Jos sallin palomuurilla tietyn ohjelman olla yhteydessä tiettyyn osoitteeseen(allow), kysyykö palomuuri uudestaan jos ohjelma yrittää yhteyttä johonkin uuteen ja ennen tuntemattomaan osoitteeseen.
Sallinko Adobe flash player helperille (allow) asetuksen?
Kysymys palomuureista
4
532
Vastaukset
Riippuu palomuurista. Esim. Norton saattaa kysyä "allow always" jolloin ulos pyrkivä ohjelma saa täydet oikeudet. Tai " allow this instance" jolloin ohjelma pääsee sen kerran ulos. Käy katsomassa palomuurin asetuksista millaisia sääntöjä ohjelmille on luotu.
- juhakorkeapudas
Riippuu palomuurista kuinka laajasti siinä on mahdollisuus rajata yhteyksiä. Mistä palomuurista on kyse ja miksi osoitekohtaisia rajoituksia pitäisi tehdä?
Tunnetut sovellukset voi päästää nettiin.- fvfvfvf
Sygate palomuuri on kysessä
Olen antanut allow yhteydet seuraaville:
Firefox
Explorer
Super-antispyvare
Avast
Malwarebytes
Adobe flash player helper
Adobe readerin sälää (jota palomuuri kysyy päivittäessä)
Google earth
windows mediaplayer
Sonera internet avustaja
Google asennusohjelmalle (häiritsi kun heitti joka käynnistyksessä ilmoituksen, tuli Google Earth päivityksen jälkeen)
Spywareblaster
Java sälää (jota palomuuri kysyy päivittäessä)
Siteadvisorille
Microsoft Windows median kokoonpano ohjelma
Serverin oikeudet olen poistanut kaikilta. Rupesi ottamaan jatkuvat sygate ilmoittelut päähän. Onko nämä asetukset ok? - juhakorkeapudas
fvfvfvf kirjoitti:
Sygate palomuuri on kysessä
Olen antanut allow yhteydet seuraaville:
Firefox
Explorer
Super-antispyvare
Avast
Malwarebytes
Adobe flash player helper
Adobe readerin sälää (jota palomuuri kysyy päivittäessä)
Google earth
windows mediaplayer
Sonera internet avustaja
Google asennusohjelmalle (häiritsi kun heitti joka käynnistyksessä ilmoituksen, tuli Google Earth päivityksen jälkeen)
Spywareblaster
Java sälää (jota palomuuri kysyy päivittäessä)
Siteadvisorille
Microsoft Windows median kokoonpano ohjelma
Serverin oikeudet olen poistanut kaikilta. Rupesi ottamaan jatkuvat sygate ilmoittelut päähän. Onko nämä asetukset ok?Heitä Sygate mäkeen ja käytä Windowsin omaa palomuuria. Ei ole mitään syytä käyttää vanhentunutta muuria ja klikkailla joka päivä yhteyksiä sallituksi kun pääsee vähemmälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197