Olisin kiinnostunut tietämään, että mitä siihen sisältyy ja mitä se sulkee pois...
Kestävä elämäntapa?
5
366
Vastaukset
kysymys.
Oma näkemykseni asiasta yhdellä lausahduksella: luota omiin tunteisiin, älä ole ulkoapäin ohjautuva.
Yksi sellainen hassu muisto jostain kaukaa.Koulutunneilla tuli "joskus" luokkakaverien kanssa naurettua maha kippurassa. Ruotsin opettajan tulkintaa: Flickor vara inte hysteriska! Jotain taisin oppia tuostakin tulkinnasta, tosin nauran minä vieläkin :)- xxxyyy
Yksilötasolla: elä kuin Arvo Ylppö, älä elä kuin Tony Halme. Yhteisötasolla: elä kuin sveitsiläiset, älä elä kuin Neuvostoliitossa.
asia.Pieni kysymys johon ei voi vastata yksiselitteisesti. Jos tarkastelee kestävää elämäntapaa fyyseltä puolelta, niin terveellinen ruoka, liikunta, riittävä unensaanti, stressin välttäminen ja hyvät geenit, siinä tärkeitä peruspilareita. Mitä sitten suljetaan pois....no kaikki epäterveellinen :)
Kestävä elämäntapa...tuota ilmausta pitää oikein makustella. Positiivinen asenne omaan elämään, itseensä, kanssaihmisiin ja maailmaan kantaa aika pitkälle ja ennenkaikkea kun muistaa rakastaa itseään ja olla armollinen itselleen, hemmotella itseään joskus ja luottaa omiin siipiinsä, siinä joitakin lisäelementtejä kestävään elämäntapaan. Kun pitää itsestään pystyy pitämään muistakin.- Judge evk
En usko kestävään elämäntapaan siinä kuin en usko maailman rauhaankaan. Kaikella on aikansa ja paikkansa. Kannattaa elää nyt. Uusintaa ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264