Vaategysely :)

Jenina79

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä?
2. Mikä on hassuin alus vaatteesi?
3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi?
4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä?
5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita?
6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset?
7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä?
8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella?
9. kerro vaatteestasi, josta pidät.

Omat vastaukset:
1. Käytän poikaystävän farkkuja joskus :))
2. yhdet viivi ja wagner-alkkarit
3. musta pitsi korsetti
4. ruskeet ja mustat nahkahousut (tekonahkaa)
5.ei ole maihareita, mutta tykkään miehillä :)))
6.ei ole buutseja
7. en käytä korkokenkiä
8. monet tennarit, tykkään myös miehillä
9. Rrkastan mun kotiasua, harmaa velour-puku, ihana päällä :)))

30

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi-Inkeri

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä?
      Omia ovat

Mustaa pisiä ;)

Mustaa pitsiä ;)

Ei ole, en tykkää niistä

En ole edes omistanut

Ei ole

Normaali. Korkkareissa ehkä 5->

Ei ole itselläni. Saa käyttää jos niistä tykkää

College housut ja t-paita, kotioloissa, lenkillä caprit toppi, verkka-tuuli-toppapuku, riippuen vuoden ajasta ja säästä. Juhlissa vähän parempi, ehkä hame toppi ym.

'

• kirpela

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? T-paitoja.
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? Samaa sarjaa kun kysyjällä.
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? Hmm...sehän riippuu katsojan mausta.
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? On muutamia. Esim. hameita.
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? En.
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? On. Tavikset.
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? 7-11 cm
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? Ei ja en.
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. Firman, jonka tuotteita myyn, mustat pitkäthousut ja jakku, yhdet tietyt sandaletit, talvella yhdet saapikkaat.

• 1. Miesten vaatteita ei varsinaisesti. Mutta joskus ollut miesten pyjaman yläosa pelkästään yöasuna allymcbeal-tyyliin. Ja paita, johon kuuluu kravatti. Mutta se on feikki, oikeasti naisten malliin se kauluspaita kumminkin ommeltu ja tyköistuva.
      2. hmm. yhdet hipsterit joissa on erivärisiä peace-merkkejä:D ja yhdet, joissa seikkailee Modesty Blaise..
      3. joku sukkanauhaviritelmä vissiin, niitä on muutamat. Oisko viininpunainen sitten se..
      4. valkoiset nahkahousut, musta nahkatakki (lyhyt) ja vyön kanssa pidempi ruskea, mokka housut, nahkaliivi ja.. ja..
      5. olen harkinnut maihareiden ostoa useasti, mutten ole vieläkään ostanut
      6. Ei tällä hetkellä bootsibootseja, mutta nilkkureita, jotka ovat vähän bootsimaiset
      7. n.5-11cm
      8. en ole koskaan omistanut tennareita. On ne ihan ok jollain nuorella miehellä..
      9. Noh, nahka tuntuu aina päällä hyvältä.

• yybee off

Tää oli hyvä nosto. :) Nythän mä hokasin, mitä laitan DBTL.ään päälle..

• .. .. .. .

Jaa a, ei ole, kaulaliina ehkä? silkkihuivi tais jäädä ex-tyttökaverilta johki, kivaa rokki kamaa...en ole fetissi

Se missä on eniten reikiä.

Uima pökät.

Takki, karvalakki.

Juu on mulla, kaapissa. Ne odottaa siellä kevättä.

Sellaset puolikas bootsit oli kerran... kuulu silloseen imagoon

Jaa a, ulkonäöllisesti? hmm 3-4 cm?

Lenkkarit o hyvii lenkillä. Tennistossui en käytä.

Ööö ne ei saa kiristää, on väljät, jättää liikkumatilaa.

• monte34

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? EI OLE YHTÄÄN NAISTEN VAATETTA
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? SILKKISET MIKKI HIIRI BOKSERIT
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? BLACK HORSE KALSARIT ETU SEPALUKSELLA
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? ON TAKKEJA 4-5 JA YHDET NAHKAHOUSUT
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? EN OLE
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? NIITÄ ON OLLUT VAIKKA MINKÄ MALLISIA,VIIMEEKSI SUOSIN BIKER BUUTSEJA
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? 12 SENTTIÄ, VERTAA LYHYEMPÄÄN GRILLIMAKKARAAN, SAA OLLA OHKAISEMPI KUIN GRILLIMAKKARA
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? EI OLE, IHAN SAMA MITÄ TOINEN KÄYTTÄÄ
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät.PIDÄN KAULUSPAIDOISTA

• Jazuli

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? - on mulla miesten bokserit ja paitoja ja huppareita..
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? - miesten bokserit..
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? - korsetti ja siihin kuuluvat stringit..
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? - on..housuja..takkeja ja kenkiä sekä laukkuja (osa vaatetusta) ja vöitä..nii ja hanskoja..
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? - olen omistanu..pepperonit
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? - on mulla kahet..pitkävartiset tylppäkärkiset ja nilkkurit teräväkärkiset ja niis on niittejä..mustia kumpasetki..
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? - 5 cm..
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? - on mulla kahet tai kolmet..joo
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. - kaikki rento kotivaatetus mikä ei hierrä eikä kierrä.. =o)

• vänksy

~ ei..miesten koot on mulle liian isoja.
      ~ ei mulla oo mitään hassuja alusvaatteita
      ~ jaa-a..
      ~ on takki
      ~ Ei ole, enkä ole omistanut. En pidä sellaisista.
      ~ Ei! Ne on musta ehkä hirveimpiä asioita mitä maailmassa on olemassa.
      ~ paljain jaloin paras
      ~ on ja tykkään
      ~ yhdet taikafarkut, joissa perse näyttää jonkun muun kuin mun perseeltäni =D

• 1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? Eipä taida olla naisten vaatteita.
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? varmaan jotkut vahnat kulahtaneet karvis bokserit.. pitäs hommata sellaset sydänbokserit.. naurattais ainakin itteä pitää niitä.. :-)
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? Jaa-a, varmaan jotkut tiukat vaaleat bokset?
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? Nahkatakkia, hanskaa ja kenkää.. sitten on moottoripyöräilyä varten ollu omat nahkahousut ja takki..
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? Niitä ei tuu käytettyä..
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? En käytä niitäkään
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? Semmonen ettei se mee liian syvälle kun nainen potkasee..
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? Juu, aina on tennarit pystyssä.
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. Se tuntuu mukavalta, tavalla tai toisella..

• ................

se sieltä kohta tulee, "nakuilemasta" ;) Uskollinen odotus palkitaan.

• 5
        ................ kirjoitti:

tää oli hyvä..

• ................ kirjoitti:

Kuka, missä?

• 22
        laskin..väärin kirjoitti:

Kuka, missä?

ja tää! Vuh!

• jzz
        laskin..väärin kirjoitti:

Kuka, missä?

Pusuhuuli.. ;)

• Jazuli
        jzz kirjoitti:

Pusuhuuli.. ;)

hehe xD

puskahan repäs..

• 9
        jzz kirjoitti:

Pusuhuuli.. ;)

.

• Jazuli
        9 kirjoitti:

.

noto ?? =o) miksvarte..??

• monte.34

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? on äitin alkkarit ja salaa ostetut rintsikat kirppikseltä, exien paitulit niistä mie tykkään.
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? reikäiset kalsarit, onneksi pukki muisti miuta jouluna.
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? en mie välitä ny seksistä
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? on...ja paljon nahkaa
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? en
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? en
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? 20 senttiä
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? mie kävelen aina tennareilla
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. ne on nuo sorstsitkat

• monte34

kun viikset väpättäen ne puet :) mut sama se mulle on anzzy.

• zisel

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? - ON MIESTENVAATTEITA - ISOJA T-PAITOJA JOITA MIEHET NÄKÖJÄÄN MIELELLÄÄN JÄTTÄÄ ASUNTOONI
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? - ENPÄ OSAA NYT HETI SANOA
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? - VARMAAN JOTAIN HÖRHELÖITÄ, TAI SITTEN NAHKAA, TAI SITTEN SUKKANAUHOJA
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? - NAHKATAKKEJA ERIVÄRISIÄ JA ERITYYLISIÄ, NAHKAHOUSUJA NIITÄKIN ERI VÄRISIÄ JA TYYLISIÄ, NAHKAMEKKOJA, PVC- VAATTEITA, LATEX- VAATTEITA - JA ITSE EN OLE OSTANUT NIITÄ PVC JA LATEX- VAATTEITA VAAN OLEN SAANUT LAHJAKSI
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? - OLEN KOKO TALVEN (JA VIIMETALVEN) KULKENUT NE JALASSA JOS EN OLE MENOSSA MIHINKÄÄN ERIKOISEEN (BAARIIN TMS) NIISSÄ ON MUUTEN TERÄSKÄRKI :D
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? - ON MUTTEN KÄYTÄ NIITÄ OIKEESTAAN IKINÄ
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? - 8CM ON HYVÄ
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? - ON PERINTEISET TENNARIT SEKÄ TENNARIT JOISSA ON VARSI JOKA ULOTTUU POLVEN ALAPUOLELLE
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. - TYKKÄSIN MUN PILOTTITAKISTA JOSTA MAKSOIN ITSENI KIPEEKS SILLÄHETKELLÄ KUN OSTIN. SE OLI TODELLA KÄYTÄNNÖLLINEN - KESÄLLÄ PYSTYI LÄHTEE SUUNNILLEEN ALASTI BAARIIN KUN OLI SE PILOTTI. VENEILLESSÄ TARKENI MYÖS PILOTTITAKILLA EIKÄ PALELTUNUT. MUILLA VUODENAJOILLA MYÖS TODELLA KÄYTÄNNÖLLINEN. SE OLI MUN LEMPIVAATE KUNNES MULLE LAITETTIIN BAARISSA TYRMÄYSTIPPOJA (KUSITESTIT TODISTI ETTÄ TODELLA NÄIN ON) JA VARMAAN MUSTALAISET PÖLLI SEN MUN TAKIN.

Omat vastaukset:
      1. Käytän poikaystävän farkkuja joskus :))
      2. yhdet viivi ja wagner-alkkarit
      3. musta pitsi korsetti
      4. ruskeet ja mustat nahkahousut (tekonahkaa)
      5.ei ole maihareita, mutta tykkään miehillä :)))
      6.ei ole buutseja
      7. en käytä korkokenkiä
      8. monet tennarit, tykkään myös miehillä
      9. Rrkastan mun kotiasua, harmaa velour-puku, ihana päällä :)))

• trust me

vastaukset:

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? - On vaikka mitä mutta en juuri käytä. Eksiltä on jääny esim. verkkareita, boksereita, t-paitoja... Miehillä on usein ohuempia t-paitoja joissa on viileämpi nukkua, niitä pöllin mielelläni.

2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? -En tiedä, varmaan sellaiset vitsillä tallinnasta ostetut "härpäkkeet" jotka taisin just heittää roskiin, yök!!!

3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? -alaosa jossa on pidikkeet sukille.....

4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne) -takki
        5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? -Olen lapsena omistanu. Taitaa ne olla vielä jossain tallessa vanhempien luona.

7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? -6cm max.
        8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? -On. Tykkään tosi paljon miehellä!
        9. kerro vaatteestasi, josta pidät.-Suosikkeja nyt eniten ehkä tunikat ja neuleet koska on kylmyys

• FrozenCorpse

1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? -Ei ole
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? - Raidalliset sukkikset.
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? - Pitsialushousut rintsikat.
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? - Nahkasaappaat pitkä nahkatakki
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? - On ne joskus ollut
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? - New Rockit

• To4D

aina tuulipuvuissa. Naisten puvuissa on fantsummat värit. Lisäksi on naisilta saatuja rukkasia.

• har:::::!!

galluppeja enemmän !! !! !!!!!111111!!!!

• deft

1. Ei ole. Ellei unisex-lenkkareita lasketa...
      2. Silkkibokserit, koska Harald Hirmuinen-bokserit ei mun mielestä ole hassut.
      3. Öööh...pitäisi kysyä vissiin niiltä jotka pitäis mua ollenkaan seksikkäänä.
      4. Ei ole
      5. En ole omistanut. Intissä ne oli vain lainassa.
      6. Ei ole.
      7. Sellainen, jolla nainen pystyy kävelemään luontevasti. Tavallaan typerä kysymys siis. No okei...sanotaan vielä sellainen preferenssi, että ennemmin alle kuin yli kymmenen sentin korot.
      8. On, olen lenkkarifriikki (ei tarkoita crosstrainerita tai "juoksukenkiä"). Hyvältä näyttävät ja persoonalliset tennarit on (yleensä) naisella ihanat.
      9. Valkoinen kauluspaita. Mulla on pari sellaista enkä mä todellakaan käytä niitä kuin puvun kanssa (eli harvoin)

Aika tylsät vastaukset, kun aloituksen tarkoitus oli vissiin saada aikaan jotain hassun hauskoja "paljastuksia"
      :D

• päivitys versio-12

1. Nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä? - Ei ole enää kuin yksi miesten vaatepuolelta ostettu t-paita ja huppari...
      2. Mikä on hassuin alus vaatteesi? - Mummokalsarit..
      3. Mikä on seksikkäin alusvaatteesi? - No ne mummokalsarit..muuta ei enää päälle saa menemään..
      4. onko sinulla nahka vaatteita ? (esim. nahkatakki, -housut jne)Mitä? - Parit kengät ja yhdet nahkahousut..
      5.omistatko/oletko omistanut maihinnoususaappaita? - Juu ne oli ne pepperonit edelleen..
      6. onko sinulla buutseja? Jos niin millaiset? - Yhdet...mustat pitkävartiset ja tylppäkärkiset...en oikeastaan koskaan käytä ees..turhat..
      7.Mikä on hyvä koron korkeus naisen kengässä? - Se 5 cm max..
      8. Onko sinulla tennareita? Tykkäätkö tennareista toisella sukupuolella? - On yhdet...meneehän nekin..
      9. kerro vaatteestasi, josta pidät. - Mukavat jotka ei hierrä eikä kierrä... :-)

• määmy

- Ei oo

- pikkarit mis lukittu lukko painokuvattu

- puolison mielestä valkoiset hipsterit ja läpikuultavat rintsikat

- prätkäpuku, yksi kavaji ja saadut 4/4 takki 3/4 turkki

- en

- New Rock, Francesco Morichetti: Maya, MP-bootsit ja parit perusbuutsit ostettu amerikoista.

- se, mikä kullekkin on sopiva. Seisovaa työtä tekevälle mahdollisimman matala
      Itsellä parista sentistä kymmeneen senttiin.

- on hölkätes, samoin puolisol. Kasvimaal kuluneet lenkkarit on hyvät.

- pidän jokaisest vaatteestani, suosikki on aamutakki.

• 1. ei
      2. Ei ole hassuja alusvaatteita ny
      3. Joku niistä ei hassuista
      4. Takki, kengät, vyö
      5. Joo
      6. Ei
      7. Varmaan semmonen korko jolla käveleminen onnistuu hyvin, on oikea, mikäli nainen sen itselleen hyväksi tuntee
      8. Ei. No naisilla ne kai menee.
      9. Tykkään mun henkseleistäni, t-paidoistani, farkuistani ja shortseistani...

• Tapaan pitää vaatteistani, joita pidän...

• 1.Onko sinulla mies yhtään naisten vaatetta käytössäsi? nainen onko sinulla yhtään miesten vaatetta? Jos, niin mikä?
      - Miksi essu lasketaan?

- Ei ole

- Ei oo

- Langolta kun lihoi ulos takista ja enon jäämistöstä tulleet. Lisäksi useampi nahkajalkine

- En

- Ei ole. Kerran lainasin kaverin ja sen jälkeen varpaat oli pitkään kipeät

- Sopiva

- Muutama pari ja sopii naiselle jos vaatetus on sopiva

- Näin kesäkuumalla nakuna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe