En ole koskaan ottanut Havrix-rokotetta, kun olen matkustellut lähinnä Kanarialla..
Onko Kyproksella suurempi riski saada Hepatiittivirus, kuin noilla Kanarian saarilla??? Vai sainko väärää tietoa, kun henkilö jonka kannsa keskustelin ei ihan varmaksi asiaa muistanut?
Hepatiitit Kyproksella
5
1376
Vastaukset
- rokote.fi
Espanjakin kuuluu hepatiitti B levinneisyys alueeseen :)
http://www.rokote.fi/matkaajanrokoteopas/hepatiitti.html#
Minusta se rokote kannattaa hankkia. Onpahan sitten yksi murhe vähemmän. Huonolla tuurilla voit saada sen viruksen myös Suomessa, joten...- :)))))))
Kuuluu kuuluu Espanjakin. Mutta lieneekö tuolla Kyproksella samanmoinen riski saada se kuin Espanjassakin, vai suurempi??
- henk.
koht. itse otin rokotteen vasta matkustaessani aasianmaihin ja silloinkin lääkäri totesi, että ei välttämätön.
- höpötiitti
Mikset ottaisi sitä rokotetta, sehän on sitten elinikäinen, kun ottaa ne 2 piikkiä?
- M
Havrix antaa suojan siis hepatiitti A:ta vastaan. Kannattaa ottaa rokote, menit sitten Kanarialle tai Kyprokselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076