eli onko kellään tollasesta vm2000 ibizasta käyttökokemuksia koneenahan oli 1.6i ajettu 150tkm onko miten kestäviä ja eikös toi ole sil volkkarin tekniikalla jo?
seat ibiza 1.6i vm2000
4
1012
Vastaukset
- JJÄ
Moro.
Mulla on ollu kaks -98 Ibizaa ja käsittääkseni ei eroa tosta -00 Ibizasta kovinkaan paljon tekniikkapuolella. Ulkokuori on toki 'faceliftattu' mutta tolla 1.6i koneella niitä on tehty molempia vuosimalleja. Koneen tyypistä riippuen niitä on joko 75 tai 100 heppasena. Mulla on ollu molemmat tota pienempää hepomäärää ja voin kyllä rehellisesti sanoa että on hyviä vehkeitä ollu. Ei oo ollu suurempia vikoja ja mikä parasta, konehuoneessa on todella runsaasti tilaa askarrella(jos olet teeseitsemies) ja varaosat ovat halpoja. Ja muutenkin kun koneen puolella, tekniikka on yksinkertaista. Helppo korjata jos jotain tulee. Talvella on myös toimiva peli ja lämpiää hyvin. Tyyppivikoja mun tiedossani: Moottorin kannakekumit kannattaa tsekata, löystyvät ja pakoputkiremontti saattaa olla tiedossa. Lukot kuulemma jäätyvät, itellä ei oo jäätyny. Kytkinvaijeri saattaa myös reistailla. Lambda-antureita hajonnu, tänää vaihoin just omaani semmosen. :) Mut kaiken kaikkiaan on ollu ihan räyhä peli kaikilla 75 hevosella. Eikä oo tielle jättäny. *kopkop* Toivottavasti tästä nyt jotain apua on... ja nii... siellä on joka paikassa volkkarin ja audin leimoja.- lazze11
joo kiitti tiedoista.. olihan tossa ihan hyvin jo tietoa :)
- cordoba 1.6 vm.2000
Onkos noi kaikki ton vuosimallin 1.6 litraset seatit volkkarin koneella vai onko seatilla ollu omaakin konetta?
- waloemar
onko 2000vm. ibitzassa käynnistyksenestoa öljyn vähyyden takia tai sulaketta joka estää käynnistyksen öljyvalon syttymisen jälkeen ei enää starttaa öljyä onlisätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096