"Chrissen talli"

Tiksu

Onko Chrisse Fagerströmin pitämää pientä tallia Korpilahdella enää olemassa?? Oon lukenu kaikki Chrisse Fagerströmin kirjat. Varsinkin viimeinen kirja, "Ratsutallin kohtalo", oli tosi surullinen, mutta samalla tosi hyvä. Mä en osais elää noin "maanläheistä" elämää, vaikka maalla asunkin. Siksi ihailen C. Fagerströmiä todella paljon ja toivon, että ihmiset ottais mallia hänen elämäntavastaan!!!

3

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevostelija

Eli Chrisse on lopettanut vaellus -yms. toimintansa jo nelisen vuotta sitten. Ehdin itse käydä hänen vaelluksillaan neljänä kesänä. Aivan mahtavaa!
      Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että Chrisse on todella hieno ihminen. Ihailen myös itse häntä suuresti. Chrisse on niin iloinen ja avoin ihminen, että hänen kanssaan oli ilo olla tekemisissä. Koskaan ei ollut tylsää hetkeä, Chrisse kun tykkää keksiä aina jos minkälaiisa kepposia.
      Jotkut epäilevät Chrissen tarinoiden paikkkansapitävyyttä, mutta jo muutama päivä Korpilahdella todisti, että Chrissen tallilla todellakin sattuu ja tapahtuu kaikenlaista!

• Hunter

Tiedätkö Hevostelija tai kuka muu minne Chrisse on muuttanut ja onko talli-/vaellustoimintaa? Olen etsinyt kaikkialta tietoja hänestä, mutta ei tunnu löytyvän.

• Anonyymi

Mä asun sen Chrissen talossa atm haha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe