Paras traileri!

Baxter

Joopa joo, Jerry Seinfeldin The Comedian -traileri on kyllä omaa luokkaansa, myönnetään se heti alkuun.

Mutta tahtoopa kysyä, ymmärtääkö kukaan minua vai olenko yksinäinen kahjo vailla elämää?

Katselin nimittäin kaikki Tappava Ase -DVD:t tuossa hetki sitten ja ilokseni nelosen oheissmatskuihin oli liitetty trailerit kaikista neljästä Lethalista. Ja paikoin niissä on parempi meininki kuin itse leffoissa! Se kasarirokki kuulostaa yllättävän coolilta ollakseen 80-luvulta ja se voiceover-ääni on kyllä elämää suurempi.

Samaan hengenvetoon pakko mainita että Die Hard ykkösen ja kakkosen trailereissa on myös yhtä tiukka meininki, nekin löytyy spessu-devareilta ja IMDb:stä. Muksuna taisin osata DH1:n trailerin itseasiassa ulkoa =)

Know what I´m saying? Nyt ois kyllä mielenkiintoista kuulla vastaavanlaisia ( päinvastaisia) kommentteja.

"He´s an easy guy to like... And a hard man to kill."

2

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty

Day After Tomorrow traileri on aika vaikuttava. Jos elokuva on edes melkein samaa tasoa kuin mainos niin kyyneleitä tulee virtailemaan.

• LaMothe

Ihan pakko sanoa...Texasin Moottorisahamurhaajan (siis uuden version) trailerit oli ihan järkyttävän hyviä mun mielestä. Niistä jäi sellainen omituinen jännittynyt fiilis että mitä hemmettiä?!? Leffa on kuulemma itsessään huono mutta trailerit oli tosi hienoja.

Myös Underworldin traileri oli hemmetin hieno ja leffa oli viel traileriakin parempi :) Muita ei ny tule mieleen mutta jossain romanttisissa-komedioissa on ollu tosi symppiksiä trailereita en vaan ny muista yhtään. Mut joo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe