Keneläkään 2kpl 195/65 R15 nasta kumia.
Viime viikolla tyhjeni oikeaeturengas, ilma pysy n 8tuntia. kävin rengasliikeesta ostaa 2 käytettyä nastarengasta eteen.
Nyt eilen oli taka vasen rengas tyhjä niin että ei voinu ajaa taka-oikea melkee ihan tyhjä.
Lisäsin ilmaa ja TAAS pysy vain vajaa puol vuorokautta.
ELI NYT TARVIS KAKSI NASTA RENGASTA jotka kestäis edes tämän talven.
Mun renkaat kyllä on vanhat hakka1 eli visii "hiukan" vanhat ja lahot=)
Ei kestä yli 20asteen pakkasia=)
( Ymmärtäis jos ilma paineet laskee 0.3- 1 bar pakkasella,mut nää oli ihan tyhjät. )
Kirjoita/vastaile jos tiedät mistä halvalla sais kumit.
nyt 28.1, viim huomenna(PE29.1) käyn vaikka liikeesta TAAS kysyy käytetyt jos ei täältä löydy keneltäkään.
Kiius.195/65 15
5
405
Vastaukset
- daadadadaddddddd
nettivaraosa.com
ja sieltä renkaat tai rengassarjat - vaihto ehto
Pystyisköhän siihen laittamaan sisuskumin niin kuin polkupyörissä? Luulisi sen jälkeen ilmoja pitelevän.
Moro jos tyhjenee hitaasti niin kannattaa kattoo vanteen ja rengaanväli se on yks mistä joskus vuotoi tulee:) ja sitten voi hyvin että ongelma on rengaas mutta sen saa mahdollisesti paikattuu :) että riippuu vähän että mimmonen on juttu niis:)!!
- jepsistä jooo
Kävin ostaa rengasliikeestä käytetyt nasta kummit, hyvä kuntoiset "vain" 25e kipale.(sis työt tasapainoitus)
Nyt jos ilmat sisällä pysyy renkaissa.
Suosittelen RENGASMAAILMA a
http://www.rengasmaailma.fi
HYVÄ PALVELU!! - kohdallaan
jepsistä jooo kirjoitti:
Kävin ostaa rengasliikeestä käytetyt nasta kummit, hyvä kuntoiset "vain" 25e kipale.(sis työt tasapainoitus)
Nyt jos ilmat sisällä pysyy renkaissa.
Suosittelen RENGASMAAILMA a
http://www.rengasmaailma.fi
HYVÄ PALVELU!!Tuohon hintaan saa nyt minkä tahansa rengasliikkeen roskalavalta "hyvä kuntoiset" käytetyt renkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047