Joopa joo, Jerry Seinfeldin The Comedian -traileri on kyllä omaa luokkaansa, myönnetään se heti alkuun.
Mutta tahtoopa kysyä, ymmärtääkö kukaan minua vai olenko yksinäinen kahjo vailla elämää?
Katselin nimittäin kaikki Tappava Ase -DVD:t tuossa hetki sitten ja ilokseni nelosen oheissmatskuihin oli liitetty trailerit kaikista neljästä Lethalista. Ja paikoin niissä on parempi meininki kuin itse leffoissa! Se kasarirokki kuulostaa yllättävän coolilta ollakseen 80-luvulta ja se voiceover-ääni on kyllä elämää suurempi.
Samaan hengenvetoon pakko mainita että Die Hard ykkösen ja kakkosen trailereissa on myös yhtä tiukka meininki, nekin löytyy spessu-devareilta ja IMDb:stä. Muksuna taisin osata DH1:n trailerin itseasiassa ulkoa =)
Know what I´m saying? Nyt ois kyllä mielenkiintoista kuulla vastaavanlaisia ( päinvastaisia) kommentteja.
"He´s an easy guy to like... And a hard man to kill."
Paras traileri!
2
480
Vastaukset
- Qwerty
Day After Tomorrow traileri on aika vaikuttava. Jos elokuva on edes melkein samaa tasoa kuin mainos niin kyyneleitä tulee virtailemaan.
- LaMothe
Ihan pakko sanoa...Texasin Moottorisahamurhaajan (siis uuden version) trailerit oli ihan järkyttävän hyviä mun mielestä. Niistä jäi sellainen omituinen jännittynyt fiilis että mitä hemmettiä?!? Leffa on kuulemma itsessään huono mutta trailerit oli tosi hienoja.
Myös Underworldin traileri oli hemmetin hieno ja leffa oli viel traileriakin parempi :) Muita ei ny tule mieleen mutta jossain romanttisissa-komedioissa on ollu tosi symppiksiä trailereita en vaan ny muista yhtään. Mut joo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096