Leogekon väärä kakka? helppiä!

apuatarvitseva!

Hei!

Kattelin tota mun gekkoa, urosta. Häntää vähän nosteli, joten kakka oli tulossa. Mutta, katoin kakkaa ja se oli aivan väärässä kulmassa missä muuten ja jotain punaista nestettä seassa? o: Osaisko kukaan selittää tai edes arvailla mitä voisi olla? verta? ..

5

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuatarvitseva!

Olisin todella kiitollinen, jos joku tähän osaisi edes arvailuja pistää. Pitääköhän lähteä viemään Johannalle,, vai vain seurailla? ..

• missu <3<3

ootko varma ettei sillä ole suoli tukosta?...... mitä muuten käytät sen pohjamateriaalina?

• apuatarvitseva
        missu <3<3 kirjoitti:

ootko varma ettei sillä ole suoli tukosta?...... mitä muuten käytät sen pohjamateriaalina?

Mulla on gekoilla terramattoa, ennen oli hiekkaa eikä sitä ainakaan ennen ole syönyt. Ruoka maistuu hyvin, nyt vain makailee lämpömaton alla?

• hedvig86
        apuatarvitseva kirjoitti:

Mulla on gekoilla terramattoa, ennen oli hiekkaa eikä sitä ainakaan ennen ole syönyt. Ruoka maistuu hyvin, nyt vain makailee lämpömaton alla?

kannattaa ottaa yhteyttä alan kasvattajiin itse kyselen gekko asioita riihimäen amazonikasta kun olen liskonikin sieltä hommannut ne ovat pystyneet vastaamaan kysymyksiini kun täällä itä-suomessa ei oikein alan harrastajia ole ja itse vasta perehdyn liskojen maailmaan

• Romppis8

Mulla oli sama ongelma. Mun leogekko oli syöny hiekkaa. Ehkä vitamiinin puutteesta. Sillä tuli peräsuoli ulos. Vie se äkkiä eläinlääkäriin!!! Mulla meinas kuolla se jos sitä ei ois viety. Jos sinula on pohjamateriaalina hiekkaa, niin kehotan sinua ottaamaan sen pois. Kun se oli viety lääkäriin niin se oli ihan normaali. Oli se vähän aikaa paniikissa. Mutta vie se gekko ihmeessä eläinlääkäriin jos se on sinulle rakas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe