Pieni perse on paras perse

treenaamalla kuntoon

15

3825

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfdgd

Vähän liian pieni, itse tykkään pyöreämmästä.

• hot_ass_

Oon bi-nainen ja tykkään kovasti pienistä, timmeistä takapuolista. Se on kyllä totta, että harvoin näkee todellla hyviä perseitä. Esim. farkut jalassa on vaikea sanoa, onko hyvä perse tahi ei kun farkut saa näyttämään perseen pienemmältä.

• Kostuttja

Vain piilohomot pitävät noin pienistä, miesmäisistä perseistä.

• jyu
        Kostuttja kirjoitti:

Vain piilohomot pitävät noin pienistä, miesmäisistä perseistä.

voin vaiks lyäd vetoo et oot joku kateelline läskiperse :D

• 86wet

Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;)

• aloittaja

Tarkoitin, että vaikka on hoikka, ei se tarkoita, että muijalla olisi hyvä perse.

• Invictus

"Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;) "

Hoikka, mutta myös huippuluokan kehonrakentaja. Vertailemalla muihin kuviin näyttäisi tosin myös siltä, että tuota kuvaa on hieman muokattu tietokoneella.

• ymjutnhbgfd
        Invictus kirjoitti:

"Siis tä? Harvalla hoikallakaan.... Mikäs toi sit on, jos ei hoikka? Perse on kyllä hyvä ;) "

Hoikka, mutta myös huippuluokan kehonrakentaja. Vertailemalla muihin kuviin näyttäisi tosin myös siltä, että tuota kuvaa on hieman muokattu tietokoneella.

Minkähän painoinen hän on? Ilmeisesti aika kevyt. Ei musta mitenkään kauhean lihaksikas kehonrakentajaksi, pikemminkin fitnestyyppi.

• Pöhkö tyttö

Se on toi asentokin osittain, joka pienentää entuudestaan. Silmät käteen ja kokemusta peliin ;)

• yjkrurtegefrw

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/655091/80424579.jpg

tuossa kuvassa sama nainen. nainen on siis "huippuluokan kehonrakentaja" ja nimi Jamie Eason.
      en kommentoi naisen muuta vartaloa, kun täällä keskustelussa siis pyllystä vaan juttua on, mutta perseestä siis en verran, että tuolla naisella ei edes OLE persettä.
      tuo ei ole "pieni" perse, vaan OLEMATON lantio.
      naisella ei ole yhtään minkäännäköistä lantiota, kehonrakentajille useimmiten noin juuri käykin, että vartalonäyttää tasapaksulta, jonka vuoksi vyötärö eiole enää "korsettikapea" vaan hyvin lihaksikas, ja vartalosta tulee miesmäisen muodoton/lihaksikas.
      naisellinen muoto katoaa ja korvautuu miesmäisellä lihaksella.
      olen nuori heteronainen ja tässä kuva minun UNELMAperberistäni:

http://l.yimg.com/a/i/ca/lifestyle/dec08/beyonce_300x500.jpg

http://www.marshallsclothingcompany.com/usrimage/r&r-studded-jagger-jean.jpg

molemmilla selvä lantiolinja.

• bodybody

On tolla mielestäni selvä pylly, eikä edes oo mitenkään kauhean lihaksikas. En ois ikinä arvannut kehonrakentajaksi, jos et ois maininnut. Sellaisilla todella lihaksikkailla naisilla käy kyl niin kuin kirjoitit

• Booty fanatic

Kunnon battybwoy taidat olla :D

Tuommonen peppuhan löytyy joka pikkupojalta! :D... Ei oo naisellisuutta nähnytkään.

Pitää olla L.A. face with an Oakland booty niinku laulussa sanotaan! Kunnon gettoperät kunniaan!

• FelFem

Onneksi kuulun nihin hoikkiin naisiin, joilla on hyvä perse.

• patinoitunutrunomies

noh, sithän mennään kivittää sokkelia ;)

• Uuh Aah M

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe