en ole mikään nörtti hankin uuden läppärin jotenkin olen varmaan itse aiheuttanut sen
että valokuva toiminto muuttunut elokuva toiminnaksi olisin kiitollinen jo joku antaisi
kansantajuisen ohjeen jotta voisin palauttaa elokuva tominnan takaisin,Kiitos!
pulassa pah
4
140
Vastaukset
- 13
Viliseekö silmissä? Viiraako muuten?
Lue itse pyyntösi. Ymmärrätkö mitään?- Photos
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
- xx xxx xx
Photos kirjoitti:
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu. xx xxx xx kirjoitti:
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu.Ruudun yläreunasta keskeltä näkyvää kuvaketta klikkaamalla lötyy Filminauha, Esikatselukuvat ym. vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358