farmi proon eräällä sivustolla oli tieto,että v.07 eteenpäin olisi kaikki jarruttomien aisat testattava tai virkavalta kerää kärryt pois.aisan ei tarvitse ola tyyppihyväksytty tai koeponnistettu,mikäli se on jatkuvaa rakennetta,elikä yksimittainen päästä päähän tai peräkärryssä akseliston takapuolelle oleva kiinnitys ilman hitsauksia ja pulteilla kiinni koko aisa.jos mainostaa itseään alan asiantuntijana,niin pitäisi tietää asioista ja lakipykälistä jotain.sitten iso 9000 sertifikaatti,minkä saa kun firman järjestelmä,asiat on kunnossa ja osat on tunnistettavissa ja dokumentoitu tietylle ajan jaksolle,mut osien ja tuotteen kestävyyden kanssa ei ole mitään tekemistä.omalla työpaikalla osat ostetaan kiinasta,virosta,puolasta ja mistä halvemmalla saadaan.takuu kustannukset 20% liikevaihdosta ja sama sertifikaatti.en ota kantaa sen paremmin kenen kärry on paras tai huono,mut halusin vain oikaista oikaista muutaman asian,millä yritetään kuluttajia harhaan johtaa ja estää tekemästä itse kärryjä.kukin ostaa tai tekee itse, minkä parhaaksi näkee.
väärää tietoa
itse tehnyt
0
331
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337