Kari siis on illalla Uutisvuodossa.
Kari Uutisvuodossa tänään...
6
565
Vastaukset
Kiitos vaan varotuksesta. En meinaa nimittäin pilat päivääni enää enempää sen ukkelin tekopyhää lärviä ja ääliömäisä muka hauskoja juttuja kuunnellessa ja katsellessa.
- Annu.
No kyllä arvasin että sinä tänne olet ensimmäisenä vinkumassa. Ei ollut edes vaikeaa.
Ihan sama mitä katsot. Sulla on kyllä ruuvit löysällä jos mokoman asian takia päiväsi pilaat :D
Ohjelma tulee muuten kai huomenna päivällä uusintana jos joku ei minun tapaani jaksa valvoa noin myöhään :) - uudisankkuri
Annu. kirjoitti:
No kyllä arvasin että sinä tänne olet ensimmäisenä vinkumassa. Ei ollut edes vaikeaa.
Ihan sama mitä katsot. Sulla on kyllä ruuvit löysällä jos mokoman asian takia päiväsi pilaat :D
Ohjelma tulee muuten kai huomenna päivällä uusintana jos joku ei minun tapaani jaksa valvoa noin myöhään :)uutisvuodon uusinta on kai maanantaina joskus 18.30 tai sillee..
- huh heijaaaa
hoh hoijaa,hoh hoijaa.
- vapaata
huh heijaaaa kirjoitti:
hoh hoijaa,hoh hoijaa.
Lisää fiksuja kommentteja, kiitos.
- no joo
no joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239