Gelf - Virtual Caddie

HolyInOne

Hei.

Suoritamme tutkimusta, jossa tutkitaan golfin pelaajien mielipiteitä ”Gelf”-nimellä kulkevan laitteen hyödyllisyydestä ja tarpeellisuudesta. ”Gelf” on niin sanottu virtuaalinen caddie, eli siitä on apua golfkierroksen aikana, siinä on mm. sähköinen tuloskortti ja GPS-ominaisuudet, eli voit esimerkiksi mitata lyöntiesi pituuksia ja erilaisia välimatkoja kentällä. Tarkempaa tietoa löytyy gelfin Internet-sivuilta http://gelfgolf.fi/

Tämän selvityksen toteuttaa Oulun seudun ammattikorkeakoulu liiketalouden yksikön opiskelijaryhmä, harjoitustyönä, opintojaksolle Tilastollinen tutkimus.
Kyselyyn on nopea ja helppo vastata, sillä suurin osa kysymyksistä on helppoja monivalintakysymyksiä.

Jokainen vastaus on meille arvokas.

KYSYMYKSET:

Vastausosio lopussa

1.) Ikä: a) alle 18 b) 18-25 c) 25-40 d) 40-55 e) yli 55

2.) Sukupuoli: a) Mies b) Nainen

3.) Golfkokemus (vuotta): a) alle 1 b) 1-3 c) 3-6 d) yli 6

4.) Onko käytössänne jokin gelfiä vastaava tai samaan kategoriaan kuuluva tuote?
a) Kyllä b) Ei Jos on niin mikä?___________________

5.) Asteikolla yhdestä neljään, kuinka hyödylliseksi koet seuraavat elektronisen apuvälineen ominaisuudet?

1 Täysin 2 Varsin hyödytön 3 Varsin hyödyllinen 4 Erittäin
hyödytön hyödyllinen

A. Etäisyyksien mittaaminen 1 2 3 4
B. Lyöntien pituuksien mittaaminen 1 2 3 4
C. Väyläkartta 1 2 3 4
D. Sähköinen tuloskortti 1 2 3 4
E. oman pelinopeuden seuraaminen 1 2 3 4
F. hauskoja pelimuotoja ryhmälle 1 2 3 4
G. Reaaliaikainen tilanneseuranta 1 2 3 4

6.) Mitä seuraavista ominaisuuksista haluaisit elektroniselta apuvälineeltä? Voit valita useamman vaihtoehdon:

A. Etäisyyksien mittaaminen
B. Lyöntien pituuksien mittaaminen
C. Väyläkartta
D. Sähköinen tuloskortti
E. oman pelinopeuden seuraaminen
F. hauskoja pelimuotoja ryhmälle
G. Reaaliaikainen tilanneseuranta
H. Jokin muu, mikä? _______________________________

7.) Asteikolla yhdestä neljään, kuinka hyödylliseksi koet GELF virtual caddien? (1 = ei
ollenkaan hyödyllinen ja 4 = erittäin hyödyllinen, ympyröi oikea vaihtoehto)

Täysin Varsin hyödytön Varsin hyödyllinen Erittäin
hyödytön hyödyllinen
1 2 3 4

8.) Vuokraisitko mieluummin laitteen kentältä vai ostaisitko itse?
a) Ostaisin itse b) Vuokraisin

9.) Kuinka paljon olisit valmis maksamaan laitteesta? ____________ €

10.) Oletteko osallistuneet kilpailuihin ja jäättekö seuraamaan tilannetta klubille? (rastita sopivin vaihtoehto

a) Olen osallistunut ja seuraan kilpailun loppuun
b) Olen osallistunut, mutta en seuraa kilpailua loppuun
c) En ole osallistunut, mutta seuraan kilpailuja
d) En ole osallistunut, enkä seuraa kilpailuja

VASTAUSOSIO:

Kopioi seuraava osio viestiisi ja täytä vastauksesi siihen:
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
6.)
7.)
8.)
9.)
10.)

4

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullikaani

estas mitä sontaa taas yritetään golfareille kaupata! Pallo pelataan niin kuin se makaa ja kentta pelataan sellaisena kuin se on. Tunkekaa noi lelunne vaikka sinne mihin aurinko ei koskaan paista.

Mullikaani

• Oovaan

Vastaisin mielelläni kyselyyn, mutta en halua tehdä sitä julkisesti foorumilla. Eikö vaustausosoitteeksi voisi pistää esimerkiksi sähköpostiosoitettanne?

• HolyInOne

Eli vastaaminen onnistuu tietysti myös sähköpostilla. Vastaukset osoitteeseen k.lonstrom@suomi24.fi

Kiitos!

• 122

Kannattanee pistää myös golfpiste.com foorumille - sinne tosin sitten pitää kirjautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe