Mitä Mieltä olitte 2. jakson koelauluista? Mun mielestä siellä oli muutama hyvä esim. The Pancakes jne. Ketkä teidän mielestä oli hyviä?
Ketkä oli hyviä?
.
2
183
Vastaukset
- 26
ei kolahtanu, mut se pikkutyttö mitä sanottiin hiireksi oli kyl hyvä. vaan äänestääkö ihmiset sitten semmosia jotka ei oo näitä Rennen hyvännäkösiä pakkauksia?? olis vaihtelua kyllä, onhan näitä niin sanottuja pakkauksia jo liikaa musamarkkinoilla...............
- xxxxxxxx
Jussi Hakulinen vai mikä se Rovaniemen ensimmäinen laulaja oli. Olin ällikällä lyöty kun lyttäsivät sen heti ! Siis siinä oli kaikkea: Mahtava lauluääni, osasi soittaa, sanoitti itse laulut, oli kokemusta jne jne. Oli aika saman tyyppinen laulaja kuin Juha Tapio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299