TAASKAAN EI LIPPUA SAANUT TUOLTA LIPPU.FI LOISTAVASTA PALVELUSTA
Tosin tällä kertaa en edes yrittänyt hahahahahahha.
Koska tiesin sen oaivan mahdotonta. Ja katsokaapa http://www.huuto.net/osasto/liput/konserttiliput/399
siellähän ne liput taas on myynnissä. KIROTUT TROKARIT
EI TAASKAAN LIPPUA!!!!!!!!!!!!
12
1118
Vastaukset
- jujup
Minulle kävi tuuri kun sain viimeisimpiä lippuja.
Jonotin n. tunnin. Noi Trokarit ovat kyllä hölmöjä, pilaavat fanien ilon. - WS
Viimeksi en saanut,nyt kävi aika kivuttomasti vaikka samaa mieltä lippupisteen toiminnasta noin yleensä. Klo 9.10 oli kenttäliput saatu ja sen jälkeen kokeilin vielä,niin ois saanu B-katsomoon..joten tällä kertaa positiivinen ylläri ja ei tarvi myidä eteenpäin. Trokarit saa haistaa pitkät!
- HÖTTÖSEN KÖPI
sitten taaskaan toimi jumalauta mitä paskaa.
YHTEENKÄÄN KONSERTTIIN EN OLE TUOSTA PISTEESTÄ LIPPUA SAANUT.
LIPPUPALVELU ON OLLUT PALJON PAREMPI. - lippu54
HÖTTÖSEN KÖPI kirjoitti:
sitten taaskaan toimi jumalauta mitä paskaa.
YHTEENKÄÄN KONSERTTIIN EN OLE TUOSTA PISTEESTÄ LIPPUA SAANUT.
LIPPUPALVELU ON OLLUT PALJON PAREMPI.Itse sain liput kampista ensimmäisenä :D
Tosin olin paikalla jo kello 05.20
- hellsbelss.....
Lippuja on vielä myynnissä Lippupisteen kautta!!! Toimintaa siis :)
- liput kentälle
lippuja lippupisteestä juuri äsken 17.51 !!!!
- forthoseabouttorock
liput kentälle kirjoitti:
lippuja lippupisteestä juuri äsken 17.51 !!!!
Aamulla tuskailin, kun netti näytti että liput myyty loppuun klo 9.15., puhelimella ei päässyt läpi ja epätoivo iski... Mutta äsken kurkkasin lippu.fi-sivuille ja ta-daa, sain 4 kpl kenttälippuja!!! Älytöntä, että aamulla infottiin lippujen olevan loppu...
- AC/DC Fan
forthoseabouttorock kirjoitti:
Aamulla tuskailin, kun netti näytti että liput myyty loppuun klo 9.15., puhelimella ei päässyt läpi ja epätoivo iski... Mutta äsken kurkkasin lippu.fi-sivuille ja ta-daa, sain 4 kpl kenttälippuja!!! Älytöntä, että aamulla infottiin lippujen olevan loppu...
Mä olin lippu.fi sivulla jo 8:30 ja sain liput klo 9:04
- kjfyi23gb23
AC/DC Fan kirjoitti:
Mä olin lippu.fi sivulla jo 8:30 ja sain liput klo 9:04
Kirjauduin tasan klo 9 sisään Lippu.fi:n, jonotin hetken ja lopullisesti oli liput maksettu ja varausvahvistus sähköpostissa klo 9.13.
Ei mitään ongelmaa, kuten edellisenkään AC/DC: n Hesan keikan osalta, sinnekin sain liput samasta paikasta vartissa. - AC/DC Fan
kjfyi23gb23 kirjoitti:
Kirjauduin tasan klo 9 sisään Lippu.fi:n, jonotin hetken ja lopullisesti oli liput maksettu ja varausvahvistus sähköpostissa klo 9.13.
Ei mitään ongelmaa, kuten edellisenkään AC/DC: n Hesan keikan osalta, sinnekin sain liput samasta paikasta vartissa.Onks faniklubilaisille oma aitio kentällä
- fan clubilainen
AC/DC Fan kirjoitti:
Onks faniklubilaisille oma aitio kentällä
Tottakai :-)
- pwiuehpwdg
fan clubilainen kirjoitti:
Tottakai :-)
ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TROKARILTA LIPPUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022