Tappelua vai leikkiä??

Epävarma :(

Minulla on kaksi mustaa, nuorta kesyhiiripoikaa samassa dunassa. Ovat samasta poikueesta, noin kaksi kuukautta vanhoja. Olen nyt kuullut pari kertaa kopasta vikinää, ja kun olen kiireessä laittanut valot päälle ja mennyt katsomaan, ne istuvat vierekkäin sen näköisinä että ei me mitään tehty. Joskus on ollut tassu toisen selällä tai muuten oltu kasassa. En ole löytänyt mitään puremajälkiä tms. mistään, ja nuo nukkuvat ihan sulassa sovussa vierekkäin. Onko tämä jonkinlaista harjoittelua/leikkiä, vai kehittävätkö nuo tappelua välilleen. Pikaisia vastauksia, minulla ei ole mitään hajua . . .

2

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+16

Kannattaa erottaa pojat. Vaikka vielä ei verta näkyisi missään, kohta näkyy varmasti. Uroshiiret ovat yleensä aina yksineläjiä, sietävät kaveria juurikin noin kahden kuukauden tienoille ja sitten eivät enää mahdu samaan terraan. Yleensä alkuun kuuluu vain pientä vikinää joskus, mutta tilanne voi kehittyä hyvinkin äkkiä niin pahaksi, että toiselta tyyliin puuttuu häntä tai pala korvasta tai jotain. Eli hanki toiselle duna myös, ei ne ikuisesti tule olemaan noinkaan "hyviä" kavereita. Yleisesti ottaen hiirissä vain naaraat ovat laumasieluja, urokset elävät yksin.

• Kuten edelläkin sanottiin, pojat erikseen heti!
      Jos urokset jollain konstilla saa menemään yhdessä pidempään, niin veljeksillä se ainakin on tuhoontuomittua yrittääkään. Pahimmassa tapauksessa tulee ruumiita ja vielä uskomattoman nopeasti. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe