Nainen ja paino on tälläkin palstalla iso puheenaihe ja siinä nimenomaisessa keskustelussahan aloittaja pohti miksi naiset mainitsevat väärin rumiinrakenteensa treffi-ilmoissa...Voin olla epävarmuuden huippukin kysyessäni teiltä miehet tällaista, mutta mitä mieltä mahdatte olla tällaisista mitoista... 179cm/60kg ? Minkä määritelmän itse laittaisin ilmoitukseen, onko se normaali vai jokin muu?
Ihan mielenkiinnosta halusin vaan kysyä minkälainen määre tällaiselle pitkälle naikkoselle tulee. (Treffi-ilmotusten valikosta kun ei löydy kohtaa "korsto" :D) Sillä kovin pitkää naista ei äkkiseltään kutsuisi mitenkään siroksi vaikka olisi jopa hoikka. Noh...äkkiseltään löysin googlaamalla Miss Vietnamin vuodelta 2006, jolla on samat mitat kuin itselläni ja kuvista tunnistin samankaltaisen ruumiinrakenteen joten laitampa vielä kuvaa demonstraatioksi:
http://farm1.static.flickr.com/85/230182507_7c87003200.jpg
http://vn.lbvmt.net/images/061019/MaiPhuongThuyBikini3.jpg
http://www.biethet.com/images/27_5_2009_content/tg_2E4E40_maiphuongthuy1.jpg
Kiitos =)
Nainen+paino ;)
23
2241
Vastaukset
- ,.,.
vaan laiha/alipainoinen.
- sopivan passeli
olet kropaltasi! sopivan timmi.
- Marraa
Miten niin "korsto"?
Selkeästi ruumiinrakennehan on hoikka.
Tosin aika "honkkeli" mutta pitkät sääret pitkällä naisella ovat sairaan seksikkäät.
Siro taas on hentorakenteinen eikä ole siis pelkästään hoikka.
Itse näkisin että tuolta ihan kivasti voi valita mieleisensä vartalomallin. Ei sinne edes sitä painoa tarvitse laittaa jos ruksaa oikean kohdan siitä vartalomallista.
Miehillä ongelma on se että jos on hieman painorajan yläpuolella mutta on lihasta niin pitäisi olla jokin "tukeva/tuhti" ruumiinrakenne. Pyöreä saa kuulostamaan että mies on pyöreä vaikka olisi aika kulmikas.- mir3lla
:D kulmikas...
no joo mutta mietinkin ruksaanko hoikan vai normaalin. että mahtaako vartalon mallini olla enemmänkin minkä miehet näkee normaalina koska olenhan ns. "iso"
jotenkin tällasen käsityksen siis oon saanut. oon myös kuullut et "sussa on sentään jotain mistä ottaa kiinni, en tykkää luikuista naisista" niin en ole itseäni kovin pienenä pitänyt enkä kuvan naista koska olemme samanlaisia, paitsi mulla ei oo noin leveetä lantioo (ja napa on erilainen :D ja no tietysti kasvot!)....
että en sitten tiedä.
- nainen_30+
Kaikella ystävyydellä: Sinulla on joko hirveän vääristynyt kehonkuva tai sitten kyselet jotain muusta todella hämäräksi jäävästä syystä tällaisia. Kai sen arkijärkikin sanoo, että jos olet jonkun MISSIIN kanssa samoissa mitoissa, et voi olla korsto. Tai iso. Mistä lähtien missikisoissa on valittu isoja naisia? Painoindeksisi on 18,7. Normaalin painon ALAraja on 18,5. Olet varmaankin sen laskenut, kun kerran olet niin kiinnostunut painosta.
Olen itse normaalipainoinen, ja monesti törmännyt siihen että miehet luulevat minua 10 kiloa hoikemmaksi kuin todellisuudessa olen. Johtunee varmaankin tästä nykypäivän kieroutuneesta pyrkimyksestä alipainoon.
Olet varmasti kaunis ja upeavartaloinen nainen/tyttö, ja toivon että myös näet sen itse. Isevarmuus on seksikästä, ja vaikuttanee saamaasi huomioon ihan yhtälailla kuin upea ulkomuoto. Tsemppiä itsesi hyväksymiseen!Mulla samanlaisia kokemuksia. Jos mies arvioi painoni se menee alakanttiin.
Ihmiset eivät enää ymmärrä mikä on ylipainoa ja mikä alipainoa. Juuri nämä ääripään ihmiset ovat ymmärtämättömiä.
Usein mies joka kuvittelee että laiha nainen on normaali on itse hieman pyöreämpi, ja kuvittelee olevansa itse normaali. Miksi ihmeessä naisille ja miehille on erilaiset käsitykset normaalista painosta?
- tsiisuschrist
Provo. "Siis mä oon pitkä ja mä oon missin mitoissa ja laitan kuvia millanen kroppa mulla on että kaikki voi kertoo mulle että mä oon tosi kaunis ja hyvännäkönen!"
- mir3lla
eipä mun tarvitse suomi24 palstalta hakea itselleni hyväksyntää, kasvoistani kun ette tiedä mitään muutenkaan miten kaunis/ruma olen ;) niin sitähän on sitten aika hankala arvostella. moni ei myöskään tykkää pitkistä naisista yhtään joten kehuja en ihan heti odottanu. ihan oikeesti kysyin vain voiko miehet mieltää pitkän korstakkeen sirona. jos niin siro olen niin miksi olen kuullut tuon lauseen että mussa on josta ottaa kiinni...
myönnän että henkisen puolen ja itsensä hyväksymisen kanssa on tekemistä. ja kerrottakoon se nyt kun se on jo aistittavissa tästä keskustelusta että kyllä, olen sairastanut joskus syömishäiriötä, niin anoreksiaa kuin bulimiaa ja taitaa moiset möröt kummitella vieläkin alitajunnassa. näen itseni isona naisena, ja jos esim. treffi-ilmoitukseen pitäisi laittaa onko siro, hoikka vai roteva..niin varmasti laittaisin sen ROTEVA. mutta sitä ennen halusin vain kysäistä miehiltä millaisena he mieltävät mittojeni naisen, kun tuossa yhdessä keskustelussakin aloittaja oli pettynyt kun naiset vääristelevät ruumiinrakennettaan
- mutta, mutta
mutta noilla mitoilla olet melkoisen laiha ja sitapaitsi todella epävarma itsestäsi naisena kun kyselet täällä moisia. Pitkä olet, mutta pitkiä naisia löytyy aina ja vielä sinuista pitempiä ja ovat ihan sinut pituutensa kanssa. Sinuna olisin enemmän huolissaan tosta henkisestä puolesta!!
- eräs lukija...
aloittaja taisi tarkoittaa sitä, että on melko pitkä suomalaiseksi naiseksi... pitkä ja hoikka. yleensä siroksi mielletään n. 165cm saakka jos on hoikka siis. näin minä käsitin kysymyksen... eli voiko noin pitkä nainen kutsua itseään siroksi juurikin pituutensa takia, painonsa puolesta selvästikin voi... vielä selvennykseksi, jos joudut katsomaan 20cm ylöspäin, kutsutko häntä siroksi, vaikka hoikka onkin... kinkkinen kysymys sinänsä.
- hassuja kysymyksiä
kertoo onko siro vai ei.
Pitkä voi olla ruumiinrakenteeltaan siro, pyöreä tai roteva tai jotain muuta.
Samoin lyhyt.
Joskus näkee tosi siroja pitkiä miehiä, eikä ne ruumiinrakenteelleen mitään mahda.
Se ei syömällä paljon muutu. - kyssä
"yleensä siroksi mielletään n. 165cm saakka jos on hoikka siis"
Kuka mieltää? Meillä päin en ole ainakaan moisesta kuullut. Mieltävätkö naiset vai miehet vai kuka? Pro anat kenties? Valaise nyt ihmeessä. - jooooooooooooo___
kyssä kirjoitti:
"yleensä siroksi mielletään n. 165cm saakka jos on hoikka siis"
Kuka mieltää? Meillä päin en ole ainakaan moisesta kuullut. Mieltävätkö naiset vai miehet vai kuka? Pro anat kenties? Valaise nyt ihmeessä.tuohon pituuteen...jäi se n. pois. ja sekin arviolta. no jos suomalaisten naisten keskipituus on n. 163 cm, niin lisäsin nyt siihen vielä muutaman cm lisaa ihan vain arviolta. herran tähden... tein vielä pienimuotoisen gallupin aiheesta ystävieni kesken...vastaukset kyllä tukivat omaa arviotani. eihän se varsinaisesti väärin ole kutsua itseään siroksi, jos on pitkä ja hoikka. mutta en käyttäisi juuri sitä sanaa. ehkä pelkkä hoikka?
"Joskus näkee tosi siroja pitkiä miehiä, eikä ne ruumiinrakenteelleen mitään mahda.
Se ei syömällä paljon muutu. "
-tähän vielä piti vastata... tottakai ihmisen ruumiinrakenne riippuu siitä, mitä he syövät ja kuluttavat...kyllä siro mieskin muuttuu pyöreäksi jos vain "lihottaa". se ei varmasti ole tarkoituksenmukaista, mutta kyse olikin siitä, että väitettiin, ettei he voi asialle mitään. pituudelle ei voi, mutta painolle kyllä :)
ja vielä...itse olen 179 cm ja hoikka. mutta siro ei silti ole paras sana kuvaamaan minuakaan.
- tsehovvvvv
Näitäkin kutsuisin siroiksi:
http://www.mgmodelplus.eu/images/pitbabes_long_legs.jpg- rekgoål
Meilläpäin tollaset on pitkiä ja laihoja. Niin luokittelisin aloittajankin mittoista päätellen.
- tsehovvvvv
rekgoål kirjoitti:
Meilläpäin tollaset on pitkiä ja laihoja. Niin luokittelisin aloittajankin mittoista päätellen.
muuten lyhyt mies vai lyhyt nainen?
Meillä venäjällä arvostetaan naiskauneutta. - blaaaaaah
tsehovvvvv kirjoitti:
muuten lyhyt mies vai lyhyt nainen?
Meillä venäjällä arvostetaan naiskauneutta.kauniiltahan neidit näytti, mutta siltikin pitkiä ja hoikkia... siro on vähän huono sana kuvaamaan... kauneus ja sirous eivät aina kulje käsi kädessä siltikään :) jos sanoo naisesta, että on pitkä ja laiha, muttei siro, niin sinä vedät heti omia johtopäätöksiä...pitääkö kaikki nähdä aina vittuiluna? arka aihe näköjään...
- :D .......
blaaaaaah kirjoitti:
kauniiltahan neidit näytti, mutta siltikin pitkiä ja hoikkia... siro on vähän huono sana kuvaamaan... kauneus ja sirous eivät aina kulje käsi kädessä siltikään :) jos sanoo naisesta, että on pitkä ja laiha, muttei siro, niin sinä vedät heti omia johtopäätöksiä...pitääkö kaikki nähdä aina vittuiluna? arka aihe näköjään...
Kun vastasit niin monta kertaa tähän aloitukseen? Aikalailla makuasia. Lyhyt mies tai lyhyt nainen voi kokea pitkät, kauniit naiset uhkana itsetunnolleen.
- lyhyt ja lihava
Laita suoraan vaan oma kuva niin ei tarvii kuvailla. Kaikki voimme sitten itse päätellä.
- mir3lla
en minä uskalla ;)
- --sisko vastaa
mir3lla kirjoitti:
en minä uskalla ;)
Tämä on ihan väärä palsta kysellä, jos sinulla on minäkuvan kanssa ongelmia. Ensinnäkin jos haluat varmasti, että kaikki vastaajat ovat miehiä ja vieläpä sellaisia, joista SINÄ voisit kiinnostua, on parempi tehdä katugallupia. Pitkällä naisella on paljon kateellisia kanssasisaria plus jotkut lyhyet miehet haluavat lannistaa (huono itsetunto). Et varmasti tee sellaisilla vastauksilla yhtikäs mitään.
Jos olet tuon mittainen ja painat noin vähän, et voi mitenkään olla roteva. Voit huoletta kirjoittaa kuvaukseksi "hoikka". Toisaalta voithan aina laittaa vähän huumoria peliin ja kirjoittaa olevasi mitoiltasi 179cm/60kg roteva nainen (osa miehistä tosin ei osaa tulkita mittoja niin hyvin kuin nuoret naiset, jotka niitä lähes päivittäin miettivät). - Lyhyt Äijä
--sisko vastaa kirjoitti:
Tämä on ihan väärä palsta kysellä, jos sinulla on minäkuvan kanssa ongelmia. Ensinnäkin jos haluat varmasti, että kaikki vastaajat ovat miehiä ja vieläpä sellaisia, joista SINÄ voisit kiinnostua, on parempi tehdä katugallupia. Pitkällä naisella on paljon kateellisia kanssasisaria plus jotkut lyhyet miehet haluavat lannistaa (huono itsetunto). Et varmasti tee sellaisilla vastauksilla yhtikäs mitään.
Jos olet tuon mittainen ja painat noin vähän, et voi mitenkään olla roteva. Voit huoletta kirjoittaa kuvaukseksi "hoikka". Toisaalta voithan aina laittaa vähän huumoria peliin ja kirjoittaa olevasi mitoiltasi 179cm/60kg roteva nainen (osa miehistä tosin ei osaa tulkita mittoja niin hyvin kuin nuoret naiset, jotka niitä lähes päivittäin miettivät).MInä ainakin 170 cm miehenä pidän pitkistä naisista joten älä viitti yleistää :D
- ihaileva mies
MItä ilmeisemmin olet todella hot. Olet hoikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171