jou

Jazuli

voiks yhestä oluesta tulla krapula..??? kun on ihan pöhönen olo..päätä särkee ja oksettaa...ja yhen karhun vaa join illalla..

ainii ja sit vapisuttaakii..ja palelee..=o(

40

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

Olet vahingossa pitänyt 15 min tauon palstailussa ja nyt podet vieroitusoireita! Ei tuolle ololle muuta selitystä keksi.

• Jazuli

oli täs useempi tunti väliä..=o)

ei ole sitä..mulla vois tulla vierotusoireita kyllä eräistä ihmisistä/ihmisestä täällä..muttei ite saitista koskaan..

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

oli täs useempi tunti väliä..=o)

ei ole sitä..mulla vois tulla vierotusoireita kyllä eräistä ihmisistä/ihmisestä täällä..muttei ite saitista koskaan..

Biologinen kellosi tikittää. Noin aina muijilla tossa iässä jossei penikkaa kuulu. Siks suosin nuorempia, ja vaihdan aina alle 30v. muijiin. Ettei ämmä ala heti vilkuilla aidan taakse, kun oma siippa kyllästyttää.

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

Biologinen kellosi tikittää. Noin aina muijilla tossa iässä jossei penikkaa kuulu. Siks suosin nuorempia, ja vaihdan aina alle 30v. muijiin. Ettei ämmä ala heti vilkuilla aidan taakse, kun oma siippa kyllästyttää.

höh..en minä siks aidan taakse vilkuile..et kello tikittäs..=o)

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

höh..en minä siks aidan taakse vilkuile..et kello tikittäs..=o)

sen vasta jälkeenpäin. Tää tarina on niin nähty.

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

sen vasta jälkeenpäin. Tää tarina on niin nähty.

en usko..=o)

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

en usko..=o)

mahdollista, ettet tajua. Mutta muut tajuaa.

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

en usko..=o)

sanotaa et 8 vuotta sitte noin olisin ollu miehelle kun miehelle suurempi riski..jos ajatellaan tota biologista kelloa..=o)

mun kellosta alkaa olla patterit loppu..ja lapset ajatuksena aika kaukana..

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

mahdollista, ettet tajua. Mutta muut tajuaa.

kyllä mä ny kuiteki viel itte parhaiten motiivini tiiän..=o)

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

sanotaa et 8 vuotta sitte noin olisin ollu miehelle kun miehelle suurempi riski..jos ajatellaan tota biologista kelloa..=o)

mun kellosta alkaa olla patterit loppu..ja lapset ajatuksena aika kaukana..

siitä, että voisit saada lapsia, vaan siitä että kello toimii silti ja vaikuttaa ali tajuntaan, vaikka et voikaan saada lapsia. Vielä varmaan viitisen vuotta, ainakin, arvaan. Sinä aikana tulet luultavasti vaihtamaan miestä,ehkä useasti, kunnes rauhoitut.

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

siitä, että voisit saada lapsia, vaan siitä että kello toimii silti ja vaikuttaa ali tajuntaan, vaikka et voikaan saada lapsia. Vielä varmaan viitisen vuotta, ainakin, arvaan. Sinä aikana tulet luultavasti vaihtamaan miestä,ehkä useasti, kunnes rauhoitut.

pyh...kyllä mä voin saada lapsia..mutta eri asia kenen kanssa ja ja koska oma tilanne on semmonen et tärppää..=o)

kaikki on kiinni vain munasoluista mulla..ei muusta..

=o)

olenhan mä ollu ennenki raskaana luomusti..eikä tilanne ole muuttunu kuin yhden munanjohtimen verran huonompaan..

eli siis vaikken usko ihmeisiin, niin on mahollista tulla raskaaksi lääketiteen mukaan..

mut sitten taas oma motivaatio alkaa äidiksi on just nyt tosi heikoissa kantimissa ja itserakkaus vapaana vanhemmuudesta kuulostaa upeelle..!! =o)

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

useasti vaihtamaan miestä..miks helvetissä..?? =o)

rauhoitun..?? eeh..putosin kärryiltä...

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

pyh...kyllä mä voin saada lapsia..mutta eri asia kenen kanssa ja ja koska oma tilanne on semmonen et tärppää..=o)

kaikki on kiinni vain munasoluista mulla..ei muusta..

=o)

olenhan mä ollu ennenki raskaana luomusti..eikä tilanne ole muuttunu kuin yhden munanjohtimen verran huonompaan..

eli siis vaikken usko ihmeisiin, niin on mahollista tulla raskaaksi lääketiteen mukaan..

mut sitten taas oma motivaatio alkaa äidiksi on just nyt tosi heikoissa kantimissa ja itserakkaus vapaana vanhemmuudesta kuulostaa upeelle..!! =o)

viimeisiä sanoja, just ennen paksuksi poksahtamista. En sun tiineysasioista tiedä, mutta käytöksesi on juuri tyypillistä lapsettoman 30 muijan käytöstä, oli motiivit mitkä tahansa. Etsit siittävää miestä harvinaisen epätoivoisesti. Tajuutko että ukot juoksee sua karkuun?

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

viimeisiä sanoja, just ennen paksuksi poksahtamista. En sun tiineysasioista tiedä, mutta käytöksesi on juuri tyypillistä lapsettoman 30 muijan käytöstä, oli motiivit mitkä tahansa. Etsit siittävää miestä harvinaisen epätoivoisesti. Tajuutko että ukot juoksee sua karkuun?

hehe x)

vainii...kyllä mä taidan etsiä epätoivoisesti sitä paikkaa missä mun olis todellaki hyvä olla..en tiiä missä se on..?? ehkäpä se selvii aikanaan...

lapsia tulee jos on tullakseen..

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

hehe x)

vainii...kyllä mä taidan etsiä epätoivoisesti sitä paikkaa missä mun olis todellaki hyvä olla..en tiiä missä se on..?? ehkäpä se selvii aikanaan...

lapsia tulee jos on tullakseen..

tarkoitin. Nyt täytyy lopettaa tämä netti surffailu ja mennä lumi töihin. Moro ja onnea elämääs!

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

tarkoitin. Nyt täytyy lopettaa tämä netti surffailu ja mennä lumi töihin. Moro ja onnea elämääs!

nii morje..mun tarttee mennä silittää verhoja..=o)

mut ei toi hyvä olo nyt mulla liity mitenkään sun selittämään biologiseen kelloon...sori..=o/

ihan kaikkea muuta...

• miäs.
        Jazuli kirjoitti:

nii morje..mun tarttee mennä silittää verhoja..=o)

mut ei toi hyvä olo nyt mulla liity mitenkään sun selittämään biologiseen kelloon...sori..=o/

ihan kaikkea muuta...

viä kerran. haalarit on jo päällä. Muija rauhoittuu luonteeltaan kun saa lapsen. 30 lapseton muija on aikapommi käytökseltään ja luonteeltaan. Siinä voi käydä hyvänki liiton vaikka kuin huonosti. Ja seuraavankin, jossei muija rauhoitu. Vänkää mitä vänkäät. Se on biologiaa, se ikä ja lapsettomuus. Nyt tere!

• Jazuli
        miäs. kirjoitti:

viä kerran. haalarit on jo päällä. Muija rauhoittuu luonteeltaan kun saa lapsen. 30 lapseton muija on aikapommi käytökseltään ja luonteeltaan. Siinä voi käydä hyvänki liiton vaikka kuin huonosti. Ja seuraavankin, jossei muija rauhoitu. Vänkää mitä vänkäät. Se on biologiaa, se ikä ja lapsettomuus. Nyt tere!

byh...ei päde muhun noi tommoset kaavat..=o)

mut empä jaksa alkaa vääntä itelle kuiteki selvästä asiasta..

kyl se ny on vaa jotaki muuta mikä on saanu maailman kirjat sekasin..

mut joo sen verhon pariin..=o)

*log out*

• Jessejames.
        miäs. kirjoitti:

Komp. Yh.tkin on parempia siinä iässä. Eikä kitkuttavia sekopäitä!!

• 8
        Jazuli kirjoitti:

byh...ei päde muhun noi tommoset kaavat..=o)

mut empä jaksa alkaa vääntä itelle kuiteki selvästä asiasta..

kyl se ny on vaa jotaki muuta mikä on saanu maailman kirjat sekasin..

mut joo sen verhon pariin..=o)

*log out*

ei vai????

• Jazuli
        Jessejames. kirjoitti:

Komp. Yh.tkin on parempia siinä iässä. Eikä kitkuttavia sekopäitä!!

jepa..pysy sä siellä niien paris..=o)

tuskin mä täss sua muutenkaan kaipaan..=o)

• Jazuli
        8 kirjoitti:

ei vai????

no ei..=o)

ei tosiaankaan houkuta ajatus vaipparumbasta..eikä lapsibakteereista..24/7..

=o)

• 18
        Jazuli kirjoitti:

no ei..=o)

ei tosiaankaan houkuta ajatus vaipparumbasta..eikä lapsibakteereista..24/7..

=o)

sä tosiaan tajunnut mitään mitä tuo viisas miäs. sulle yritti selittää. Et näköjään! Ei se ollut se pää pointti ollenkan. Jos ei tajua, nii ei tajua. Varsinkan jossei halua.

• Jazuli
        18 kirjoitti:

sä tosiaan tajunnut mitään mitä tuo viisas miäs. sulle yritti selittää. Et näköjään! Ei se ollut se pää pointti ollenkan. Jos ei tajua, nii ei tajua. Varsinkan jossei halua.

en vissii..=o)

turha täs must on lapsista puhua jos kaikki muu vituttaa..=o)

• lottamari

Vatsatautia on paljon liikkeellä, juo kuumaa teetä, vaikka vihreää.

• Jazuli

ollu jo pari päivää itteasias tämmöi olo..mut nyt semmoi pöhnä kun krapulassa..=o(

juon tosi harvoin olutta kyl siks kysyin et voisko se tehä..vaa kyllä viski tekee samanlaisen olon..=o(

• 12
        Jazuli kirjoitti:

ollu jo pari päivää itteasias tämmöi olo..mut nyt semmoi pöhnä kun krapulassa..=o(

juon tosi harvoin olutta kyl siks kysyin et voisko se tehä..vaa kyllä viski tekee samanlaisen olon..=o(

raskaustesti!!

• Jazuli
        12 kirjoitti:

raskaustesti!!

een tee..ihan turhaan..=o)

mut kiitos kuiteki..

• Ratikkakuski

Rouva Ratikalla on (kuten monilla kohtalotovereillaankin) joku entsyymi elimistössä, joka toimii kuin antabus. Viinasta ei tule humalaa vaan yhdestä paukusta tulee uni ja krapula. Mutta en ole koskaan kuullut, että joku suomalainen kärsisi samasta vaivasta. Niinpä luulisin tuon johtuvan jostain muusta.

• Jazuli

mulla tekee alkoholi aina tommosta..kun aloin miettimään..on kait mullaki joku antabusreaktio..=o/

• Noh.. eipä itellä tuu.. mutta jos on laihduttamassa, ni nesteet katoo kehosta.. Ja jos käy esim. saunassa ja juo oluen päälle ni saattaa tulla nestevajausta helposti..

• Jazuli

yymm...seki kävi mieles..=o)

• Jazuli kirjoitti:

yymm...seki kävi mieles..=o)

:-)

Tuli vaa mielee ku yks tuttu tässä samaa valitteli, kun joi vaan pari kaljaa ja jonkun yhen paukun.. ni kauhee kannkunen jo siitä..

Ja se laihduttaa ja oli yhessä saunaehtoossa ;-)

• Jazuli
        laskin..väärin kirjoitti:

:-)

Tuli vaa mielee ku yks tuttu tässä samaa valitteli, kun joi vaan pari kaljaa ja jonkun yhen paukun.. ni kauhee kannkunen jo siitä..

Ja se laihduttaa ja oli yhessä saunaehtoossa ;-)

hehe..ei mulla vaan tuppaa aina alkoholista melki mitä vaan tulee aika pianki semmoi olo, kun tossa kuvailin..=o)

siks ei tuu koskaan oltuakaan oikeesti edes kännissä...kun ei sinne asti ehdi kun jo tekee pahaa...

meen taas silittää yhen verhon.. ;oP

• Jazuli kirjoitti:

hehe..ei mulla vaan tuppaa aina alkoholista melki mitä vaan tulee aika pianki semmoi olo, kun tossa kuvailin..=o)

siks ei tuu koskaan oltuakaan oikeesti edes kännissä...kun ei sinne asti ehdi kun jo tekee pahaa...

meen taas silittää yhen verhon.. ;oP

No.. tiän kyllä yhen naisen jolle tulee krapula kuulemma yhestä siideristä jo.. :-)

Koittaiskohan kroppa sanoa, että älä juo tuota enää toiste..? :-) Eipä siitä mitään hyötyä tosiaan ole..

• Jazuli

No.. tiän kyllä yhen naisen jolle tulee krapula kuulemma yhestä siideristä jo.. :-)

Koittaiskohan kroppa sanoa, että älä juo tuota enää toiste..? :-) Eipä siitä mitään hyötyä tosiaan ole..

varmaan koittas sanoa..=o)

iha hyvä vaan eipähän muodostu ainakaan ongelmaa alkoholista sitte..sikäli..

=o)

on vaa nii valjuu... =o( mööh..

• Jazuli kirjoitti:

varmaan koittas sanoa..=o)

iha hyvä vaan eipähän muodostu ainakaan ongelmaa alkoholista sitte..sikäli..

=o)

on vaa nii valjuu... =o( mööh..

Noh, onhan niitä muita juttuja joilla saa pään sekasin... ;-)

• Jazuli

Noh, onhan niitä muita juttuja joilla saa pään sekasin... ;-)

hehe..niin onki.. ;o)

hys..hiljaa..

• Tottumattomalle voi tulla aika vähästäkin määrästä jo vaikka mitä oireita. Silloin kannattaa ehdottomasti stopata tai ainakin hillitä..

Itse join uutena vuotena itselleni aivan kamalan olon, ei mitään iloa ollut vaikka olin ensin häpeämättömän hilpeästi ollut kultani kimpussa kaikkien kavereitten nähden (ja nyt hävetää moinen käytös, onneksi sentään kähmintä-kohteeni oli oma kulta eikä kuka tahansa) .

Joillekin alkoholi ei vaan näytä sopivan vaikka kuinka "yrittäisi". Jouluna valkoviinistä tuli jotenkin "miellyttävämpi" huppeli, joten se on punaviinin ohella ainoa alkoholijuoma jonka nyt sallin itselleni pienin määrin ja harvoin. Oluet, siiderit, lonkerot sun muut vain lihottavat ja väkevämmät ovat tosi petollisia.

• Jazuli

joo no emmä alkoholilla saa itteeni isoksi millään..juon about 10 kertaa vuodessa paukun tai oluen tai siiderin..ei kerkii paisuu..=o)

joskus on vuosia etten juo pisaraakaan alkoholia..=o)

mut tosiaan isällä on samaa et tulee kipeeksi pienestäki..oisko oikeesti sitte joku alkoholinvastainen reaktio..huom kirjoitin K:lla..;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe