Anna mulle anteeksi etten voi pitää silmiäni erossa sinusta...kropastasi...sinusta...kropastasi...jne! Olet vaan niin mielettömän hyvännäköinen ja ihana mies.Jos olisit sinkku heti sua yrittäisin...enkä mä muutenkaan tiedä osaanko "tulkita" sua oikein(?).Olisin valmis luopumaan liki kaikesta sun vuoksesi!Annathan anteeksi!...Kun vaan tietäisin.Todennäköisesti tuijottamiseni on saanut sinut vaivautuneeksi...ja peloissasi pälyillet ja kuikuilet. Sen MINÄ taas tulkitsen niin että sinäkin tunnet jotain ehkä(?) mua kohtaan...???
*Pientä haaveilua*
Kris..!
"Anteeksi"
4
750
Vastaukset
- : o
IIIIIKKKK!!!! KENESTÄ Kris...puhut? Minäkin tunnen erään Kris...johon olen todella hulluna. Sanoit että hän on varattu...no kai hän onkin koska me tavallaan ollaan yhdessä, en tosin ole varma. Alkaako hänen sukunimensä J:llä?
- =))
sukunimi J:llä Sorry! =)
- : o
=)) kirjoitti:
sukunimi J:llä Sorry! =)
Miks olet pahoillasi?? Se on kyllä vain hyvä asia, että emme ole ihastuneita samaan Kris...!! :))
- =))
: o kirjoitti:
Miks olet pahoillasi?? Se on kyllä vain hyvä asia, että emme ole ihastuneita samaan Kris...!! :))
niimpä =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229