Suunnitteilla on kesäkuussa matka Kataloniaan. Tarkoitus viettää yksi viikko Barcelonassa ja toinen jossakin rantakohteessa. Voisiko joku suositella hyviä kohteita Barcelonan läheltä. Salousta olen lukenut kommentteja eri keskustelupalstoilta, mutta tuoreimmat tuntuvat olevan vuodelta 2007. Mitä kohteelle on käynyt, valmismatkojakaan ei enään tehdä sinne Suomesta?
Costa Doroda
2
308
Vastaukset
- BCN
Itse unohtaisin Salout ja Sitgesit ja menisin ja menenkin kesäisin Barcelonasta pohjoseen. Todella mukavia pikkukaupunkeja upeine rantoineen riittää. L´estartit, Roses, Tossa de Mar, Tamariu, Blanes... valinnanvaraa riittää
- Siiri12345
Minulla on kokemusta viime kesältä Salousta ja Cambrilsista. Olimme kesäkuun alkupuolella liikkeellä ja Salou oli yllättävän täynnä jo silloin. Salousta löytyy kaikki palvelut, paljon ravintoloita, (liian) paljon brittejä ja kiva ranta palveluineen. Cambrils on selkeästi pienempi, mutta kauniimpi ehdottomasti. Kiva vanhakaupunki, kalasatama, ravintoloita sielläkin mutta vähän tasokkaampia kuin Saloussa, rannat eivät ylikansoitettuja. Meidän perhe ((kera 4v ja 7v lapsien) tykkäsi enemmän Cambrilsista, mutta makuja on monia. Cambrilsistakin pääsee kätevästi bussilla Salouhun hulinaa katsomaan jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319