isossa kaupungissa lakimiehenä aika isossa toimistossa. Pieni leikkimielisyys iski minuun, kun otit niin tosissasi kaikki. Anteeksi, jos olen ärsyttänyt Sinua leikkinielisyydelläni..... Tiedän kyllä, että jotkut ihmiset käyttäytyvät juuri niin kuin olet kertonut. Kopisevat yksi paperi kädessä pitkin konttoria, kyllä se minuakin joskus ottaa suoraan sanottuna "pannuun".

• X
        Korkokenkien käyttäj kirjoitti:

Olet oikeassa. Suoraan sanottuna, olet hauska!!!!! Itse asiassa, olen pankkiurani jälkeen, joka oli joskus aikoja sitten, kouluttautunut varatuomariksi. Nyt olen jo ns. aikuinen ja tasapainoinen, pystyn olemaan toisten huomioon ottava henkilö työpaikallani. En loukkaa ketään ja otan toiset huomioon työpaikallani ja katson kyllä, että muutkin sen tekevät. Olen pidetty henkilö siellä, olen kylläkin "aikuisten oikeesti" suht isossa kaupungissa lakimiehenä aika isossa toimistossa. Pieni leikkimielisyys iski minuun, kun otit niin tosissasi kaikki. Anteeksi, jos olen ärsyttänyt Sinua leikkinielisyydelläni..... Tiedän kyllä, että jotkut ihmiset käyttäytyvät juuri niin kuin olet kertonut. Kopisevat yksi paperi kädessä pitkin konttoria, kyllä se minuakin joskus ottaa suoraan sanottuna "pannuun".

hauska ja leikkimielinen, eli mitään mitä sanot ei pidä ottaa vakavasti, esimerkiksi väitettäväsi siitä, että olet kouluttautunut varatuomariksi..

• korkokengät
        X kirjoitti:

hauska ja leikkimielinen, eli mitään mitä sanot ei pidä ottaa vakavasti, esimerkiksi väitettäväsi siitä, että olet kouluttautunut varatuomariksi..

Eihän sinun mitään uskoa tarvitse, koulutukseni on oma asiani. Anteeksi nyt, mutta pidin kustannuksellasi vähän hauskaa. Tietty mies "ottaa siitä herneen" nenuun. Kaikki olettavat, että lakimiehet/lakinaiset ovat totaalisen tosikkoja. Virassani se on pakko, mutta vapaa-ajalla voi vähän hassutella, se on sallittua. Sitäpaitsi kukaan ei tiedä kuka täällä kirjoittelee. Kyllä minä totuudessa pysyn, kaikki kirjoittamani oli tosiasioita. Olen aiemmin tehnyt pankkialan töitä, en narrannut siinä, jätin vain kertomatta mitä teen työkseni nykyään. Voisin hyvin laittaa julkisesti työpaikkani nimen ja oman nimeni ja asemani tähän luettavaksi. Mutta se ei nyt ole oikein sopivaa toimintaa:)

• X
        korkokengät kirjoitti:

Eihän sinun mitään uskoa tarvitse, koulutukseni on oma asiani. Anteeksi nyt, mutta pidin kustannuksellasi vähän hauskaa. Tietty mies "ottaa siitä herneen" nenuun. Kaikki olettavat, että lakimiehet/lakinaiset ovat totaalisen tosikkoja. Virassani se on pakko, mutta vapaa-ajalla voi vähän hassutella, se on sallittua. Sitäpaitsi kukaan ei tiedä kuka täällä kirjoittelee. Kyllä minä totuudessa pysyn, kaikki kirjoittamani oli tosiasioita. Olen aiemmin tehnyt pankkialan töitä, en narrannut siinä, jätin vain kertomatta mitä teen työkseni nykyään. Voisin hyvin laittaa julkisesti työpaikkani nimen ja oman nimeni ja asemani tähän luettavaksi. Mutta se ei nyt ole oikein sopivaa toimintaa:)

lääkkeesi, et sinä mitään hauskaa ole kustannuksellani pitänyt, sekavia ja ristiriitaisia kirjoittelet

• walk a mile in my...
        Edelleen korkkikset kirjoitti:

Hmm... oletko koskaan tehnyt it-alan töitä (esim. koodausta, debuggausta hirveässä kiireessä) ?

Keskittymisen määrä on hieman eri, verrataampa sitä vaikka kirjan lukemiseen (ja vielä niin että ymmärrät joka rivin).

No mutta pikkuharjoitelulla pääsee "transsiin" ja onhan kuulokkeet keksitty.

• korkokengät edelleen
        X kirjoitti:

lääkkeesi, et sinä mitään hauskaa ole kustannuksellani pitänyt, sekavia ja ristiriitaisia kirjoittelet

Ei taitanut pojan kantti kestää enää. Tietäisitpä kuinka hyvät naurut ollaan naurettu sinun kustannuksellasi. Mutta, luule mitä luulet. Antaa olla. Miehinen sietokykysi on nyt äärirajoilla. Joten en nyt enää jaksa leikkiä sinun kanssasi.

• korkokengät
        walk a mile in my... kirjoitti:

Hmm... oletko koskaan tehnyt it-alan töitä (esim. koodausta, debuggausta hirveässä kiireessä) ?

Keskittymisen määrä on hieman eri, verrataampa sitä vaikka kirjan lukemiseen (ja vielä niin että ymmärrät joka rivin).

No mutta pikkuharjoitelulla pääsee "transsiin" ja onhan kuulokkeet keksitty.

En ole, myönsinhän sen jo. Se on sellainen ala, jolloin nostan luurin ja soitan meidän IT-osaston helpdeskiin ja sanon:apua. Sieltä etäkirjaudutaan minun koneelleni ja autetaan, mitä ihmeellisimmissä asioissa. Nyt ovat kyllä hekin vähän hukassa. Minulle ostettin uusi kone, asennettiin ohjelmat, kuten pitikin. Mutta, mutta....en saakaan joitain tositteita auki. Kestää tosi pitkä ajan. Yrittivät etäkorjata ja tulivat lopulta fyysisesti työpistelleni. Eivät vielä keksineet mikä on asennuksissa vikana. Internetin ohjelmissa jossain, mutta missä.... Niin, että kunnioitan kyllä työtänne, ihan varmasti.

• X
        korkokengät edelleen kirjoitti:

Ei taitanut pojan kantti kestää enää. Tietäisitpä kuinka hyvät naurut ollaan naurettu sinun kustannuksellasi. Mutta, luule mitä luulet. Antaa olla. Miehinen sietokykysi on nyt äärirajoilla. Joten en nyt enää jaksa leikkiä sinun kanssasi.

kun et itse enää pystynyt järkevään keskusteluun ja argumentoin väitteesi lyttyyn oli ainut keinosi se, että olitkin "pitänyt hauskaa kustannuksellani"

Lisäksi älyn ja tietämyksen tasosi ilmaiset hyvin alla olevalla kirjoituksella "Internetin ohjelmissa jossain"

• Korkokengät
        X kirjoitti:

kun et itse enää pystynyt järkevään keskusteluun ja argumentoin väitteesi lyttyyn oli ainut keinosi se, että olitkin "pitänyt hauskaa kustannuksellani"

Lisäksi älyn ja tietämyksen tasosi ilmaiset hyvin alla olevalla kirjoituksella "Internetin ohjelmissa jossain"

"Internetin ohjelmissa jossain" on varmasti se oikea juttu. Tarkoittaen seuraavaa: minulla on käytössäni monia ohjelmia, kuten meillä kaikilla tässä samassa toimistossa. IE7 on se jota meidän pitäisi käyttää!!!!! Mutta, uuden koneeni asennuksissa minulle tuli IE6 seiskaa ei saatu kuin "väkipakolla", olisi pitänyt asentaa ohjelmistoksi versio 8. Ja sitä meille ei voi asentaa, se ei sovi muille ohjelmillemme. Äläkä vaan kysy miksi, sitä en osaa selittää. Tämän asian vuoksi koneelleni ei avaudu kunnolla kuin pitkän viiveen vuoksi exel-pohjaiset tositteet. IT-tuki yrittää selvittää mistä tämä ilmiö johtuu. Kun asia selviää voin sen kyllä teille taulapäille selvittää.
        Mikä tässä keskustelussa on järkevää????? Sinä haukut kaikki korkokenkien käyttäjät samaan kastiin, itse ilmaisin, että on myöskin erilaisia kenkiä ja niiden käyttäjiä. Voinhan kyllä aika purevastikin alkaa kommentoida asiani jos haluat. Oletko sitten niitä miehiä, jotka ovat kotona hiljaa kun vaimo käskee. Ja työpaikalla yrittävät olla edes vähän niskan päällä. Sitäpaitsi älyssäni ei ole mitään vikaa, se vika on kyllä siellä. Et tietenkään voi antaa periksi, että tosissani olen nauranut sinulle, sehän on miehisen itsetuntosi totaalinen mollaaminen. Yritä nyt käsittää, että juuri sinulle olen nauranut, et voi sitä muuksi muuttaa. Minua et lyttyyn saa, vaikka kuinka yrität. Sen voit kyllä uskoa. Enkä ole missään vaiheessa sanonut olevani IT-alan työntekijä, en edes sitä, että osasisin tehdä jotain asialle jos tulee ohjelmistoon joku "häiriö" tai mitä hyvänsä. Se ei ole älyn puutetta, jos on eri alalle koulutettu kuin joku muu. Pitäisikö minun alkaa tentata sinua oman alani asioilla ja sanoa, että olet tyhmä jos et tiedä jotain minulle ihan selvää asiaa.

• X
        Korkokengät kirjoitti:

"Internetin ohjelmissa jossain" on varmasti se oikea juttu. Tarkoittaen seuraavaa: minulla on käytössäni monia ohjelmia, kuten meillä kaikilla tässä samassa toimistossa. IE7 on se jota meidän pitäisi käyttää!!!!! Mutta, uuden koneeni asennuksissa minulle tuli IE6 seiskaa ei saatu kuin "väkipakolla", olisi pitänyt asentaa ohjelmistoksi versio 8. Ja sitä meille ei voi asentaa, se ei sovi muille ohjelmillemme. Äläkä vaan kysy miksi, sitä en osaa selittää. Tämän asian vuoksi koneelleni ei avaudu kunnolla kuin pitkän viiveen vuoksi exel-pohjaiset tositteet. IT-tuki yrittää selvittää mistä tämä ilmiö johtuu. Kun asia selviää voin sen kyllä teille taulapäille selvittää.
        Mikä tässä keskustelussa on järkevää????? Sinä haukut kaikki korkokenkien käyttäjät samaan kastiin, itse ilmaisin, että on myöskin erilaisia kenkiä ja niiden käyttäjiä. Voinhan kyllä aika purevastikin alkaa kommentoida asiani jos haluat. Oletko sitten niitä miehiä, jotka ovat kotona hiljaa kun vaimo käskee. Ja työpaikalla yrittävät olla edes vähän niskan päällä. Sitäpaitsi älyssäni ei ole mitään vikaa, se vika on kyllä siellä. Et tietenkään voi antaa periksi, että tosissani olen nauranut sinulle, sehän on miehisen itsetuntosi totaalinen mollaaminen. Yritä nyt käsittää, että juuri sinulle olen nauranut, et voi sitä muuksi muuttaa. Minua et lyttyyn saa, vaikka kuinka yrität. Sen voit kyllä uskoa. Enkä ole missään vaiheessa sanonut olevani IT-alan työntekijä, en edes sitä, että osasisin tehdä jotain asialle jos tulee ohjelmistoon joku "häiriö" tai mitä hyvänsä. Se ei ole älyn puutetta, jos on eri alalle koulutettu kuin joku muu. Pitäisikö minun alkaa tentata sinua oman alani asioilla ja sanoa, että olet tyhmä jos et tiedä jotain minulle ihan selvää asiaa.

nyt kerran vielä

Homman nimi on se, että et pysty selittämään ristiriitaisia viestejäsi

"Se on itsestä kiinni, toisia ei voi muuttaa, itseään voi!!!! Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän." Eli et siis voi muuttaa edes itseäsi? Samaan syssyyn kuitenkin toteat myös "Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.", eikö tässä juuri yritetä tällöin muuttaa toista ihmistä?

Kun näin toteat mustan olevan valkoista ja valkoisen mustaa ja kysyn perusteluja näihin ristiriitaisiin väittämiin, tempaiset jostain tuulesta väitteen, että "oletkin pitänyt hauskaa kustannuksellani" koska et pysty enää muuhun, myönnä tappiosi

Ps. ei muuten kiinnosta tippaakaan kuppaiset tositteesi.

• otetaas vielä
        X kirjoitti:

nyt kerran vielä

Homman nimi on se, että et pysty selittämään ristiriitaisia viestejäsi

"Se on itsestä kiinni, toisia ei voi muuttaa, itseään voi!!!! Minä jatkan sellaisten kenkien käyttämistä, joista pidän." Eli et siis voi muuttaa edes itseäsi? Samaan syssyyn kuitenkin toteat myös "Pyydä rouva/neiti kopisuttelijaa viemään korkokenkänsä suutariin.", eikö tässä juuri yritetä tällöin muuttaa toista ihmistä?

Kun näin toteat mustan olevan valkoista ja valkoisen mustaa ja kysyn perusteluja näihin ristiriitaisiin väittämiin, tempaiset jostain tuulesta väitteen, että "oletkin pitänyt hauskaa kustannuksellani" koska et pysty enää muuhun, myönnä tappiosi

Ps. ei muuten kiinnosta tippaakaan kuppaiset tositteesi.

Etkös nyt millään tajua. MUN KENGÄT EI KOPISE. NE OVAT SELLAISTA MATERIAALIA. Siksi käytän niitä kun ne ovat mukavat eivätkä häiritse muita. Sillä pointilla pyysin sinua viemään suutariin neitiä/rouvaa omat kenkänsä, suutarit ovat sitä varten. Kaikki korot eivät kopise ja niillä pitää kävellä oikein. Kyllä nyt näyttää Herraa potuttavan kun joku uskaltaa sanoa, että on nauranut hänen suuruutensa kustannuksella. Tajua nyt, että se on tosi. Etkä kyllä tajunnut itsekään kun sanoin, että jos kysyn omista työasioistani, en tietenkään tarkoittanut mitään pankkiasioita, vaan lakiasioita. Enkä yhtään ainoata tositetta, vaan kunnon kysymystä, johon et löydää vastausta netistä. Niin, että näillä eväillä. Usko nyt jo, että naurunalaisena olet täällä, aika isossa työyhteisössä. Kohta kyllä säälitään sinua.

• X
        otetaas vielä kirjoitti:

Etkös nyt millään tajua. MUN KENGÄT EI KOPISE. NE OVAT SELLAISTA MATERIAALIA. Siksi käytän niitä kun ne ovat mukavat eivätkä häiritse muita. Sillä pointilla pyysin sinua viemään suutariin neitiä/rouvaa omat kenkänsä, suutarit ovat sitä varten. Kaikki korot eivät kopise ja niillä pitää kävellä oikein. Kyllä nyt näyttää Herraa potuttavan kun joku uskaltaa sanoa, että on nauranut hänen suuruutensa kustannuksella. Tajua nyt, että se on tosi. Etkä kyllä tajunnut itsekään kun sanoin, että jos kysyn omista työasioistani, en tietenkään tarkoittanut mitään pankkiasioita, vaan lakiasioita. Enkä yhtään ainoata tositetta, vaan kunnon kysymystä, johon et löydää vastausta netistä. Niin, että näillä eväillä. Usko nyt jo, että naurunalaisena olet täällä, aika isossa työyhteisössä. Kohta kyllä säälitään sinua.

tällöin yritetään muuttaa toista ihmistä, aikaisemman viestisi perusteella tämä ei ole mahdollista.

Toisaalta koko keskustelun aihe oli KOPISEVAT kengät avokonttorissa. Kopisemmattomat kengät eivät silloin kuulu tähän keskusteluun.

"Etkä kyllä tajunnut itsekään kun sanoin, että jos kysyn omista työasioistani, en tietenkään tarkoittanut mitään pankkiasioita, vaan lakiasioita. Enkä yhtään ainoata tositetta, vaan kunnon kysymystä, johon et löydää vastausta netistä." Huh, tuskin itsekään tajusit mitä kirjoitit.

Oi oikein työyhteisön olet saanut taaksesi, olet aika säälittävä

No, ei näytä menevän noin tyhmään päähän helpot jutut, ei voi mitään, ei vaan jaksa enempää ihmisen tyhmyyttä

• korkkikset
        X kirjoitti:

tällöin yritetään muuttaa toista ihmistä, aikaisemman viestisi perusteella tämä ei ole mahdollista.

Toisaalta koko keskustelun aihe oli KOPISEVAT kengät avokonttorissa. Kopisemmattomat kengät eivät silloin kuulu tähän keskusteluun.

"Etkä kyllä tajunnut itsekään kun sanoin, että jos kysyn omista työasioistani, en tietenkään tarkoittanut mitään pankkiasioita, vaan lakiasioita. Enkä yhtään ainoata tositetta, vaan kunnon kysymystä, johon et löydää vastausta netistä." Huh, tuskin itsekään tajusit mitä kirjoitit.

Oi oikein työyhteisön olet saanut taaksesi, olet aika säälittävä

No, ei näytä menevän noin tyhmään päähän helpot jutut, ei voi mitään, ei vaan jaksa enempää ihmisen tyhmyyttä

Itse olet säälittävä..... Kerroinhan, että olemme pitäneet hauskaa sinun kustannuksellasi! Anteeksi vain kuule!!!!! Valitit korkokengistä. Edellisessä viestissä viestit, että PS ei kiinnosta tippaakaan tositteesi. Ei voi mitään jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

• X
        korkkikset kirjoitti:

Itse olet säälittävä..... Kerroinhan, että olemme pitäneet hauskaa sinun kustannuksellasi! Anteeksi vain kuule!!!!! Valitit korkokengistä. Edellisessä viestissä viestit, että PS ei kiinnosta tippaakaan tositteesi. Ei voi mitään jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

tuli todistettua kuinka olevinaan korkokenkien käyttäjät ovat

• sovinisti
        korkokengät kirjoitti:

En ole, myönsinhän sen jo. Se on sellainen ala, jolloin nostan luurin ja soitan meidän IT-osaston helpdeskiin ja sanon:apua. Sieltä etäkirjaudutaan minun koneelleni ja autetaan, mitä ihmeellisimmissä asioissa. Nyt ovat kyllä hekin vähän hukassa. Minulle ostettin uusi kone, asennettiin ohjelmat, kuten pitikin. Mutta, mutta....en saakaan joitain tositteita auki. Kestää tosi pitkä ajan. Yrittivät etäkorjata ja tulivat lopulta fyysisesti työpistelleni. Eivät vielä keksineet mikä on asennuksissa vikana. Internetin ohjelmissa jossain, mutta missä.... Niin, että kunnioitan kyllä työtänne, ihan varmasti.

Siskoill ei muuta kuin punaiset korkokengät jalkaan ja puikat farkut jalkaan niin
        kyllä meidän miesten kaamosmasennus saa kyytiä!

• korkkikset
        X kirjoitti:

tuli todistettua kuinka olevinaan korkokenkien käyttäjät ovat

Ei tarvitse olla mitenkään erikoinen jos pukeutuu jotenkin omalla tyylillään. Sitä olen yrittänyt sanoa ja takoa päähäsi. En kyllä mene jääkiekko-otteluun korkokengillä, tai kuntosalille, siinäkin pitää olla tieto miten pukeutuu. ENKÄ laita lenkkareita hameen kanssa. Jokohan nyt uskot, etten ole mitenkään erikoinen. Pukeudun vain omalla tyylilläni JA yritän etten häiritse muita. Kuljen äänettömästi, edelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe