Nuoren veisut kirjassa oli virsi, jossa laulettiin jotakin; Isä ja poika menivät kirkkoon ja poika oli väsynyt ja huuli väpättäen hän pyysi, että lähdetään kotiin. Jotakin tuollaista. Minulla pyörii mielessä vain Vanhan holvikirkon sävel, etten saa millään tätä kyseistä virttä mieleeni.
Kiitos
Mikä virsi?
eeva-liisa-
2
679
Vastaukset
- pikkuapuri
Ei ole virsi, mutta tässä näyte:
http://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I - ....
Lauloimme tuon hengellisen laulun omassa konfirmaatiossamme, siis me konfirmoidut esitimme sen kirkossa omille vieraillemme. Oli paikkakunnalla tapana, kaunis tapa. Jokainen porukka sai itse valita kappaleen, ja kuulemma liki jokainen porukka oli päätynyt samaan kauniiseen kappaleeseen. Se löytyi hengellisten laulujen kirjasta, jota leirillä käytettiin, kun musisoitiin iltanuotiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897