CANON 7D MISTÄ?

Kuvatusja

Olen hankkimassa em.kameraa, mistä euroopasta se olisi kannattavin hankkia?(luotettava toimitus-alhainen hinta). On tuo ameriikka, saksasta puhumattakaan hieman vaikeasti taittuva kieli vielä tässä vaiheessa ettei oikein aukea aiheet.
Suomessahan tuo maksaa ilmeisesti muutamia satoja enemmän kuin euroopassa muualla..

3

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

Mistään. 1200 euroa näyttää olevan alaraja hinnalle maailmalla. Rajalasta/Cyberfoto/Topshot saa varmalla takuulla 1499 euroa.

Joten 300 euroa. Ei oo kuitenkaan kauheen paljon jos haluat varman päälle pelata.

• Kuvatusja

Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?

• canonEOS
        Kuvatusja kirjoitti:

Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?

Tuo objektiivi on saanut aika huonot arvostelut testaajilta esim. tämä hyväksi osoittautunut saksalainen sivusto: http://www.photozone.de/canon-eos/462-canon_18135_3556is

Joten ei taida kovin kummoinen putki olla. Osta mieluummin pelkkä runko ja hanki erikseen tarpeisiisi sopiva objektiivi(t). Tuosta 18-135:sta saa korkeintaan 300 euroa jos laitat sen myyntiin. Se on saman verran kun maksat tuosta kitistä lisähintaa runkoon verrattuna. Osta mieluummin aluksi vaikka huutonetistä EF-S 18-55 IS perusobjektiiviksi, niitä saa alle satasella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe