on ihan sama osaako se laulaa, kun miestuomarit vaan tuijottaa, etenkin se nuorempi mies, jotenkin aika säälittävää
jos naisella on ulkonäköä
4
278
Vastaukset
- jookko
Tuomareiden olisi hyvä olla kastraatteja tälläisissä kisoissa.
- Aaaarrrggg!
Mä oon just samaa mieltä!!! Se näköjään riittää X-Factorissa, et on ulkonäköö. Lauluääntä ei tarvi olla, nii jatkoon pääsee.
- täyttä elämää
Eihän sitä käy kieltäminen, että mieluummin sitä katsoo kaunista kuin rumaa (rumuuskin on käsite, kuten hämäläiset keskimäärin, tämä ei ole rasismia toivott., vaan tosiasia), mutta että.
Tyyppiesimerkki, kun Sub on muut palkkaavat puolisuomalaisia vaan sen ulkonäön takia, kauniimpi ihonväri ja parempilaatuiset hiukset. Usein olisivat muuten musikaalisempiakin, mutta nyt näyttävät puuttuvan tästä kisasta - missä syy?
Miksi pitää haalia harrastelijoita ja hyllyttää kokonaan musiikinopiskelijat, joissa todella olisi ainesta. Klassisen koulutuksen saanut muuntuu kyllä poppiinkin, kuten juuri Linda.
- Roosamaaria
Vai ei muka naiset tuijota hyvännäköisiä miehiä. Minä ainakin tuijotan jos mies on lisäksi muutenkin mukavanoloinen eikä mikään maailman napa. Ääntäkin pitää olla mutta ei se hyvä ulkonäkö koskaan pahasta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249