Moikka!
Onko jollain henkilökohtaista kokemusta Lappeenrannan erillisvalinnan haastattelusta? Mitä haastattelussa kysyttiin - testattiinko vain motivaatiota vai kyseltiinkö jotain haettuun pääaineeseen liittyvää?
Kiitos kovasti etukäteen vastauksesta!!
Millainen haastattelu Lappeenrannassa?!
3
792
Vastaukset
- 5+12
Mitä valintaa tarkoitat? Digi-valinnassa haastattelu oli ainakin täysin motivaatioon perustuva ja kyseltiin samalla kiinnostusta tietojohtamista kohtaan. Myös pisteitä keräsi kotiin sillä, kun pystyi perustelemaan mitä varten opiskelee ja mihin niitä tietoja tarvitsee/käyttää.
Hyvin se menee, jos on oikeasti alasta kiinnostunut :)- Ahven222
Kiitos tästä! Niin ajattelinkin.. Olen itse hakenut laskentatoimen maisteriohjelmaan, ja tietysti toiveena päästä haastatteluun.
- jj
Ahven222 kirjoitti:
Kiitos tästä! Niin ajattelinkin.. Olen itse hakenut laskentatoimen maisteriohjelmaan, ja tietysti toiveena päästä haastatteluun.
Kertokaa pliis, mitä ne kyselee siellä haastattelussa? Haen myös erillisvalinnassa (tradenomi) laskentatoimen pääaineeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076